SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
There is a time of cumming and going.
Als abbo houder kan dat dus wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
ik kon niet snel 2 berichten achter elkaar posten.
Negeren ja toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bah, die dikke stalker praat weer tegen me
Wanneer ga je mij weer verkopen toetie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Negeren ja toch.
Ov hoertje van me
Hoi ro-ald
Ze noemt me sjat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Negeren ja toch.
Ov hoertje van me
Hoi ro-ald
Morgenochtend verkoop ik je aan een neger van FOK!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij weer verkopen toetie?
Jamaar jij bent niet dik, en/of ginger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger haar gewoon sjat
Haha ik noemde je ook sjat.
Jij bent zo ingesmeerd met vaseline dat als mensen naar je kijken hun ogen gwn wegrollen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgenochtend verkoop ik je aan een neger van FOK!
Dus neem veel glijmiddel mee raad ik je aan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[naam] vindt zijn eigen foto leuk.
Als ik dit op Facebook zie moet ik janken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[naam] vindt zijn eigen foto leuk.
Als ik dit op Facebook zie moet ik janken.
Ik eet rolo en kijk tv, dus gaat goed denk ikquote:
Waarom omschrijf je jezelf dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan meisjes die zich volsmeren met make up voor een fotoshoot, vervolgens bewerken, en dat voor een nieuwe profielfoto.
Ja ook goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet rolo en kijk tv, dus gaat goed denk ik
Met jou?
Ik ga zaterdag misschien naar Almere om te gaan shoppen
Dat is eigenlijk best wel geniaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zeg dat ze lekker is en dsn zeg je grapje xd
Nu kan ik niet even naar je zwaaien als ik wel gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed
Oh dan ben ik in Groningen.
Vraag eerst haar naaktfotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel geniaal.
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu kan ik niet even naar je zwaaien als ik wel ga
Ik verwacht dat haar tieten ongelijk zijn, vet over haar vagina hangt en dat ze een grote holle navel heeft waar je bijna in kan kijken/kruipen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]doe doe doe, en post het.
Wat nou iewl
Mannen met hun verwachtingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar tieten ongelijk zijn, vet over haar vagina hangt en dat ze een grote holle navel heeft waar je bijna in kan kijken/kruipen.
Vrouwen die in verwachting zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen met hun verwachtingen__!
Vrouwen zonder verwachtigingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen met hun verwachtingen__!
gijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen zonder verwachtigingen.
Wat verwacht gij eigenlijk van mij?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
Mannan die verwachten dat vrouwen in verwachting zijn wanneer ze het verwachten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen zonder verwachtigingen.
Wat verwacht gij eigenlijk van mij?
Ik ga nog best wel vaak naar Almere, dus misschien zijn we elkaar al eens tegengekomen zonder het te wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als we toch dichtbij elkaar wonen
Nou je kan een vuilniszak, airmax en zo'n petje verwachten:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie
Ik verwacht niks van jou, zo kan ik niet teleurgesteld worden ja toch.
Dan moeten wij elkaar wel herkennenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nog best wel vaak naar Almere, dus misschien zijn we elkaar al eens tegengekomen zonder het te weten
Sexy, echt mijn type.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou je kan een vuilniszak, airmax en zo'n petje verwachten:
[ afbeelding ]
I see what you did there.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moeten wij elkaar wel herkennen
ze waren jongerquote:
17+ denk ikquote:
Eerst een fietser, nu een oud vrouwtje. Amsterdam voortaan maar omzeilen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb vandaag oud vrouwtje omver gereden.
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst een fietser, nu een oud vrouwtje. Amsterdam voortaan maar omzeilen.
Ahwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?
mag ik je nummer?????quote:
goeie jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zij stopt midden op het fietspad en ik op de scooter raakte haar met de spiegel, zij meteen ja ik zat fout sorry en wij nog van ja dat doet er niet toe gaat het?
Inderdaad, maar ze hield haar pijn in vond het wel zielig.quote:
was enkel fotoquote:
dm staat open????????quote:
Pics.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Vroeger was ze mooier.
Starshipsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, kut muziek dus boeit niet.
is goed????????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Check je DM over een minuut?????????
Dan moet je maar naar de EMA's kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zei iemand vandaag, ik zei altijd mienaj
EMAquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar de EMA's kijken.
Jij wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij wel...Hihi, nee je bent te jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen hingen haar tetten te laag..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel knapper ja
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, Ik lieg over mijn leeftijd en ben eigenlijk 16
Dan nog ben je te jong, val op oudere jongens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, Ik lieg over mijn leeftijd en ben eigenlijk 16
Ik ben 18quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog ben je te jong, val op oudere jongens.
pz is al 80quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog ben je te jong, val op oudere jongens.
Mag ik ook doordenken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag mijn pink vasthouden, past jouw handje er nog net omheen
hopelijk ziet hs dit als een reden om weer te gaan FOK!kenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
23 toch?
Dan maar wachten op de volgende die ouder is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Tong80 op jonge jongetjes valt.
50 toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Als steven even langs komt, is hij de oudste
Nee, dan zou het mijn pink moeten zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe kan je doordenken bij mijn pink
Would not hit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heb je nou tegen aziaten? fucking lekker jwz zoek je ruzzie ofzo? vieze nigga.
[ afbeelding ]
ik ben het met geo eens. ik voel mij ook totaal niet aangetrokken tot aziaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heb je nou tegen aziaten? fucking lekker jwz zoek je ruzzie ofzo? vieze nigga.
[ afbeelding ]
heb je iets tegen negers ofzo dat je negers zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negers zijn verboden in Limburg jwz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je iets tegen negers ofzo dat je negers zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bek
Nep tieten, past echt niet bij een asianquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nep tieten, past echt niet bij een asian
Hooguit 1 of 2 uitzonderingen, maar verder nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Arabische vrouwen, vrouwen uit het midden-oosten, Israëlische vrouwen
Leila
Wolla ik niet snap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dan zou het mijn pink moeten zijn...
Wie zijn die uitzonderingen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hooguit 1 of 2 uitzonderingen, maar verder nee.
Mijn moeder heeft er ook een.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wolla ik niet snap.
Navelpiercing nemen of te sletterig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
Vroeg slapen vandaagSlaap zo laat mogelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor cijfer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Over precies 2 maanden zie ik mijn zus eindelijk weer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk voor jou om samen buiten te gaan spelen ja.
Ik heb toch al Leilaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg veelste oud voor jou en ze is getrouwd
Wtf manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Speciaal voor jou geo:
[ afbeelding ]
Ik blijf nog 2 minuutjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter rot je gewoon op irritant kut kind dat je bent.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind er geen meer...
[ afbeelding ]
Ben jij bi!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zumba lerares is
Volgens mij half zuid-Amerikaans.
ik zou mij niet kunnen voorstelllen om zolang zonder mijn zusje te moeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Over precies 2 maanden zie ik mijn zus eindelijk weer
nu hier nog evenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaja dat heb je al duidelijk gemaakt via WA
negatief, hij zou sterven indien hij niet vroeg sliepquote:
Ze is geen onvoldoende,maar ze is niet perfect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon perfect? Lang zwart golvend haar, licht getint, mooi gezicht, alles mooi...
Hoop dat je niet wakker word morgenochtendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
DAAROM GA IK OOK SLAPEN! DOEI MENSEN ZONDER LEVEN!
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoop dat je niet wakker word morgenochtend
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze is geen onvoldoende,maar ze is niet perfect.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voor mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GayGay hommo
Mooi manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef AppelCake het volgende:
EVEN MIJN MIJN ZELFGEMAAKTE SMILEY AFSLUITEN! [ afbeelding ]
mijn mijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef AppelCake het volgende:
EVEN MIJN MIJN ZELFGEMAAKTE SMILEY AFSLUITEN! [ afbeelding ]
wel mooi niet lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik mag toch wel een ander vrouw gewoon mooi en lekker vinden?
quote:LOS ANGELES - Justin Bieber is aangeklaagd omdat hij een creditcard zou hebben gestolen. Daarmee zou de zanger vervolgens een penisvergroting hebben afgerekend.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent nu niet meer zo heel erg irritant,dat moet ik toegeven.
Dit is geen haat stomme debielquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hatenw8 maar als ik jou op een meet tegenkom
Volgens mij is het positief bedoeld hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En alsof dit nog niet genoeg is, zou Bieber ook niet eerlijk zijn geweest tegen zijn vriendin Selena Gomez.quote:
Ze breekt je pener.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Only in America.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En alsof dit nog niet genoeg is, zou Bieber ook niet eerlijk zijn geweest tegen zijn vriendin Selena Gomez.
Het Canadese popidool zou vreemd zijn gegaan met Ke$ha, Rihanna en Penelope Cruz. Ook beweerde de man die de aanklacht indiende dat zanger Usher in juli bij hem thuis is geweest. "Toen heeft hij vuurwerk afgestoken in mijn anus terwijl hij liedjes van Katy Perry in mijn oor schreeuwde."
Wtf.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Bij mij beet ze erin tijdens het pijpen.
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
Bij mij sloeg ze er gewoon op.
Grapje jongen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gaan we weer![]()
maak er nog maar een paar
jouw kaartquote:
Zoals omschreven.quote:
Gelukkig lafjoe2quote:
Mag niet van mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eigenlijk meeten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eigenlijk meeten.
quote:
Hij bezit mijn bips.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |