Ik dacht dat je het anoniem zou houden, nu weet iedereen dat ik komquote:
Klopt wel! Hoogstwaarschijnlijk zal het vrijdag 28 december zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama er staat als locatie A'dam, dat klopt niet toch?
En net voor nieuwjaar een meet..? Hmmm.. not sure, aanwezig zal ik wel zijn
Ik ga volgende maand onder andere naar Deloitte. 3 dagen excursie in Den Haagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat werk wat je nu doet heeft meer met MBO boekhouden te maken hé...Dat is geen accountancy my friend. Je hebt diverse inhousedagen van accountantskantoren en banken, misschien moet je daar eens een kijkje nemen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama er staat als locatie A'dam, dat klopt niet toch?
En net voor nieuwjaar een meet..? Hmmm.. not sure, aanwezig zal ik wel zijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het anoniem zou houden, nu weet iedereen dat ik kom
Cool DAE! Deloitte vind ik persoonlijk wel het minste, maar dat verschilt per persoon hé.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand onder andere naar Deloitte. 3 dagen excursie in Den Haag
Als ik een man was, had ik zulke vrouwtjes niet genomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat 2de van links door de meeste mannen zal gekozen worden. Daarna de 3de.
Twee van de overige drie heeft een piemel.
Denk dat hij enkele inwendige verwondingen heeft + shockeffectquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb me vaak afgevraagd of het zou helpen om te springen op de motorkap (voeten van de grond dus) als er een auto met een grote snelheid naar je toe rijdt. Warempel, ik hoef het niet eens meer zelf uit te voeren.
Deloitte?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand onder andere naar Deloitte. 3 dagen excursie in Den Haag
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik een man was, had ik zulke vrouwtjes niet genomen
Mja ik hoop in ieder geval wat meer informatie te kunnen krijgen mbt tot het werk. Tot nu toe hebben we allemaal kennismakingen meegemaakt en dan gingen ze een half uur uitleggen over het werk en daarna gingen we een potje golfenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Cool DAE! Deloitte vind ik persoonlijk wel het minste, maar dat verschilt per persoon hé.
Het zijn gewoon kennismakingsdagen (die hopelijk wat meer info verschaffen dan normaal)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik een man was, had ik zulke vrouwtjes niet genomen
[..]
Denk dat hij enkele inwendige verwondingen heeft + shockeffect
[..]
Deloitte?Succes. Ik heb horrorverhalen gehoord.
Petites zijn leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pffff.. Moet 'n vent zijn en dan voor zulke petit chicks gaan? Hell no.....
Ik weet even niet of je ook Turks bent, maar allochtonen zijn er bij Deloitte puur ter formaliteit. Je hebt geen carriere mogelijkheden, tenzij je een bepaald type allochtoon bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kennismakingsdagen (die hopelijk wat meer info verschaffen dan normaal)
Je kunt beter accountancy topics hier op fok van begin tot end lezen.. Heeft mij toentertijd enorm veel geholpen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ik hoop in ieder geval wat meer informatie te kunnen krijgen mbt tot het werk. Tot nu toe hebben we allemaal kennismakingen meegemaakt en dan gingen ze een half uur uitleggen over het werk en daarna gingen we een potje golfen
We gaan ook naar de Tweede Kamer maar dat is vooral voor de leuk
Give me a minute...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Petites zijn leuk..
Maar, als ik het dus goed begrijp, jij focust je vooral op lengte?
Ik denk dat het bij de meeste plekken zo is om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet even niet of je ook Turks bent, maar allochtonen zijn er bij Deloitte puur ter formaliteit. Je hebt geen carriere mogelijkheden, tenzij je een bepaald type allochtoon bent
Ik zal ze binnenkort dan eens confronteren als ik het merkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet even niet of je ook Turks bent, maar allochtonen zijn er bij Deloitte puur ter formaliteit. Je hebt geen carriere mogelijkheden, tenzij je een bepaald type allochtoon bent
Ik zal over een paar weken wel wat topics lezen. Eerst ff toetsweek doorkomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kunt beter accountancy topics hier op fok van begin tot end lezen.. Heeft mij toentertijd enorm veel geholpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij. Onvoorwaardelijk![]()
Accountancy wel idd..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de meeste plekken zo is om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |