FLAC en cd kwaliteit zijn nagenoeg hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet de FLAC's om naar mp3, dat klinkt net zo mooi eigenlijk. Maar ik ben ook niet zo heel goed in het herkennen van geluidskwaliteit, hoor.
Ik draaide (en wil weer gaan draaien) bij R49.
Ik kan dit gewoon lezen.quote:
Niet minder dan 320 kb/s voor mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FLAC en cd kwaliteit zijn nagenoeg hetzelfde.
MP3 op 192kbit is voor het gros hetzelfde. Alleen een echte audiofiel hoort het verschil.
Dit. 256 gaat ook nog wel, maar veel minder nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet minder dan 320 kb/s voor mij
192 hoor je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MP3 op 192kbit is voor het gros hetzelfde. Alleen een echte audiofiel hoort het verschil.
En wat staat er?quote:
Je gaat zo naar de helquote:
Zie mij kapen.quote:
Hou van jou wil je nooit meer kwijt je weet zelfquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet minder dan 320 kb/s voor mij
Zoals ik al zei, het gros hoort het niet ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
192 hoor je.
300 kbs / flac wordt lastiger, maargoed het geluid is en blijft ''voller'' dus beter
Do tellquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Tamashii het volgende:
KT, ik heb genoeg lieve mensen in de omgeving. Dus begrijp je even niet?
@samzz, soldaten?
@gitaar, meh dat heb je soms. meestal niet in goede buien.
Samen met jou ja.quote:
damnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou van jou wil je nooit meer kwijt je weet zelf
Muiterij!quote:
Hmhm, maar ik ben veel met muziek bezigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, het gros hoort het niet ...
Ik hoor het verschil tussen 192kbit en 320 wel. Niet altijd, overigens. Hangt af van het muziekstuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grotere verschillen hoor ik ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het verschil tussen 320Kbps ? en 256 ook niet horen, maar grotere verschillen wel
Ah oke, tof
Kan hoor, mijn broer hoort het ook. Ik hoor het verschil wel tussen 128kbit en 256kbit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm, maar ik ben veel met muziek bezigDenk dat ik me wel een audiofiel mag noemen
Even opgezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil tussen 192kbit en 320 wel. Niet altijd, overigens. Hangt af van het muziekstuk.
Oh, en luister deze:
[..]
Grotere verschillen hoor ik ook wel. Maar het interesseert me niet genoeg om het beste van het beste te willen
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
Jaaah. Ook niet gedouched nee. Toch was de rest pwetty.ohja rokjon, je weet dat ik t tegen jou heb xD
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Tamashii het volgende:
KT, ik heb genoeg lieve mensen in de omgeving. Dus begrijp je even niet?
Ik denk dat er heel veel mensen heel leuk en lief zijn, maar dat dat zich heel weinig uit... Laat staan dat jij precies op dat punt tegenover iemand zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik hou me daar niet zo mee bezig. Ik zoen veel mensen als ik ze lief en leuk vind. Oke dat is niet waar. Ze moeten wel echt heel leuk en lief zijn en dat zijn er niet zoveel.
Achja. Het leven is iig ingewikkeld. Maar dat wist je al.quote:
Ah, ja dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil tussen 192kbit en 320 wel. Niet altijd, overigens. Hangt af van het muziekstuk.
Oh, en luister deze:
[..]
Grotere verschillen hoor ik ook wel. Maar het interesseert me niet genoeg om het beste van het beste te willen
.
Dus datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou van jou wil je nooit meer kwijt je weet zelf
Lekker warmquote:
True story.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja. Het leven is iig ingewikkeld. Maar dat wist je al.
Als je toch bezig bent, luister dan gewoon de hele soundtrackquote:
Nee dat denk ik niet. Groot deel vd wereld is verrot. Heb geluk met de mensen om me heen. Echter ben ik irl ook heel anders dan hier. Niet vergelijkbaar denk ik. Maar dat zou jje andere mensen moeten vragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er heel veel mensen heel leuk en lief zijn, maar dat dat zich heel weinig uit... Laat staan dat jij precies op dat punt tegenover iemand zit.
Klopt wel aardig, wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Groot deel vd wereld is verrot. Heb geluk met de mensen om me heen. Echter ben ik irl ook heel anders dan hier. Niet vergelijkbaar denk ik. Maar dat zou jje andere mensen moeten vragen.
Ja lekker in mijn korte broek, heerlijk.quote:
Amen!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Groot deel vd wereld is verrot. Heb geluk met de mensen om me heen. Echter ben ik irl ook heel anders dan hier. Niet vergelijkbaar denk ik. Maar dat zou jje andere mensen moeten vragen.
1 uur 55 minuten, hm ik ga het proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, luister dan gewoon de hele soundtrack. Erg goed.
Jonge ik ga nekkid dan hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lekker in mijn korte broek, heerlijk.
Ik ben hier ook heel anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben hier precies zoals real life. Waarom zou ik me anders voordoen?
Weheheh have funquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Lord of the Rings opzetten. Toedels
.
Je hoeft 'm niet helemaal af te luisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 uur 55 minuten, hm ik ga het proberen(moet er vroeg in
)
Nja, ik reageer hier precies zoals ik ook in real life zou reagerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben hier ook heel anders.
Heeft niks met elkaar te maken eigenlijk, meer waar je mee bezig bent als je bepaalde activiteiten aan het doen bent.
Kieksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Lord of the Rings opzetten. Toedels
.
Gaat lekkerquote:
Sure. Ik ben in het dagelijkse leven namelijk ook mod/politie dus dan tik ik ook mensen op de vingers. Heeft verder niks met mij persoonlijk te maken maar mensen rekenen je er wel op af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben hier precies zoals real life. Waarom zou ik me anders voordoen?
I know, ik prefereer wel de losse tracks thoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet helemaal af te luisteren. Maar het is gewoon erg mooie muziek
.
The Riders of Rohan is ook erg mooi, trouwens. Voor als je geen zin hebt meteen alle drie de delen te luisteren.
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure. Ik ben in het dagelijkse leven namelijk ook mod/politie dus dan tik ik ook mensen op de vingers. Heeft verder niks met mij persoonlijk te maken maar mensen rekenen je er wel op af.
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat lekker
Eindelijk mij pakketje open gemaakt netTrui is lekker zacht van binnen
En mijn broek ik een paar jaar geleden had heb ik weer
Dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik denk dat ik hier aardig wat drukker ben dan irl.. Denk ik
Kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
De communicatie is erg beperkt op een forum, ik mis teveel informatie en dat maakt mij soms drammerig etc... Gewoon een stukje onduidelijkheid wat knaagt bij mij op het forum.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, ik reageer hier precies zoals ik ook in real life zou reageren
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nou oke vooruit.quote:
Ik zal vanaf nu heel rustig zijn danquote:
Neeeee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu heel rustig zijn dan
Kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben hier wel gewoon zoals ik altijd ben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben hier wel gewoon zoals ik altijd ben
Dit kan ik beamen mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
Ik heb hier een enorm grote bek vergeleken met irl.
Die heb ik irl soms nog veel ergerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
Ok, dan ga ik NU een rondje rollenquote:
quote:
Dan heb je overal een grote bek wil je zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik denk als ik iedereen wat beter ken, dat het dan wel gelijk trekt.
Klopt ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben gewoon precies hetzelfde
Datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die heb ik irl soms nog veel erger
Ik ook.. Alleen drukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je overal een grote bek wil je zeggen.
Yeshquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt ook
Jou ken ik toch veruit het beste hier (irl dan)
Do not unleash the krakan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Met vrienden ben ik net zo als hier. Misschien iets andere humor, want FOK!humor is wel apart.
Ben ik niet leuk zo dan?quote:
Ik ben IRL wel stiller, tenzij alcoholquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij maakten eerst ook echt FOK! grapjes naar elkaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Met vrienden ben ik net zo als hier. Misschien iets andere humor, want FOK!humor is wel apart.
krakenquote:
True. Maar het is leuk als je dat snapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij maakten eerst ook echt FOK! grapjes naar elkaar
Ik kan het niet laten, ik voed mezelf met positieve aandacht.quote:
Denk dat je int echt gewoon niet echt los komt nog zo 1-2-3 eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
Ik zal je wel voeden, kom maar met je grote bekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, ik voed mezelf met positieve aandacht.
Klopt, net zoals ik zei. Dat duurt even. Ik heb nogal moeite met mensen peilen, inschatten en vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je int echt gewoon niet echt los komt nog zo 1-2-3 eigenlijk.
tenminste zo komt het op mij over.
Durf je dat irl ook te zeggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal je wel voeden, kom maar met je grote bek![]()
Lekkerquote:
Jij wel, jij zegt echt alles. Directheid ftw.quote:
Face to face hè.quote:
Ja, al vinden sommige mensen het niet zo leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel, jij zegt echt alles. Directheid ftw.
Ideetje: doe dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb zin om een drankje te nemen
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan neem je een drankje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja, dat word wat lastiger aangezien je zo ver weg bentquote:
Lastig man, ik hoop diep van binnen 2-1 maar denk 0-2.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, mijn broeder. Wat wordt het morgen?
Zoiets moet je niet zeggen omdat het kanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat word wat lastiger aangezien je zo ver weg bent.
Doch zou ik het wel doen gewoon om te bewijzen dat het kan
Beter direct dan dat oh zo subtiele eromheengedraaiquote:
Boterkoek meet!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat word wat lastiger aangezien je zo ver weg bent.
Doch zou ik het wel doen gewoon om te bewijzen dat het kan
quote:
quote:
niet gezellig in mn eentjequote:
Whyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan krijg ik ruzie met kaneel, hij heeft zwaardenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet zeggen omdat het kan
Maar omdat je het meent.
Ja, wanneer dan!quote:
Klopt, niet iedereen kan het waarderen. Maar ik vind het juist erg fijn als mensen direct zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, al vinden sommige mensen het niet zo leuk
Mja, jij weet ook wel hoe direct ik kan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beter direct dan dat oh zo subtiele eromheengedraai.. Zum kotzen
Heul wel, ik vond het afgelopen nacht best gezelligquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet gezellig in mn eentje
Ja goddomme, daar kwamen we achterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel, ik vond het afgelopen nacht best gezellig
Neenee, ze hebben niks. Dus gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met kaneel, hij heeft zwaarden
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goddomme, daar kwamen we achter
Feestje bij jou thuis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
0-2 maar? Dan mogen we onze handjes dicht knijpen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Lastig man, ik hoop diep van binnen 2-1 maar denk 0-2.
Is alleen maar goed..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, jij weet ook wel hoe direct ik kan zijn
ik ga dan rare dingen zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel, ik vond het afgelopen nacht best gezellig
Oja, dat was hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, ze hebben niks. Dus gewoon zeggen.
Geenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar met jou kán het ook gewoon, aangezien jij ook zo bentquote:
vertelllllquote:
ik heb geenquote:
Vleiendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar met jou kán het ook gewoon, aangezien jij ook zo bent
Jij bent wel het type waar ik goede vrienden mee kan worden
Fucking vervelend.quote:
Zeggen mag altijd.quote:
Dan hebben we allemaal een drankjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef Raene het volgende:
Wat nou als we allemaal een drankje pakken.
Fucking irritantquote:
Als ze die nonchalance eens achterwege laten wordt het geen slachtpartij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0-2 maar? Dan mogen we onze handjes dicht knijpen.
Neu, niks vleiends aan, zeg gewoon wat ik denk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vleiend.. Thnx.. Insgelijks ook
quote:
En telkens "Ik schenk er nog 1'tje in, daarna ga ik echt"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking vervelend.
ÉCHT fucking vervelend.
Kerel zegt om 2 uur: "ik ga naar bed". Half 4 zat 'ie er nog.
Hoezo? Alsof ik daar helemaal hysterisch van wordt. Ik kan daar wel tegen hoor.quote:
Zo bedoelde ik het woord vleiend ook niet gitaartjonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, niks vleiends aan, zeg gewoon wat ik denk.
Ik ga je ook niet proberen te versieren ofzo
zal ik langswippen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, sommige wel heb ik me laten vertellen. Die zin krijg ik er nu alleen bij jou uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof ik daar helemaal hysterisch van wordt. Ik kan daar wel tegen hoor.
Jij neemt drank mee?quote:
Ooh okéquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het woord vleiend ook niet gitaartjon![]()
![]()
Vooral de nonchalance achterin is een groot drama. Geen concentratie vermogen, niet teruglopen na een aanval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze die nonchalance eens achterwege laten wordt het geen slachtpartij.
Niet te veel héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
nou, ik ga ook maar wat nemen.... is al laaaaaang geleden
alcohol!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allen!
Waar hebben we het over?
Ik zie daar de humor wel van in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, sommige wel heb ik me laten vertellen. Die zin krijg ik er nu alleen bij jou uit
nee, helaaschquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww
Dacht dat ooit gelezen te hebben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh oké
In dat geval: ja, heel vleiend ditdat
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
nou, ik ga ook maar wat nemen.... is al laaaaaang geleden
Die ouwe vleiertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vleiend.. Thnx.. Insgelijks ook
Ik sta bovenaan de gastenlijst neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een privé party, dat dan weer wel.
Genodigden only.
Ben ik genodigd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een privé party, dat dan weer wel.
Genodigden only.
" stammen "quote:
Leuk synoniem voor neuken.quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
Uiteraard. Rare vraag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta bovenaan de gastenlijst neem ik aan?
Neem je een hete chick mee?quote:
JOH.quote:
Gaan we doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Stam galore mawfakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een luxequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrij vandaag.
En als ik al aan het werk zou zijn, was ik niet om half elf al klaar.
Waar haal ik die?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Rare vraag.
[..]
Neem je een hete chick mee?
Datquote:
Het was ook niet op jou gericht, ik vond het gewoon 'n leuk synoniem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan dan
*Geeft flesje bier.. Omdat het kan* :$quote:
Je punt isquote:
* Fera neemt het bier aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*Geeft flesje bier.. Omdat het kan* :$
Oftewel jij kan ook wel weer een beurt gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook niet op jou gericht, ik vond het gewoon 'n leuk synoniem.
Soonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij stammen dan
OHai.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*Geeft flesje bier.. Omdat het kan* :$
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oftewel jij kan ook wel weer een beurt gebruiken.
Ywquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera neemt het bier aan
Dank je schat
Oh, jij wil ook?quote:
Blijf jij maar lekker in het Zuiden.quote:
Ik lust ook wel een biertje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Yw![]()
[..]
Oh, jij wil ook?![]()
Hoi
Ik heb vannacht genoeg gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vast niet om dezelfde reden dat ik het aan me voorbij laat gaan, maar ik ben toch trots op je
Dat is al op voor jullie er zijnquote:
Ja wanneer danquote:
Flauwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het Zuiden.
Het mooie Zuiden.Heimwee.
quote:
Geef me een klein half uurtje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is al op voor jullie er zijn
Ik ben daar over 20 minuten als het moet
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is al op voor jullie er zijn
Ik ben daar over 20 minuten als het moet
Heb je ook wa anders?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*Pleurt een paar kratten bier neer* Have fun
Keb er ook nog iets van 4.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegzeg, we nemen er ieders een.
Proost.
* Fera wacht op massa toestroomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En waar ben jij zelf?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hou je je niet aan de snelheid vriend
Ik zet er even eentje op z'n kant, kan ik zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mag ik fristi met un rietjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zou oppassen, tussen Nijverdal en Wierden staan ze elke dag nu met die werkzaamhedenquote:
Ik kan iig tussen de intocht van sinterklaas en 5 december geen meets bijwonenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer kun je? Ik over 3 weken denk ik
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik fristi met un rietje?
Kom ik niet langs, ik rijd over Ommen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou oppassen, tussen Nijverdal en Wierden staan ze elke dag nu met die werkzaamheden
Knetterrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik fristi met un rietje?
sowieso! wil je ook wat?quote:
1 op 1 meet, we gaan de boterkoek toch zeker niet delen met anderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan iig tussen de intocht van sinterklaas en 5 december geen meets bijwonen.
Verstandigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom ik niet langs, ik rijd over Ommen.
Hehehe, dat zal ook wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders is het wel erg ver om, en dan ga ik dat half uur ook niet halen.
Klinkt lekker, ik kom hier niet verder dan een glaasje rose nuquote:
N36 toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ligt er aan WAAR je over Ommen gaat.. Ergens vlak voor Ommen moet je gewoon de.. Wat is het.. N48???? opgaan
Ik ga graag over Ommenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ligt er aan WAAR je over Ommen gaat.. Ergens vlak voor Ommen moet je gewoon de.. Wat is het.. N48???? opgaan
Dat kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ommen en Emmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom ik niet langs, ik rijd over Ommen.
Het was mij een waar genoeg oh waarde Knetterquote:
Daar kom je dan uit, jaquote:
Touchéquote:
Niet als je hier zou zijn hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je Emmen kent, maar daar ik kom ook doorheen.
Ik val op oudere mannen, maar dat vind ik toch weer té oud.quote:
Inb4quote:
Wat is je grens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val op oudere mannen, maar dat vind ik toch weer té oud.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet als je hier zou zijn hoor
quote:
Vanaf die kant is het mijns inziens wel makkelijker jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doodeenvoudig rijden voor mij, naar jou
Waarom daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Ik ben graag een negerinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kruipt graag bij oudere mannen op schoot?
Deze snap ik niet.quote:
N35, N36 en ik ben erquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vanaf die kant is het mijns inziens wel makkelijker ja
Omdat ik altijd binnendoor rijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Op Youporn of heb je ze ook wel eens in het echt kunnen vergelijken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze vaak mooiere billen hebben dan blanke meisjes.
He-le-maa van m'n apropos nu :$quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik altijd binnendoor rijd eigenlijk.
Er is ergens een bord bij de A28 waar ze beiden staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je Emmen kent, maar daar ik kom ook doorheen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Op Youporn of heb je ze ook wel eens in het echt kunnen vergelijken?
Blanke meisjes kunnen ook hele mooie billen hebben!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze vaak mooiere billen hebben dan blanke meisjes.
Hij heeft S_O van naderbij gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met 100 per uur
Ooh, EN een paar meter 130, op de A35
U kunt de vormen van billen gewoon zien ook al hebben ze kleren aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hell yeaaaaaaaaaahhhhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met 100 per uur
Ooh, EN een paar meter 130, op de A35
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Blanke meisjes kunnen ook hele mooie billen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |