Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel joh,ik schijt gewoon biljetten,maar ik heb een coverup nodig om dat geld wit te wassen. Je bent toch een neger,hoezo snap je dit niet :s
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.
Ja, witte mensen houden van wit geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, witte mensen houden van wit geld.
We don't give a fuck, just pour sum hot sauce on that bitch and we ready 2 go!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdamme
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
vanavond? College tot 16:30 ofzo :/
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
En wat bij jou in je reet zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
Ja, Ajax ook niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Twente nooit doen
Ik net een ei met ui,kaas en mayonaisequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net eitje gebakken met ketchup en kaas
Potje mw2 pjoetr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |