Als een zwerende Indiase vinger.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt als een overvolle Indiase bus!
Eens eigenlijk. Mij komt het goed uit, maar het is natuurlijk niet echt heel eerlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Door voor A'dam te kiezen houden jullie eigenlijk geen rekening met zarGon (Delft), Julis (Nijmegen), Borte (Limburg) en anderen die ik vergeten ben. Waarom per se daar en waarom per se een Turks restaurant?
Zargon en Julis hebben aangegeven dat ze aanwezig zullen zijn. Ook al was het centraler denk aan Utrecht dan had Borte nog steeds niet aanwezig kunnen zijn doordeweeks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Door voor A'dam te kiezen houden jullie eigenlijk geen rekening met zarGon (Delft), Julis (Nijmegen), Borte (Limburg) en anderen die ik vergeten ben. Waarom per se daar en waarom per se een Turks restaurant?
Het is onmogelijk om rekening met iedereen te houden. Als je het naar Limburg toetrekt, is het te ver vanuit het oosten, als je het naar Nijmegen toe trekt te ver vanuit het westen, als je het... je snapt me wel. Helaas is Nederland niet cirkel- maar vierhoekvormig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Gebed zonder end.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik sta best open voor andere ideeën en plaatsen. Voor mij maakt het niets uit als het doordeweeks is. Uiteindelijk dienen wij als groep te beslissen, maar kom dan met ideeën.
Een ambipur?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat klopt als een zwerende vinger en het sluit als een bus.
Maybe kan Borte dan wel deelnemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
Voor de dames die daarna niet naar huis kunnen, ze mogen wel bij mij slapen hoor
Stel het was Utrecht was je dan wel gekomen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, duidelijk. Jullie veel plezier dan. Amsterdam is ook voor mij iets te veel van het goede (vanuit Breda); vandaar dat ik de datumprikker niet heb ingevuld.
Wat stel je zelf voor?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, duidelijk. Jullie veel plezier dan. Amsterdam is ook voor mij iets te veel van het goede (vanuit Breda); vandaar dat ik de datumprikker niet heb ingevuld.
ja, want ik meende dit wel, hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Maybe kan Borte dan wel deelnemen?
Was aannemelijker geweest, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel het was Utrecht was je dan wel gekomen?
Fyra?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Utrecht zou voor mij aannemelijker zijn, maar jullie hoeven voor mij niet de hele planning om te gooien.quote:
Hmm maar 20 minuten verschil met Amsterdam. Maar dan dienen we wel de hoofdprijs te betalen als we uit eten gaan (als xaban betaald maakt het niets uit).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was aannemelijker geweest, ja.
Ja of nee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was aannemelijker geweest, ja.
Truste!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef Eagle_99 het volgende:
Iyi geceler millet, ik ga shogun'nen
[..]
Fyra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |