Die staat er niet meer inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Loeki de Leeuw spotten tegenwoordig..
Oh? Laat eens zien danquote:
Trusten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die staat er niet meer in
Nu echt off
Je bent het!quote:
Als het op de meet net zo gaat wordt het gezellig.quote:
Zal ik maar afzeggen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het op de meet net zo gaat wordt het gezellig.
Misschien moet je alleen voor de afterparty komen of zo?quote:
Doe niet zo vrolijk, pretletter. We zijn hier in diepe, diepe rouwquote:
Ow, wel een goed idee. Zou dat helpen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Misschien moet je alleen voor de afterparty komen of zo?
Kweetniet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wel een goed idee. Zou dat helpen?
Het is een gave.quote:
Slaap lekker, meisjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een gave.![]()
Ik denk dat ik maar achter Muis aanga.
Morgen eerste werkdag na mijn vakaaansie.
True!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vooruit maar weer dan, midden in mijn tentamens, maar zonder mij gaat kennelijk het hele feest niet door..
Ik geloof dat Maanvis nog een roomie zoekt? Zal ff vragen.quote:In plaats van dat er ook maar iemand naar het nationaal COC songfestival in Delft komt 17 November.
Maar goed ik ben er bij, eet mee en kan ik nog bij iemand op de hotelkamer?
In de mijne staat het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA waarom staat er in onze reserveringsbevestiging geen hont22
STAAT ER WEL BETER KIJKENquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA waarom staat er in onze reserveringsbevestiging geen hont22
Maarrrr :quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb zojuist bij Sabine van de reserveringen 3 reserveringen gemaakt. En omdat ik nogal een control freak ben wilde ik toch nog even checken of ik het allemaal goed had doorgegeven.
Ik heb 2, 2 persoonskamers geboekt met tussendeur voor 26 Januari 2013. En een andere 2 persoonskamer op naam van Dekker aan 1 van de kanten van de al reeds geboekte kamers met tussendeur, ook op 26 Januari.
Tevens heb ik het codewoord hond22 afgesproken met Sabine voor mensen die bellen om ook te reserveren op 26 Januari zodat zij naast of tegenover ons komen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om even na te kijken of ik dit goed heb doorgegeven? (ik ken mezelf) En het bevestigen?
Alvast vriendelijke bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groeten,
Q
quote:Het is allemaal duidelijk zo. Ik zal straks nog even vanuit het systeem bevestigingen door laten sturen.
Bedankt!
Kind Regardz
Sabina
medewerker reserveringen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
BINGO PRIJSJES, ca. 8 nodig in totaal
1x Muis006
1x Greys
1x HPKW
1x
1x
1x
1x
1xLijstjes
Kopiëren en aanvullen als je een prijsje wilt verzorgen en voel je niet verplicht!
Die heb ik gewonnen toen ik on a winning streak was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |