zoals ik al zei, ik ben een mongoolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, dat deed ze omdat ik het niet zo heel dekkend wou. En dat was verder prima. Heb er geen problemen mee gehad.
daarom stiftenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben een kwast kwijt sinds de stacaravanen liquid liner met kwast
ik ben te lui voor gelliner
Onder doe ik alleen mijn waterlijn, boven is het makkelijker om een slanted eyelinerkwastje te pakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klein beetje donkere oogschaduw erop en dan rond mijn ogen knallen, boven nog een donker lijntje en dan is het snel netjes en hoeft het niet zo superstrak
ja boven met slanted eyeliner kwastje gelliner aanbrengen "op" de donkere "schaduwlijn" of met potlood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder doe ik alleen mijn waterlijn, boven is het makkelijker om een slanted eyelinerkwastje te pakken.
Zo grappig al die verschillen.
spelen met make upquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dit klinkt allemaal heel vaag voor mij. Komt vast nog wel een keer.
Zolang ik 'm niet helemaal doe, kan waterlijn prima onder. Net als boven eyeliner, ik moet 'm niet gaan doortrekken, geen pan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja boven met slanted eyeliner kwastje gelliner aanbrengen "op" de donkere "schaduwlijn" of met potlood.
waterlijn doe ik niet aan, anders lijk ik een cavia met kraalogen of zelfs een blinde cavia omdat je dan mijn ogen helemaal niet ziet
Loop jij er niet zo bij dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik 'm niet helemaal doe, kan waterlijn prima onder. Net als boven eyeliner, ik moet 'm niet gaan doortrekken, geen pan.
Alleen op zondagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Loop jij er niet zo bij dan?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke make-up tutorial![]()
http://mana.cosplaypiggy.net/eyes1.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's net dat ventje uit The Grudge![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Unfje!quote:
beidequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
SQ welke bezorgdienst was nou kutter: DHL of Selektvracht?
Slektvracht zijn huisvrouwen met pakjes in de panda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
SQ welke bezorgdienst was nou kutter: DHL of Selektvracht?
in het Noorden jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slektvracht zijn huisvrouwen met pakjes in de panda.
Die hebben vaak nog een eckt busje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Doet DHL niet met pauperbezorgers die met hun eigen gare kutauto rijden?
niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Thanksheb DHL maar aangevinkt en nu wordt de bestelling bezorgd in een winkeltje in de buurt
![]()
Maar goed: ik krijg deze dus van mn mam [ afbeelding ]Via Shopvip dus vandaar de crappy verzendmethodes
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Thanksheb DHL maar aangevinkt en nu wordt de bestelling bezorgd in een winkeltje in de buurt
![]()
Maar goed: ik krijg deze dus van mn mam [ afbeelding ]Via Shopvip dus vandaar de crappy verzendmethodes
Heerlijk!quote:
Hehehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet echt mijn ding(maar dat doet er ook eigenlijk helemaal niet toe
)
Maar wat lief van je moeder!
Joahquote:
Ik begon ook keihard te lachen toen ik hem zag. Geweldigquote:
+100quote:
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
PA hoe gaat het nou tussen jou en je moeder? Is het al wat bijgetrokken?
Pehehhequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en mijn huisgenootje was achter haar laptop in slaap gevallen.
Het was zo schattig.
Wat fijn om te horen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat goed nu. Ze heeft wel laten merken dat het haar echt spijt wat ze toen heeft gedaan en op een natuurlijke manier is er nu wat gezonde afstand en omdat ik zo down was is zij weer meer in haar moeder rol gekropen, waardoor ik wat minder voor haar hoef te zorgen. Zie haar minder en dat geeft me meer mij-tijd, waardoor ik het allemaal iets beter aan kan als ik wel bij haar ben
Dat is wel goed nieuws. Ik zie op facebook regelmatig dat jullie er ook samen op uit gaan. Een leuk moeder dochter activiteit, en minder de nadruk op het zorgen voor haar leggen. Dus dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat goed nu. Ze heeft wel laten merken dat het haar echt spijt wat ze toen heeft gedaan en op een natuurlijke manier is er nu wat gezonde afstand en omdat ik zo down was is zij weer meer in haar moeder rol gekropen, waardoor ik wat minder voor haar hoef te zorgen. Zie haar minder en dat geeft me meer mij-tijd, waardoor ik het allemaal iets beter aan kan als ik wel bij haar ben
Daar kunnen er nog zeker 57 bijquote:
Ja he! We mokken vaak wat over wie er moet koken enzo, dus ik dacht zaterdag hop, uiteten! En zulk soort dingen doen we nu wat vaker.. minder tijd met elkaar doorbrengen maar de tijd dat we samen zijn maken we leukerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Ik zie op facebook regelmatig dat jullie er ook samen op uit gaan. Een leuk moeder dochter activiteit, en minder de nadruk op het zorgen voor haar leggen. Dus dat is goed om te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |