1 2 3 4 5 6 7 8 | FC Barcelona 6 Celtic 4 Benfica 1 Spartak Moskou 0 Topscorers in Poule G: Emenike en Messi beiden 2 goals |
Alsof ie een megaHulk aan het pijpen is ofzo. Die Hulk vasthouden met zn armen.. En de mond open voor je weetz.quote:
Altijd mensen die moeilijk doen over wat er in de TT staat. Maar dat is hypocriet van mijn kantquote:
6 zelfs.quote:
Vraag het Steven, ik ben nogal een Celtic-aanhanger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je het in de rust doet vind ik hypocriet.
Inderdaad, bij het Spaanse nationale elftal (zonder Messi) kunnen ze er helemaal niets van, slechts 2 EKs en 1 WK gewonnen in de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
IniestaXavi
zonder Messi zijn ze nergens!
Albinoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Hoe kan die Iniesta altijd zo wit zijn als je in Spanje voetbalt en regelmatig buiten op het veld staat.
Weinig pigment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Hoe kan die Iniesta altijd zo wit zijn als je in Spanje voetbalt en regelmatig buiten op het veld staat.
Bijwerking van dopingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Ik ken een Portugees meisje dat nog witter is dan de gemiddelde Zweedse, alleen haar haar is donker..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag het Steven, ik ben nogal een Celtic-aanhanger.
dat wist ik nietquote:
Gamma, niets hypocriets aan, gun het de club ook gewoon. Zeldzaam misschien, maar de Schotse competitie is gewoon niets meer. Liever een wedstrijd waar de winkans klein is maar wel gestunt kan worden dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |