PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik vond Dzeko beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
Is Caroll wat in dit spel ? In het echt weten we het allemaal wel![]()
Guitig koppiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
Doe deze foto van Misa Campo in de OP
[ afbeelding ]
Zij is best niet onleuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
Doe deze foto van Misa Campo in de OP
[ afbeelding ]
Ik zeg doen. Je kan altijd nog Torres/Benzema toevoegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon Carlos Vela en Callejon van in totaal zo'n 5k met erachter een team van +350k
Leuke combinatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ze is half Filipijns kwart Nederlands en kwart Canadees als ik me niet vergis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Alleen jammer van die neptietenhaha, check die snor danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carroll-Kenwyne in de spits, fucking geniaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor de mensen die nog twijfelden om Carrol te halen:
[ afbeelding ]
Alles gespeeld in divisie 1
4/5 kopballen, de rest is rebounds of omhalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Carroll-Kenwyne in de spits, fucking geniaal
maak jij ook nog gewonen goals of alleen kopballen?
hier ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4/5 kopballen, de rest is rebounds of omhalen
Ook letterlijk 1 op de 3 corners leidt to een goal van Jones of Carrol
Ik heb ook altijd snelle spitsen, en af en toe probeer ik een hoge steekbal, maar ze komen nooit aan. Zelfs nooit in de buurt van de spitsenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal hoge steekpasses met Ronaldinho en Xabi op de hardlopertjes.
wil je een poootje spele?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier ook ja
net sprong Carroll hoger dan Hart die de bal wilde vangen
Haha ik kreeg vandaag ook medelijden met Mascherano die met zijn 1,43 constant werd geslooptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier ook ja
net sprong Carroll hoger dan Hart die de bal wilde vangen
Ik maak meer met die 2 eindeloze 1-2 tjes over de grondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd snelle spitsen, en af en toe probeer ik een hoge steekbal, maar ze komen nooit aan. Zelfs nooit in de buurt van de spitsen
Paintquote:
Officieel niet. Maar Ea is in staat om per dag de regels te veranderen, maar in principe niet nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef Vraagje100 het volgende:
Telt dinsdagavond CL mee voor totw eigenlijk?
fifa heel snel verkopen aub.quote:
Jawel, thuisvoordeel hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef bombmannl het volgende:
Morgen Ajax, vrees het ergste, gelukkig moet ik werken. Hoef die afgang niet aan te zien![]()
iemand hier die er wel vertrouwen in heeft?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Beter gaan we IF Mertens pricefixen, 25-30K kan je er wel uithalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er niet mis mee, kun je beter vragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er mis met dat team van Martijntor?
Jij werd vernederd? Heb je geen ziek team?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte even een statement tegen zon gast en ging leren terwijl hij mijn team vernederde . Kwam ik na een tijdje terug: wow they are better without you then with you als message
Moest toch wel lachen.
Soms is dat echt waar. Als de computer gaat verdedigen gaat 'ie je input uitlezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte even een statement tegen zon gast en ging leren terwijl hij mijn team vernederde . Kwam ik na een tijdje terug: wow they are better without you then with you als message
Moest toch wel lachen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weggooien zou ik zeggen. Dat exemplaar van Fifa is besmet.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Moest toch wel lachen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]Ik kan nog voor 160K kopen, als meer mensen meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er ook nog wel een paar kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan nog voor 160K kopen, als meer mensen meedoen
Ik had het zelfde vanmiddag, bij 3-0 en een rode kaart vond ik het weer welletjes, was 50 minuten gespeeld. Keek ik later, is het gewoon 17-0 gewordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Moest toch wel lachen.
kutwedstrijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
haha Dude het werd nog spannend ook door die rode kaart.
Jawel. Maar met mijn goede teams ben ik veel slechter dan met mijn slechte en ik zat te kloten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij werd vernederd? Heb je geen ziek team?
Stel je niet zo aan, had hij maar niet tegen mij moeten scoren.quote:
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ze spelen uit toch?
Manchester City - AJAX?
Een beter team kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je nog tips voor me trouwens om mijn spel te verbeteren?
Ga je offlinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net ook op tv ik dacht hey dat lijkt op Giovinco.
ik wil geen dure spelers hebben omdat prijsdalingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een beter team kopenHeb je geen coins of ben je meer gecharmeerd van lowbudgetteams?
Wat is er goed aan hemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
Direct het gouden toernooi gewonnen.Iniesta is echt bizar goed.
Juist wel, ziek veel ruimte om naar binnen te komen en een steekpass te geven. Op rechts heb ik Hulk, die met 90 pace weggestuurd kan worden. Bij Iniesta, tsja.. gewoon die bewegingen en zijn passes, alles klopt. +4* skills en 75 pace is ook weer niet zó erg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is er goed aan hem?
LM lijkt me niet ideaa.
Nepsupporterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben morgenavond weg dus dan kan ik Ajax niet zien. Maar ik heb er toch geen vertrouwen in dus dat maakt niet veel uit.
pic van teampje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
Direct het gouden toernooi gewonnen.Iniesta is echt bizar goed.
Moet je uit eten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben morgenavond weg dus dan kan ik Ajax niet zien. Maar ik heb er toch geen vertrouwen in dus dat maakt niet veel uit.
Angst is een slechte raadgever. Gewoon een vet team kopen, je hebt het hele jaar nog om prijsdalingen op te vangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil geen dure spelers hebben omdat prijsdaling
Okéquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juist wel, ziek veel ruimte om naar binnen te komen en een steekpass te geven. Op rechts heb ik Hulk, die met 90 pace weggestuurd kan worden. Bij Iniesta, tsja.. gewoon die bewegingen en zijn passes, alles klopt. +4* skills en 75 pace is ook weer niet zó erg.
Nee, ik moet gewoon weg.quote:
Hoe vind jij Hulk? Ik vond het de grootste teleurstelling in Fifaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juist wel, ziek veel ruimte om naar binnen te komen en een steekpass te geven. Op rechts heb ik Hulk, die met 90 pace weggestuurd kan worden. Bij Iniesta, tsja.. gewoon die bewegingen en zijn passes, alles klopt. +4* skills en 75 pace is ook weer niet zó erg.
ik niet want ik ben een handelkneusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Angst is een slechte raadgever. Gewoon een vet team kopen, je hebt het hele jaar nog om prijsdalingen op te vangen
Ach je verdedigde niet slechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil geen dure spelers hebben omdat prijsdaling
die was zo mooi hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach je verdedigde niet slechtMaar aanvallend stelde je weinig voor. Je speelt dan ook met beperkte spelers
Ik had ook wel luck met die bal van jou tegen de lat
quote:
Goed! Ik moest er ook heel erg aan wennen, maar als je zijn kracht en snelheid koppelt is ie niet te houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe vind jij Hulk? Ik vond het de grootste teleurstelling in Fifa
Higuain is ook een goede spits.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spitsen worden Benzema en Falcao denk ik.Even doorsparen.
[..]
Goed! Ik moest er ook heel erg aan wennen, maar als je zijn kracht en snelheid koppelt is ie niet te houden.
Vind het wel een vet teamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spitsen worden Benzema en Falcao denk ik.Even doorsparen.
[..]
Goed! Ik moest er ook heel erg aan wennen, maar als je zijn kracht en snelheid koppelt is ie niet te houden.
Iemand moet er even 1 organiseren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komt er nog ooit een xbox toernooi?
Als niemand anders het wil organiseren doe ik het anders wel :$quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iemand moet er even 1 organiseren.
PASCALLL?
Dedola.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef Der_Rudi het volgende:
Lindgren hoe heette die vent nou die je achter Benzia en N'Guessan had?
Niemand vertrouwd jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als niemand anders het wil organiseren doe ik het anders wel :$
Thanx! Ik heb hem gekocht, eens uitproberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dedola.![]()
http://www.futhead.com/fifa/players/8110/
Hidden gem!
Is al meerdere keren gevraagd. Maar er is geen respons...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is ritsmond?
Vreemd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is al meerdere keren gevraagd. Maar er is geen respons...
Ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik mis hem. Best een prima kerel.
bel hem dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik mis hem. Best een prima kerel.
Kaats zijn 06 maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft ie niet toetsweek en daar een ban voor aan gevraagd ofzo? Ga ik denk ik ook maar doen
[..]
bel hem dan.
Hij betaalt geld om hier te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
GJE is een beetje de hans kraay van dit forum
Iedereen vindt hem irritant, hij zou zelf geld betalen om hier te mogen zijn en toch missen we ( ik wel) hem als ie weg is.
Oke zijn vader danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij betaalt geld om hier te zijn.
Hernandez voor Torres ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef Djoere0 het volgende:
Wie zal ik kopen/vervangen? Heb 100k te besteden..
[ afbeelding ]
dat is leuk ja, vooral als je goed teamwork hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
Zonet even met een vriend van me met z'n tweën FUT gespeeld. Ging best lekker, al was het soms wel hachelijk qua defending. Voorin wel lekker sweaty
Kenwyne Jones en Andy Caroll in de spitsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef Djoere0 het volgende:
Wie zal ik kopen/vervangen? Heb 100k te besteden..
[ afbeelding ]
Fucking ziek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd van de deals uit deze video (en van de deals die hij in de andere afleveringen kreeg)
Niet iedereen kan met zulke spelers omgaan. En 3-5-2 is geen crossformatiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kenwyne Jones en Andy Caroll in de spits
Ik was in het eerste weekend niet echt actief met traden dus misschien had ik wel dat soort deals kunnen vinden. Nu zal ik niet zomaar een Agbonlahor voor 100k ofzo tegenkomenquote:
Nee want in 3-5-2 kun je niet als een klapmongool langs de lijn sprinten en voorgeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan met zulke spelers omgaan. En 3-5-2 is geen crossformatie
Je middenvelders staan veel verder van de 16 van de tegenstander af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want in 3-5-2 kun je niet als een klapmongool langs de lijn sprinten en voorgeven.
LOL heeft ie low/medquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
Best wel een beest jaAlleen zonde van zijn workrates.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |