Dan moeten wij elkaar wel herkennenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nog best wel vaak naar Almere, dus misschien zijn we elkaar al eens tegengekomen zonder het te weten
Sexy, echt mijn type.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou je kan een vuilniszak, airmax en zo'n petje verwachten:
[ afbeelding ]
I see what you did there.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moeten wij elkaar wel herkennen
ze waren jongerquote:
17+ denk ikquote:
Eerst een fietser, nu een oud vrouwtje. Amsterdam voortaan maar omzeilen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb vandaag oud vrouwtje omver gereden.
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst een fietser, nu een oud vrouwtje. Amsterdam voortaan maar omzeilen.
Ahwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?
mag ik je nummer?????quote:
goeie jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |