Zo dat is ook niet lief!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef trovey het volgende:
Je bent een puber, die zijn bij voorbaat onzeker over hun uiterlijk. Verzorg je goed, kleed je een beetje leuk(en dat hoeft niet meteen van alles te zijn waarin de grote massa loopt, kleed je naar wat je staat) en het komt wel goed.
Ik heb me ook zo gevoelt, stuur maar foto en ik geef eerlijk antwoord, ik ga dus niet standaard"o wat mooi" zeggen want dat hielp mij ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef choppergunner het volgende:
hoi
Ben een jongen, 15 jaar..
ik weet niet waarom maar als ik word aangekeken door meisjes denk ik dat ze me raar of lelijk uit vinden zien
ik post wel foto :p (als je foto wil stuur even prive bericht)
Ja dat wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb me ook zo gevoelt, stuur maar foto en ik geef eerlijk antwoord, ik ga dus niet standaard"o wat mooi" zeggen want dat hielp mij ook niet
niet iedereen is perfect behalve ik hihihihiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]als je zijn kop zag wist je dst hij niet meer te redden is
Nee sorry, bedoelde dat TS mij ook wel een foto mag sturenquote:
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Nee sorry, bedoelde dat TS mij ook wel een foto mag sturen
Ah, de metroman, daar herken ik me ook deels in. 50% kan een hoop schelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
als je daar onzeker over bent dan doe je er wat aan. kapper, kledingwinkel , schoenenzaak , sportschool en dan zie je er in een paar maanden al 50 procent beter uit. ben overigens wel benieuwd waarom iedereen zegt dat je er niet uit ziet weer niet of het een troll is of dat het echt zo is .....
of je dan een metroman bent weet ik niet, ik zie het gewoon als goede verzorging voor jezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah, de metroman, daar herken ik me ook deels in. 50% kan een hoop schelen.
Ja, is het natuurlijk ook, maar de echte holbewoners doen het bijvoorbeeld niet. Een goede verzorging, op die gebieden met name (kapper en stijl) maakt ook het verschil. Wellicht moet je kijken waar de balans naar door slaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
of je dan een metroman bent weet ik niet, ik zie het gewoon als goede verzorging voor jezelf
vandaag de dag doen toch behoorlijk wat mannen aan hun uiterlijke verzorging. ben het wel met je eens dat er grenzen zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, is het natuurlijk ook, maar de echte holbewoners doen het bijvoorbeeld niet. Een goede verzorging, op die gebieden met name (kapper en stijl) maakt ook het verschil. Wellicht moet je kijken waar de balans naar door slaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |