HOE?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit een dubbele kleur in mijn vice pellet!!!!!!
quote:
is holiday joy er al??quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef PriemGirl het volgende:
Of van de holiday joy collectie... of van bohemian.....
En het is niet eens zo van: omg musthave; maar van: ik kan er nog 3 uitzoeken dus nu moet het ook vol!!
Doe eens picquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een schele Taiwanese denk ik?
NIET?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sleep die toch niet mee naar kantoor gekkie
Ze staan op TD dus euh jaquote:
dan meld ik me ziek!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NIET?
En wat nou als je je makeup moet bijwerken omdat er een overstroming is geweest en al je makeup is uitgelopen?
en dan zeggen dat je geen autist bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit al een half uur te bedenken wat ik er bij wilNadeel van die holiday collecties: Ik draag ze eik nooit buiten december want in mijn hoofd klopt het anders niet.
![]()
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je geen autist bent
Woei werkdag voorbij; naar huisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Netwerk heeft de volgende stage of aids bereikt, Outlook start ook niet meer op
Internet is overratedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de outlook-aids is opgelost maar de internet-aids duurt voort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Internet is overratedTerug naar de postduif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon blind klikkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik wil ook nog pure joy....
Ik heb nog 1 plaats.... Dafuq duurt het een uur voor ik beslis welke nagellak ik nog meer wil bestellenDie cc's zaten in 3 seconden in mijn cart
![]()
![]()
disclaimer
En dan vind je er 2 die je nog wil en besluit je maar nog een pakket te bestellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik wil ook nog pure joy....
Ik heb nog 1 plaats.... Dafuq duurt het een uur voor ik beslis welke nagellak ik nog meer wil bestellenDie cc's zaten in 3 seconden in mijn cart
Het zou wel een priem actie zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |