Is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn ze in films na 30 seconden neuken al klaar?
Oh ja vrijdag dat is waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindhoven kan ik sowieso niet ivm mijn verjaardag
vrijdag naar de willemeen en zaterdag aankomende cyberia en dan ben ik wel klaar voor dit jaar met bandjes
Wel naar FortaRock, voorverkoop start 2 november volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog meer lui hier die naar Maiden gaan?
Je weet hoe vroeg ze tegenwoordig beginnen hé?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
14 jaar, SEX SC. Hmmmmmmmmmmmmm.
Rammsteinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel naar FortaRock, voorverkoop start 2 november volgens mij
voor volgend jaar wil ik sowieso naar wave gothic treffen en verder zie ik wel weerquote:
Ik ben heel erg onzeker over mijn 34 cm...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
14 jaar, SEX SC. Hmmmmmmmmmmmmm.
Terecht ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben heel erg onzeker over mijn 34 cm...
die moet ik helaas overslaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel naar FortaRock, voorverkoop start 2 november volgens mij
Ik zou onzekerder zijn over Britney in je UI.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben heel erg onzeker over mijn 34 cm...
Ze is geil, laat me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou onzekerder zijn over Britney in je UI.
Misschien vindt z;n vriendje dat wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou onzekerder zijn over Britney in je UI.
Hehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien vindt z;n vriendje dat wel leuk.
Voorlopig alleen Roadburn volgend jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor volgend jaar wil ik sowieso naar wave gothic treffen en verder zie ik wel weer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je dat seks helemaal niet meer leuk is als je 30 proefwerken over voortplanting na hebt gekeken?
Het is ineens allemaal zo plastisch en mechanisch.
Ssssssssssssssssst! ik krijg dat dit jaar pas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je dat seks helemaal niet meer leuk is als je 30 proefwerken over voortplanting na hebt gekeken?
Hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Giertje het volgende:
mijn winamp staat op random springt ie van klassiek naar grindcore
ik schrik me de tering
Wat er ook gebeurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij gaan meeten in Amsterdam
ik schrik me de tering
ik schrik me de tering
aah oke coolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorlopig alleen Roadburn volgend jaar
Veel plezier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssst! ik krijg dat dit jaar pas.
Jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahanu ze de theorie gehad hebben is volgende keer het practicum
Ben zo bij je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kom maar, ik help je wel zodat seks weer leuk wordt.
En kindjes hebben nooit seks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Jongen
Ik zie ze als kindjes, laat mij ze lekker als kindjes zien.
NEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEENEEvquote:
quote:
Die film is mijn guilty pleasurequote:
http://www.mcdonalds.nl/faq/restaurantsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in McDonalds. Waarom hebben ze geen bezorgservice
Goeeeedenavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi, ik doe even de dinsdagavond sc hop
![]()
hoe is het hier?
Ja ik weet heus wel waar er een McDonalds hier zit hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/faq/restaurants
Hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
hoe is het hier?
Mijne ook.quote:
Ik vermoed dat je nog niet op de linkt had geklikt toen je dit tikte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet heus wel waar er een McDonalds hier zit hoor
heyaquote:
Jonge, dat is de FAQ daar staat beschreven why not.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet heus wel waar er een McDonalds hier zit hoor
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nog niet op de linkt had geklikt toen je dit tikte.
Ik had nog niet gekliktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge, dat is de FAQ daar staat beschreven why not.
OMG! Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne ook.
Samen met een collegatje erover praten en de liedjes zingen enzo.
En kwijlen over Heath.
Jij hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
hoe is het hier?
ja, ik verveel mequote:
ldgquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
hoe is het hier?
luie piemel dat je er rond looptquote:
Ze vindt me nu wel een beetje gay.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
OMG! Dat wil ik ook. Ik weet werkelijk niemand in mijn vriendengroep die TTIHAY leuk vindt
.
Ik denk dat ik 'm er zo eens op zet.
Dan zit je hier wel goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en ik heb seksdus ik kan er vast ook wel slap over lullen
Duhquote:
dan heb je maar weinig sex hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik las franse tietjes...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Die Franse frietjes zijn ook altijd smerig snel koud.
zo slecht is die film toch niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
OMG! Dat wil ik ook. Ik weet werkelijk niemand in mijn vriendengroep die TTIHAY leuk vindt
.
Ik denk dat ik 'm er zo eens op zet.
heb sowieso te weinig seksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je maar weinig sex hoor
Mja, die dingen zijn dun hč, inhoud gaat met de derde macht terwijl de oppervlakte kwadratisch afneemt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Die Franse frietjes zijn ook altijd smerig snel koud.
slappe lul en seks gaan nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
geen ideequote:
dat ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb sowieso te weinig seksalleen in het weekend
ik ben trouwquote:
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideegeen zin in de buren
Mag ik een licentie? Ik vind het erg moeilijk om de expoitatie te stoppen wat deze leesfouten betrefd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
He, ik heb patent op dat soort leesfouten
franse meisjesquote:
dat ontken ik ook nergensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ligt het nog steeds aan jezelf.
Oke, ik claim niet de exclusieve rechtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik een licentie? Ik vind het erg moeilijk om de expoitatie te stoppen wat deze leesfouten betrefd.
Ik vind het juist cool dat een man dat soort films kan kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vindt me nu wel een beetje gay.
Maar dat is niet erg, want ze lijkt veel te veel op mijn ex
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, die dingen zijn dun hč, inhoud gaat met de derde macht terwijl de oppervlakte kwadratisch afneemt.
Nah, wel echt tienermeuk vind ikquote:
De wiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
franse meisjesaudry tautou
Mja...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
franse meisjesaudry tautou
Hehe, dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ontken ik ook nergensvind t alleen wel stom
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke, ik claim niet de exclusieve rechten
ik las dus vrouwquote:
laters giertjequote:
das ook maar kutquote:
Ik ben dan ook niet zo maar een man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het juist cool dat een man dat soort films kan kijken. Mijn ex nam me mee naar de musical The Phantom of the Opera
![]()
.
Nu pasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gut, mijn vriendjes op FB lopen een beetje achter geloof ik. Nu gaat iedereen voor X dagen naar een bepaalde stad![]()
en daar tussenin zit de vaginaquote:
Ik ben er echt enorm fan van, dat heb ik een keer laten vallen en hij heeft het toen onthoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo maar een man.
Toffe musical wel.
Ik ga deze week 3 keer naar de musical.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gut, mijn vriendjes op FB lopen een beetje achter geloof ik. Nu gaat iedereen voor X dagen naar een bepaalde stad![]()
straks gaan ze ook nog drankjes drinken en kleurtjes opnoemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er vrouwen zonder?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben een kut ja
Hahaha, zeg er maar even bij dat mannen ook borstkanker kunnen krijgen en dat het dus nergens op slaat.. Arrogante vrouwen alsof hun alleen kanker aan hun tiet kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Hahaha, zeg er maar even bij dat mannen ook borstkanker kunnen krijgen en dat het dus nergens op slaat.. Arrogante vrouwen alsof hun alleen kanker aan hun tiet kunnen krijgen..
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben een kut ja
Nicequote:
Daar zag ik laatst wat over op tv. Een vrouwelijk ogend persoon die beide geslachts kenmerken had. Echt raar. maar ze was er zelf gelukkig meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)kitansky-K%C3%BCster
en hermafrodieten
Damnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Hahaha, zeg er maar even bij dat mannen ook borstkanker kunnen krijgen en dat het dus nergens op slaat.. Arrogante vrouwen alsof hun alleen kanker aan hun tiet kunnen krijgen..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst wat over op tv. Een vrouwelijk ogend persoon die beide geslachts kenmerken had. Echt raar. maar ze was er zelf gelukkig mee
Precies wat jij zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn. Je hebt nog gelijk ook.
Ik ben dat eeuwige gejank om aandacht voor borstkanker ook gewoon echt helemaal zat. Net alsof dat erger is dan enige andere vorm.
natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst wat over op tv. Een vrouwelijk ogend persoon die beide geslachts kenmerken had. Echt raar. maar ze was er zelf gelukkig mee
tvaids.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als die oh oh cherso shit. Gewoon pure aids op tv man
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als die oh oh cherso shit. Gewoon pure aids op tv man
Nee dat kon het (bij gebrek aan een beter woord) niet. Ze had een penis maar geen vagina maar geen ballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
die kan d'r eigen neuken wanneer ze maar wil
Kom maar op.quote:
Wat voor knuffels heb je?quote:
zou ie otters hebbenquote:
En dan nog, ook al heeft 'het' een penis en vagina, hoe krijg je die erinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat kon het (bij gebrek aan een beter woord) niet. Ze had een penis maar geen vagina maar geen ballen
Geen idee, ik wil een hele lange en zachte knuffelslangquote:
* Raene knuffelt kingtoppie helemaal fijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie springt bovenop Raena
Geen idee ik denk iemand anders penetreren met de penisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan nog, ook al heeft 'het' een penis en vagina, hoe krijg je die erin
Dat vrij jonge meisje, of een andere?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan is ie wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
* Raene knuffelt kingtoppie helemaal fijn
Is weer eens wat anders dan een komkommer of een banaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knuffel een mandarijntje as we speak
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
* Raene knuffelt kingtoppie helemaal fijn
Ik zou dat nooit durven omdat gevaar van afbreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een komkommer of een banaan
2,50 achter het station.quote:
18 jaar of misschien iets ouder. Was op TLC bij een programma over seks van Bridget schuurmanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vrij jonge meisje, of een andere?
Free hugsquote:
Condoom erom dan kan er iig niets achterblijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit durven omdat gevaar van afbreken.
Wat hij zegt.quote:
Was er een die ging iemand achtervolgen alleen dan met hetzelfde bord dat je ervoor moet betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Of ja, eigenlijk vind ik het altijd maar awkward als random mensen me gaan knuffelen.
Birgit Schuurman / Bridget Maaslandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
18 jaar of misschien iets ouder. Was op TLC bij een programma over seks van Bridget schuurman
Zelfs bekende vind ik moeilijk en raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Of ja, eigenlijk vind ik het altijd maar awkward als random mensen me gaan knuffelen.
quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Hangt er we van af wiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Oepsquote:
Ga maar eens naar de elf fantasy fair.. 100en kutkoters met free hug signsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Hoe oud is die intussen al niet ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil nog steeds een knuffel van Kate Bush, ook al ken ik der niet.
allemaal mensen zonder echte liefde in hun levenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de elf fantasy fair.. 100en kutkoters met free hug signs.
doodquote:
Dat is ook raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Free hugs
Of te veel en willen ze het delen met anderequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal mensen zonder echte liefde in hun leven
Leugens, hun voorliefde voor LARP en fantasy is heel echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En heb je de ochtend overleefd?quote:
Als je het zo zegt klinkt het wel erg verdrietigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar daar mag je niet mee knuffelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, hun voorliefde voor LARP en fantasy is heel echt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel erg verdrietig!!
Ik heb me verslapen, dus ik moest alsnog met de motor. Dat was geen pretje. De hele ochtend beroerd en om half 1 maar even naar de McD. geweest. Dat hielp wel watquote:
Afgelopen zaterdag ging ineens een vriend me een knuffel geven omdat ik weggingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
SowiesoMaar zomaar uit het niets is dan ook een beetje apart.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de elf fantasy fair.. 100en kutkoters met free hug signs.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar daar mag je niet mee knuffelenwant dan ben je of een orc en die kan niet knuffelen met een elf want dat zijn rivalen etc, ontzettend complex!
ZEikerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ging ineens een vriend me een knuffel geven omdat ik wegging
Dronken knuffelende mensen zijn echt vervelend.
Als dat normaal niet gebeurd is het best awkward jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel bergen aan nepliefde inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Liefde voor fantasy is zeer diepe liefde, dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Fok meets weet je van tevoren meestal dat je geknuffeld wordt bij afscheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
uit blikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel bergen aan nepliefde inderdaad.
Oja, hoe diep?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde voor fantasy is zeer diepe liefde, dat kan ik bevestigen
En daar krijg je voor betaaldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knuffel best heel veel eigenlijkzelfs op mn werk
Nee Thailand.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dat normaal niet gebeurd is het best awkward ja
Kerels knuffel ik niet, en op werk zijn vrouwen vrij zeldzaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Mag ik er ook een.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb dan altijd zin om die bordjes af te pakken en weg te mieterenquote:
jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar krijg je voor betaald....
Dan word het handwerkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dieper dan waar een penis bij kan.
Minstens 40 toch?quote:
jij bent te jongquote:
Met wat voor mensen werk je?quote:
Doe dan net alsof ik je kind ben ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent te jongdan krijg ik gezeik
Das heul nie waar, ook mensen met die liefde hebben verlangensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze liefde gaat dieper dan de seksuele behoeften
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe dan net alsof ik je kind ben ofzo.
Me 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde voor fantasy is zeer diepe liefde, dat kan ik bevestigen
Ben je vrouw gewordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo, ik ben een koe.![]()
En soms ben ik een kippetje.
Haha n00bquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Even een dvd zoeken. Het komt vast niet als een verrassing dat ik 'm niet gevonden heb, he
.
The fuck? Van jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Even een dvd zoeken. Het komt vast niet als een verrassing dat ik 'm niet gevonden heb, he
.
Dat maakt het vast minder ergquote:
Dafuqquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Djiezquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Omdat ik wel dvd's koopquote:
Jup. Een deel ligt ook nog op m'n kamer en er liggen nog een twintigtal beneden.quote:
Die troep ligt er tijdelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DafuqIs dat bij jou thuis?
Oh, en een klok moet je ophangen, niet neerleggen.
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die troep ligt er tijdelijk. Kamer waar het hing wordt geverfd en opnieuw behangen.
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die heb ik wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je geen excelsheet van je dvd's hebt gemaakt.
Ik zag wat je deedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaarOp alfabetische volgorde zetten helpt ook wel
Staat het. Tenminste, het deel dat in de rekken staat, dat wat er bovenop ligt nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaarOp alfabetische volgorde zetten helpt ook wel
Met barcode gecodeerd zoeksysteemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je geen excelsheet van je dvd's hebt gemaakt.
Klopt, mijn internet werkte niet mee. Was eerst een losse post, maar nu in de quote gezetquote:
Oh. Goed bezig welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat het. Tenminste, het deel dat in de rekken staat, dat wat er bovenop ligt niet.
Want?quote:
Ow, dan word het tijd voor lijfstraffenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want?
Ik kan er niks aan doen dat niemand die dvd's in de juiste volgorde weer terug zet, of ze niet terug zet of uitleent zonder te zeggen.
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dan word het tijd voor lijfstraffen![]()
Voor de verantwoordelijke dan. Is dat ook diegene die de modem had gereset?
Euh... Werken? Films voor de verjaardag vragen. Er staan ook veel oude films tussen die al tijden zijn afgeprijsd, bijvoorbeeld.quote:
Ik ga niet informeren welke trots dat dan is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
We zijn allemaal laks. Maar de film die ik zocht ligt bij m'n zusje. Obviously.
Gelukkig bewaar ik m'n grote trots op mijn kamer en niet in dat rek.
Die staan ergens andersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Wat Samzz met dvd's heeft heb ik met cd's
Ik vroegah wel, tegenwoordig koop ik nauwelijks cd'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Wat Samzz met dvd's heeft heb ik met cd's
Niks ernstigs, hoor. Lord of the Rings extended dvd edition.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet informeren welke trots dat dan is.
LP'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staan ergens anders. Bij de LP's beneden in de kast.
Ik heb niet zoveel LP's meer. Die zijn bij de verhuizing allemaal kwijt geraakt of beschadigd. Lang leve de roekeloze verhuizertquote:
Bazenpakketquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks ernstigs, hoor. Lord of the Rings extended dvd edition.
Dat is wel zondequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel LP's meer. Die zijn bij de verhuizing allemaal kwijt geraakt of beschadigd. Lang leve de roekeloze verhuizert.
Nou ja. Ik heb nog wel steeds een platenspeler. Die het ook doet
.
LP die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staan ergens anders. Bij de LP's beneden in de kast.
In bed liggen. Met koptelefoon opp.quote:
Zekerquote:
Ja, doodzonde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel zonde
Wel vet dat je de platenspeler nog hebt. LP's roeleren hard
Haiquote:
Blijft 1 van de mooiste setsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
Zeker. Iedere kerst gaat ie erop
. En tussendoor ook nog wel regelmatig
.
Ik houd minimaal twee keer per jaar een Lord of the Rings marathon.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai
I,,,, was out of my head. I was out of control.
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In bed liggen. Met koptelefoon opp.daar?
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Iedere kerst gaat ie erop
. En tussendoor ook nog wel regelmatig
.
Ik houd minimaal twee keer per jaar een Lord of the Rings marathon.
[..]
Ja, doodzonde.
Ik vind het geluid dat LP's maken erg mooi.
Tam, u was bisekseel toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In bed liggen. Met koptelefoon opp.daar?
Wat een nonsensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tam, u was bisekseel toch?![]()
Ik hoor net van iemand dat hetero's meer haast lijken te hebben bij zoenen, kan jij dat verifieren?
Wat heb jij een aparte vragen soms.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoor net van iemand dat hetero's meer haast lijken te hebben bij zoenen, kan jij dat verifieren?
Ik kijk Lord of the Rings nooit op tvquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijft 1 van de mooiste sets. Paar weken terug was ie nog op tv
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb jij een aparte vragen soms.
Thought I was living, but I wasn't.quote:
FLACquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Cd's klinken best vaak ruk, MP3's nog erger
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk Lord of the Rings nooit op tv. Dat zijn nooit de extended editions en dan mis ik scčnes
.
Oh en:
Een van mijn favo muziekstukken.
Meh, dat wordt weer niet door alle programma's afgespeeldquote:
Dat ken ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thought I was living, but I wasn't.
Klopt, en de irritante reclames, maar ja hij kwam voorbij en dan blijf je toch plakkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk Lord of the Rings nooit op tv. Dat zijn nooit de extended editions en dan mis ik scčnes
.
Oh en:
Een van mijn favo muziekstukken.
Geen flauw idee. Ik hou me daar niet zo mee bezig. Ik zoen veel mensen als ik ze lief en leuk vind. Oke dat is niet waar. Ze moeten wel echt heel leuk en lief zijn en dat zijn er niet zoveel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel beter dan MP3's. En ze zijn ook veeeeeeeel groterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, dat wordt weer niet door alle programma's afgespeeld. Mijn DJ programma herkent geen FLAC
.
Ik wil je vriend wel zijnquote:
Ja, dat herken ik dan weer welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, en de irritante reclames, maar ja hij kwam voorbij en dan blijf je toch plakken
Even luisteren
Grumbl nu moet ik alle tracks beluisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik dan weer wel. Als ik had gezapt dan was ik ook blijven hangen, hoor
.
Ride of the Rohirrim vind ik ook erg gaaf.
All things are possible, if u believe. U gotta fight. Fight to keep ur head up.quote:
Je bent zo jaloersquote:
Ik zet de FLAC's om naar mp3, dat klinkt net zo mooi eigenlijk. Maar ik ben ook niet zo heel goed in het herkennen van geluidskwaliteit, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel beter dan MP3's. En ze zijn ook veeeeeeeel groter![]()
Wat moet jij met een DJ programma?
Jij spreekt wijze woorden vanavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
All things are possible, if u believe. U gotta fight. Fight to keep ur head up.
Dansen met jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dancing with tears in my eyes lalalala
Het zijn er denk ik heel veel, maar ik denk niet dat het er veel zijn die het in jouw omgeving uitenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik hou me daar niet zo mee bezig. Ik zoen veel mensen als ik ze lief en leuk vind. Oke dat is niet waar. Ze moeten wel echt heel leuk en lief zijn en dat zijn er niet zoveel.
DJ Blondiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet de FLAC's om naar mp3, dat klinkt net zo mooi eigenlijk. Maar ik ben ook niet zo heel goed in het herkennen van geluidskwaliteit, hoor.
Ik draaide (en wil weer gaan draaien) bij R49.
't Is net alsof ik een van de soldaten die ik schrijf hoor praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
All things are possible, if u believe. U gotta fight. Fight to keep ur head up.
Ik zal het verschil tussen 320Kbps ? en 256 ook niet horen, maar grotere verschillen welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet de FLAC's om naar mp3, dat klinkt net zo mooi eigenlijk. Maar ik ben ook niet zo heel goed in het herkennen van geluidskwaliteit, hoor.
Ik draaide (en wil weer gaan draaien) bij R49.
Volgende keer ff een extra fles inslaan dan.. Als dat de plannen zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dansen met jou.heul niet gedaan.
Hvjwjnmkjwzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zitten nu al barsten in onze relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |