1 2 3 4 5 6 7 8 | FC Barcelona 6 Celtic 4 Benfica 1 Spartak Moskou 0 Topscorers in Poule G: Emenike en Messi beiden 2 goals |
Alsof ie een megaHulk aan het pijpen is ofzo. Die Hulk vasthouden met zn armen.. En de mond open voor je weetz.quote:
Altijd mensen die moeilijk doen over wat er in de TT staat. Maar dat is hypocriet van mijn kantquote:
6 zelfs.quote:
Vraag het Steven, ik ben nogal een Celtic-aanhanger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je het in de rust doet vind ik hypocriet.
Inderdaad, bij het Spaanse nationale elftal (zonder Messi) kunnen ze er helemaal niets van, slechts 2 EKs en 1 WK gewonnen in de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
IniestaXavi
zonder Messi zijn ze nergens!
Albinoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Hoe kan die Iniesta altijd zo wit zijn als je in Spanje voetbalt en regelmatig buiten op het veld staat.
Weinig pigment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Hoe kan die Iniesta altijd zo wit zijn als je in Spanje voetbalt en regelmatig buiten op het veld staat.
Bijwerking van dopingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Ik ken een Portugees meisje dat nog witter is dan de gemiddelde Zweedse, alleen haar haar is donker..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag het Steven, ik ben nogal een Celtic-aanhanger.
dat wist ik nietquote:
Gamma, niets hypocriets aan, gun het de club ook gewoon. Zeldzaam misschien, maar de Schotse competitie is gewoon niets meer. Liever een wedstrijd waar de winkans klein is maar wel gestunt kan worden dan.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef alors het volgende:
Mooi logo heeft Demy voor zichzelf ontworpen
Kunstenaar op Montmartre, ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef DonRaja het volgende:
Sierd en z'n geleuter over die pet van Alves.
Zoiets heet inzicht en positie kiezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef Lemsterr het volgende:
Jammer dat Messi niet de ruimte heeft die Ronaldo wel krijgt in een wedstrijd
quote:
Die gaat vandaag niet eens scorenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
messi mocht willen dat hij voor Celtic speelde
Moet je na gaan wat een matige speler dat is. Samaras is een stuk beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat vandaag niet eens scoren
Wat een gayness op die sitequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef alors het volgende:
Lollerz die Demy heeft dus echt een hele site/blog![]()
http://www.demydezeeuw.nl
Hij heeft wel smaak in vrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef alors het volgende:
http://www.gregoryvanderwiel.com/home.aspxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef alors het volgende:
Ja ik kan me er nu wel van alles bij voorstellen dat zijn vrouwtje het elders ging zoeken.quote:
Je bedoelt net als vrouwen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel smaak in vrouwen.
godsamme nog zo'n pareltjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.gregoryvanderwiel.com/home.aspx
Idd. Vogels doen 'KOEKOEK'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Mandéra het volgende:
Een krekel is toch geen vogel of ben ik gek?
Dat is een teken, alle dieren roepen om het kind van de messias...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Mandéra het volgende:
Een krekel is toch geen vogel of ben ik gek?
Deze man weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit is pas een echte man:
www.brunomartinsindi.com
De vogel komt voor tussen Duitsland, het zuiden van Finland, het westelijke gedeelte van de Oeral en Hongarije in het zuiden. Hij leeft in dichte rietvegetatie bij plassen, rivieren, in vochtige loofbossen en uitgestrekte rietlanden. Krekelzangers trekken in augustus of september naar de oostkust van Afrika en keren in april of mei terug.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Joeriii het volgende:
Jullie kennen de Krekelzanger kennelijk niet?
Ziet er goedkoop uit, net als Feyenoordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
www.brunomartinsindi.com
BMIquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
www.brunomartinsindi.com
En dan noem je bruno's site goedkoopquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
http://www.driesmertens.be/
Dit is pas
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is een teken, alle dieren roepen om het kind van de messias...
Zometeen 5 wijze mannen en 1 grote ster
quote:
Mooie pixelfotosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
http://www.driesmertens.be/
Dit is pas
ahh wat jammer nouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar hij ging nasty door zijn enkel en is er nu af
Een beetje ongepast dit. Adem in, adem uit. Zo eng was hij niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter bannen ze jou gewoon, gelukkig check ik ze altijd
www.ryanbabel.nlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.gregoryvanderwiel.com/home.aspx
Gaan we nou nog bijdehand doen ook?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we allemaal linkjes gaan posten, kan je verwachten dat deze er ook tussenzit.
Wat een divers en elkaar aanvullend moderator teamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat dus. Gewoon over de wedstrijd graag.
Steven maakt mij compleet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een divers en elkaar aanvullend moderator team
quote:
Ik 3quote:
En dan adopteren ze jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel al een verloving aankomen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik m'n eigen kind adopteren?
Verdomme, ga nou eens ontopic
Nou, hij staat tegenover J. Alba, dus dat is al iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jessica Alba schijnt trouwens de stiekeme droomvriendin te zijn van James Forrest, die inviel voor Samaras.
Ok fijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt interessanter.
Ik zeg 4-3 voor Ajax.
Ajax wordt morgen keihard verkracht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg 4-3 voor Ajax.
Naïviteitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg 4-3 voor Ajax.
Nee want Guidetti gaat 020 2x zien verliezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg 4-3 voor Ajax.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee want Guidetti gaat 020 2x zien verliezen
020 zeggen is wel heel triest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee want Guidetti gaat 020 2x zien verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Doe ik speciaal voor jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
020 zeggen is wel heel triest.
Guidetti gaat tot dat gaatje.
Bah
Ze staan tegenover een club die wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Stiggie het volgende:
Barca heeft het gewoon moeilijk tegen Celticwat is er met Barca aan de hand . De tering.
Epo man is opgepaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Stiggie het volgende:
Barca heeft het gewoon moeilijk tegen Celticwat is er met Barca aan de hand . De tering.
Overratedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Is dit een goed teken voor Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg, doe eens liefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun je een 0-20 nederlaag zondag
Neequote:
Misschienquote:
Illuminatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
88 = HH = Heil Hitler
nee 1888 is oprichtingsjaar van de club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al ouder dan 13?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom voer jij niet de hetze tegen Ajaxsupport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huur deze plek voor ¤100 per maand!
Mwah neh. Ik ga nog steeds voor de 1-2.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 2-1 Messi aankomen in het laatste kwartier.
quote:
Spoilerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Messi Messi breek je been, breek je beeheeeheeeeeeeeen
Dr smoel ziet er nogal gepaint uit in deze.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Stiggie het volgende:
Nu maar eentje van Celtic dan.
[ afbeelding ]
Je voelt de zaad van de commentator aankomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef R-woud88 het volgende:
Ik voel een doelpunt van barca aankomen
okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef bianconeri het volgende:
Barcelona![]()
![]()
![]()
Ik heb 5 minuutjes gezien en ik erger me al weer dood aan Barca.
Enige wat ze doen is in een vet sloom tempo rondspelen.
En ergste is dat toneelspelMascherona die na nauwelijks contact 100 meter wegvliegt.
Messi die loopt te janken bij de scheids over overtreding. (hoezo Messi zou dat nooit doen?)
Walgelijke ploeg Barca
Lijkt wel ajax publiekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat een kut publiek heeft dat Barcelona zeg
Ja, mijn tv word ineens heel warm en plakkerigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelt de zaad van de commentator aankomen?
Leuke naamquote:
Ga je nu haten op mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:
De enige reden dat Barca fans heeft is omdat ze veel succesen halen.
Als Barca even geen prijs meer pakt walgt iedereen weer van ze vanwege dat walgelijke spel
Huilebalken
Bianconeri, niemand neemt je serieus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Durf het maar te ontkennen.
Of ben je ook al zo'n 13-jarige fap succes supporter?
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Durf het maar te ontkennen.
Of ben je ook al zo'n 13-jarige fap succes supporter?
Nee, golden goalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de stand zo blijft, wint Celtic dan omdat uitgoals dubbel tellen?
Ligt er aan hoeveel Barca er maat in de terugwedstrijd en of het daar op aankomt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja en kopgoals tellen voor 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dan bijna 3 kools voor Leoquote:
Alle ballen kwamen op hem afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Stiggie het volgende:
FOSTER WAT EEN HELDDie gaat een transfer maken
Bij de vrije trappen die net aan over gingen zat ie er ook goed bijquote:
Stanley.quote:
ja waarom heeft die dat?? de keeper tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat bij deze wedstrijd niemand een hoedje op heeft zoals die man bij chelsea.
Religiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja waarom heeft die dat?? de keeper toch
ja die keeper ja, ik weet ook niet waarom hij die heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
raar je ziet toch ook niemand voetballen met een snorquote:
Van de brommer gevallen en hij heeft geen badmuts op het voetbalveldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij zit vaak bij Tello achterop de brommer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:
nee dat is Tello gekkiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de brommer gevallen en hij heeft geen badmuts op het voetbalveld
Lazlo Cseh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |