Wat is het probleem? Adds character.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:41 schreef kaaspeer het volgende:
Heb m'n eerste dry goed verpest door 'm hard te rocken' tijdens m'n bijbaan als barman. Er gaat op een doorsnee avond een behoorlijke hoeveelheid meuk over zon kreng. In plaats van karakter te creëren, was het met game goor.
Denk aan een lolly die aar Baco smaakt, maar gemaakt van Japanse selvage denim. Lekker plakkerig.
Niet echt.. Wordt gewoon heel erg vies. Ik heb ook in de kroeg gewerkt op de donderdag- , vrijdag- en zaterdagnacht en daar worden broeken niet mooier van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Adds character.
Echt wel! *points to Context fade pagina*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet echt.. Wordt gewoon heel erg vies. Ik heb ook in de kroeg gewerkt op de donderdag- , vrijdag- en zaterdagnacht en daar worden broeken niet mooier van.
Dat vind jij, mijn ervaring wijst toch wat anders uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt wel! *points to Context fade pagina*
Ik heb een gewone 511 commuter en die zit in z'n geheel wat strakker dan een slim Jim.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef alphablade het volgende:
Heeft iemand misschien ervaring met de commuter 511 in dark grey herringbone?
Ik zoek eigenlijk een pantalon-achtige broek. Dus een beetje semi-formeel, maar geen zwarte spijkerstof..
De 511 herringbone leek me op zich wel interessant alleen ben ik niet zo bekend met de 511 cut.
Ik draag een 32 in slimjims, is dit een beetje vergelijkbaar? Ik weet wel dat de 511 een tapered fit heeft maar het gaat mij meer om de bovenbenen...
D'r is ook iets als teveel karakterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Adds character.
Dank jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:22 schreef bokkepoot het volgende:
Sterker nog, ik vind het tofste stf die ik tot nu toe gezien heb, props![]()
En ook bedanktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:42 schreef kipknots het volgende:
[..]
D'r is ook iets als teveel karakter
Mooie broek DE!
Haha dat is wel heel erg klein. Ik draag meestal 32/38 of 32/36 als het STF is. Toch heel erg bedanktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:24 schreef kipknots het volgende:
Is dit trouwens iets voor je nieuwe broek? Weet niet wat je maat is, maar met 75 kilo op 2 meter moet dat wel klein zijn.
http://www.revolveclothin(...)c=Momotaro+Jeans&d=b
Who cares het is jouw broek.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Atta-boy het volgende:
Waarschijnlijk is het erg not done maar ik zit er aan te denken om m'n samurai wat te laten taperen.
Kan vrij weinig aan qua schoenen en heb een plaatje gezien van een gast die hem had laten taperen en dat zag er imo erg goed uit.
Dit. Wil het eigenlijk met m'n 0201 ook laten doen, richting 19 - 19,5 cm, maar voorlopig draag ik toch alleen m'n ALD, dus laat 'm nog maar even in de kast liggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Who cares het is jouw broek.
Ja wil het ook nog gaan doen, maar zat idd al met het probleem dat de selvedge waarschijnlijk een probleem word. En miss heeft er al iemand ervaring mee oid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit ja, als naar jouw mening de fit er beter van word moet je het gewoon doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Selvedge van m'n ALD is ook weggehaald door een prutsende kleermaker bij taperen. Daarom stuur ik m'n Momo ook naar TdN als ik dat doe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef kipknots het volgende:
Hou er rekening mee dat de kleermaker waarschijnlijk ook de selvadge open moet halen en het resultaat dan niet altijd perfect wordt.
http://supertalk.superfut(...)utting-the-selvedge/
Hmm, lastig lastig...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone 511 commuter en die zit in z'n geheel wat strakker dan een slim Jim.
Ik vind het persoonlijk juist wat mooier wanneer de broekspijpen over de schoenen heen vallen ipv zo erop liggen. Maar dat is wat ik wat mooier vind.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja wil het ook nog gaan doen, maar zat idd al met het probleem dat de selvedge waarschijnlijk een probleem word. En miss heeft er al iemand ervaring mee oid.
Daar heb ik ook geen probleem mee. Maar omdat ik maar kleine schoenen heb lijkt de leg opening soms heel groot en vind het mooier als de broek maar een beetje aansluit bij de schoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk juist wat mooier wanneer de broekspijpen over de schoenen heen vallen ipv zo erop liggen. Maar dat is wat ik wat mooier vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |