PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Haha dat wilde ik!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie wilde ze poorten nou open? Je moet even contact opnemen met ea, die sturen dan welke poorten je open moet zetten, en je moet dan even op internet op zoeken hoe dat moet, is niet zo moeilijk
Nee, met Benzema denk ik weerquote:
Kijk is bij online, staat er dan een rood vierkant?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha dat wilde ik!
Ik kan wel online spelen zeg maar, maar chats/partys enzo kom ik niet in
Daarnaast speel ik altijd uit en heb ik vet veel disconnects...
Dan moet je dat maar aanhouden denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, met Benzema denk ik weerwas iemand in een wit tenue
Kijk zo ff, maak ff potje af!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kijk is bij online, staat er dan een rood vierkant?
Ik kwam gewoon helemaal niet online en met poorten open zetten lukte het wel, anders moet je het even aan EA vragen via live chat, of bellen morgen.
Ramosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben me geld maar eens in een team gaan douwen.... (ja de meeste voor de BIN-prijs gehaald...Geen geduld)![]()
Maar iemand nog tips voor 1 CV, en 2 cm?
Nu moet je nog een manier vinden om CBs te kunnen gebruiken die snel genoeg zijn (of je moet een bronze/silver team willen, dan kun je sowieso Gunning gebruiken)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Met Quigley kan je nu wel een leuk 4-4-2 team maken. Er zit een RM bij die club met 4* skills die ook Iers is
Waarom een RM op CM ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben me geld maar eens in een team gaan douwen.... (ja de meeste voor de BIN-prijs gehaald...Geen geduld)![]()
Euhhh... Waarom denk je dat ik vraan om 2 cm'squote:
Alleen Quigley en Cretaro gebruiken, 4 linkjes zijn datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet je nog een manier vinden om CBs te kunnen gebruiken die snel genoeg zijn (of je moet een bronze/silver team willen, dan kun je sowieso Gunning gebruiken)
Je maakt nog steeds wel winst met bronze packs maar het duurt langer om dingen te verkopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ging maar wat doelloos bronzen pakjes openen en door Slew maak ik gewoon nog winst ook
Ik stop alles in mijn club voor mochten er weer thema toernooien komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je maakt nog steeds wel winst met bronze packs maar het duurt langer om dingen te verkopen
Slew voor 400c BIN op de markt en je hebt in een paar seconde je pakje terug.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je maakt nog steeds wel winst met bronze packs maar het duurt langer om dingen te verkopen
Nope... Klikkerderklikklik!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef leoon. het volgende:
Fijn dat de TP gemaakt is, wel irritant dat ik zelf verkochte dingen van weken gelden krijgen heb ik het idee![]()
Heb toch niet zooooveel gehandeld?!
Is er een optie om alles in een keer weg te krijgen?
Klopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef leoon. het volgende:
Fijn dat de TP gemaakt is, wel irritant dat ik zelf verkochte dingen van weken gelden krijgen heb ik het idee![]()
Heb toch niet zooooveel gehandeld?!
Is er een optie om alles in een keer weg te krijgen?
Miranda CV, omdat goedkoop en goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Slew nog nooit voor zo'n lage prijs tegengekomen, wel een Osborne voor 350c en dat was volgens mij de beste deal die ik tot nu toe had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slew voor 400c BIN op de markt en je hebt in een paar seconde je pakje terug.
Hmmm... zal eens even kijken.... Heb wel al een bod toch maar op Ramos gedaan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Miranda CV, omdat goedkoop en goed
Had ik ook net... Het lukte mij op console door gewoon steeds driehoekje te doen:Pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Klikken helpt bij mij ook niet, er komen steeds andere dingen terug lollol
Yup, door blijven kijken..... Hadden wij ook... Ben meer dan een uur bezig geweest!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Klikken helpt bij mij ook niet, er komen steeds andere dingen terug lollol
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm... zal eens even kijken.... Heb wel al een bod toch maar op Ramos gedaan...
Had toch nog 900K over
Eindelijk! Alleen de mislukte dingen niet..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, door blijven kijken..... Hadden wij ook... Ben meer dan een uur bezig geweest!
Song en Fabregasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, ben denk ik ook wel overstag![]()
Nu me middenvelders nog.....
Die krijgt echt vercrackte chemistryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Joodnl het volgende:
Is Di Maria eventueel een optie als rechtsmidden ipv cm
Hmmmm... Ok!.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die krijgt echt vercrackte chemistry
Shaktar - Chelseaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel of ik fc barcelona - Celtic ga kijken. Ik vind die wedstrijden vaak geen zak meer aan, omdat barcelona domineert op een fucking saaie wijze. tik tik tikEr zijn mensen die hetm ooi vinden, maar na 100 wedstrijden verveelt het
Dan kijk je toch niet, doe ik ook niet. Als je toch voetbal wil zien kan je beter Chelsea Shaktar ofzo gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel of ik fc barcelona - Celtic ga kijken. Ik vind die wedstrijden vaak geen zak meer aan, omdat barcelona domineert op een fucking saaie wijze. tik tik tikEr zijn mensen die hetm ooi vinden, maar na 100 wedstrijden verveelt het
Hij is bijna niks waard want het is een RM Castilla speler.quote:
Ik snap niet dat ze die wedstrijd uitzenden en niet een andere wedstrijd. Het wordt toch 5-0 ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
God straft meteen. Wat een prijsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Jonnsie het volgende:
He jongens, missen jullie spelers op die jullie op de tp hadden gezet?
Ik had IF Buttner op de tp gezet voor 1.000.000/1.500.000 voor 3 dagen en hij is weg?! WTF!?
Hé Ramonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef ramongamer het volgende:
hee kunnen jullie mij vertellen wat de ox-messi combo inhoud?? alvast bedankt
Als je Ox koopt en daarna Messi koopt en ze beiden discard krijg je 100 miljoen miljard coins!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef ramongamer het volgende:
hee kunnen jullie mij vertellen wat de ox-messi combo inhoud?? alvast bedankt
Ja , maar ik deed dat dus twee keer. Tweede keer werkt niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Ox koopt en daarna Messi koopt en ze beiden discard krijg je 100 miljoen miljard coins!
Het werkt alleen als ze fresh zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja , maar ik deed dat dus twee keer. Tweede keer werkt niet meer![]()
Oke ga ik dat proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het werkt alleen als ze fresh zijn.
NOS / Nederlands publiek geilt op Barca, want Ajax-connecties.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zendt de NOS in godsnaam deze wedstrijd uit.Chelsea - Shaktar en zelfs Man U - Braga zijn toch veel mooiere wedstrijden?
Misschien willen ze weer live meemaken dat Barca dik wint.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zendt de NOS in godsnaam deze wedstrijd uit.Chelsea - Shaktar en zelfs Man U - Braga zijn toch veel mooiere wedstrijden?
hahaha irritante late bidders!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
kutjoch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flashplayer, dus dan houdt het al snel op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme, denk je dat je met IE op de xbox wel NOS stream kon kijkenmooi niet dus
maar ik kon op NOS.nl wel filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen flashplayer, dus dan houdt het al snel op.
Dat is zeker silverlightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ik kon op NOS.nl wel filmpjes kijkenwat een kansloze kutbrowser, zo heb ik er nog steeds niks aan
Wow, jij weet vast veel van voetbal dat je dat weet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Janeiros het volgende:
Kijk ze blij zien hier op het forum. Barca maakt dit nog wel goed
Dat mag ik hopen ja... Celtic zou in de Eredivisie nog niet eens voor de eerste 5 plekken strijden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Janeiros het volgende:
Hihi ik ben real madrid fanaat en ben dus automatisch een barca-hater gr grquote:
ok.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw post is dus niet van toepassing.
Toen ze tegen Ajax speelden waren ze slecht maar ze doen het toch beter dan ik had verwacht omdat ze ook van Spartak wonnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja... Celtic zou in de Eredivisie nog niet eens voor de eerste 5 plekken strijden.
zelfdequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hihi ik ben real madrid fanaat en ben dus automatisch een barca-hater gr gr
Vind je het gekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Janeiros het volgende:
Lekker feesten met de Duitsersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef bombmannl het volgende:
Yesssss volgende zomer (waarschijnlijk) 8 dagen naar Ibiza met 4 vrienden![]()
On topic: die quotering voor Celtic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flikker eens op met deze tyfusreclame als ik een wedstrijdje op de firstrow wil kijken.heb je geen adblock ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flikker eens op met deze tyfusreclame als ik een wedstrijdje op de firstrow wil kijken.Mannen worden gratis lid omdat er te veel vrouwen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, eens moet de eerste keer zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mannen worden gratis lid omdat er te veel vrouwen zijn
De mannen reageren wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb me aangemeld maar er reageren alleen nep-profiel vrouwen op me.![]()
Weet niet.. heb al een vrouwtje geregeld, ze komt zo langs. Vriendin is niet thuis, dus gaan met die banaan.quote:
Dus ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja... Celtic zou in de Eredivisie nog niet eens voor de eerste 5 plekken strijden.
Het enige wat je nodig hebt is een Argentijnse spits ipv Balotelli?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
wie goede oplossing?
http://www.futhead.com/fifa/squads/496719/#squad-player
Lukt me niet om iedereen 9 te krijgen zonder falende spelers te gaan gebruiken
Hoe kom jij aan zo veel coins?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
wie goede oplossing?
Higuain SP in plaats van balotelli.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
wie goede oplossing?
5.5 ipv 6 dan nog steeds tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is een Argentijnse spits ipv Balotelli?
ohja, beste oplossing dan denk ik. thx.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Higuain SP in plaats van balotelli.
Kaka op CDM is dat ook geen falende speler?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja, beste oplossing dan denk ik. thx.
haha inderdaad dat stomme combinatiespelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Coenehv het volgende:
Tikken, ik houd er niet van. Wel een mooie goal
Ik ben meer van het harde spel, mooi acties en veel tricks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha inderdaad dat stomme combinatiespel
ahh kan ook nog idd, thxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kaka op CDM is dat ook geen falende speler?
Anders kun je het zo doen:
[ afbeelding ]
Elke BBVA of Brazil keeper mag.
lekker trappen, primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik ben meer van het harde spel, mooi acties en veel tricks.
Was Mascherano nog maar CDMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh kan ook nog idd, thxJammer dat een goede cdm niet mogelijk is zonder verdere opofferingen
van Barca iig niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
Leuke wedstrijd? Redelijk druk aan het studeren, maar kan wel een helft kijken als het de moeite waard isOf half/half natuurlijk.
Mwah, 99% van de tijd speelt barca rond om de zestien van celtic heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
Leuke wedstrijd? Redelijk druk aan het studeren, maar kan wel een helft kijken als het de moeite waard isOf half/half natuurlijk.
Barca, dus nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
Kan leuk zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mwah, 99% van de tijd speelt barca rond om de zestien van celtic heen.
hahah kloptquote:
Kun je hem meteen CM makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
Not bad, Ben Arfa + CDM-->CM
[ afbeelding ]
Ja die Willian is volgens mij al 25, wordt tijd dat ie naar een topclub gaat. Spurs hadden volgens mij interesse en Chelsea in het verleden ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Shaktar - Chelsea is een fantastische wedstrijd.
Willian is echt een baas
Nu maar hopen dat Mata er nog 2 inrost.
je lijkt mij welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik geef Fifa nog een laatste kans (zeggen dat ik ga stoppen en het niet doen' , even H2H spelen...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik geef Fifa nog een laatste kans (zeggen dat ik ga stoppen en het niet doen' , even H2H spelen...
Ik word niet vrolijk van 'ik wordt'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver zo'n tentamen 's avonds wordt ik echt niet vrolijk van
Was nog best een kut tentamen (oefen tentamen leek er nog niet op), maar neem wel aan dat ik hem gehaald heb iig
IK OOK NIETquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van 'ik wordt'![]()
![]()
Je krijgt een tegenstander met een team met de zelfde hoeveelheid sterren. Je kan wel doen dat je niet tegen landenteams hoeft, dat moet ik nog even doen want moet nu met Arsenal tegen Portugal etcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef DutchSL het volgende:
Fijn. ik moet met PSV tegen Newcastle.. wat een matching
Ja die heb ik er ook weer tussen. Kan niet verwijderd worden anders moet ik browser opnieuw opstarten enzovoorts.. Had ik eerder ook al keer, werd vanzelf opgelost wel irritant.quote:
Bullshit is dat altijd hè, van die oefententamens die totaal anders zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver zo'n tentamen 's avonds word ik echt niet vrolijk van
Was nog best een kut tentamen (oefen tentamen leek er nog niet op), maar neem wel aan dat ik hem gehaald heb iig
Jep en me trade pile staat ook ineens vol met contracten die ik niet terug kan sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja die heb ik er ook weer tussen. Kan niet verwijderd worden anders moet ik browser opnieuw opstarten enzovoorts.. Had ik eerder ook al keer, werd vanzelf opgelost wel irritant.
Waaromquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Wat gebeurde er met je vorige idee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog zo'n 230k over voor de rest.. Iemand een leuk idee?
Normaal is het niveau wel enigszins vergelijkbaar. Nu waren alle oefenvragen makkelijker dan de makkelijkste op het tentamenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef Greenpeas het volgende:
Oefententamens lijken er nooit op. Gewoon altijd dat leren wat er niet in het oefententamen staat.
Heb er een paar potjes mee gespeeld, maar Lopez en Zarate/Higuain voldoen niet echt. Lavezzi speelt wel goed, Pastore minder. En ik heb weer wat meer te besteden, vandaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat gebeurde er met je vorige idee?
Op het oefententamen had ik (nadat ik geleerd had) 21 van de 22 goed. Bij het echte tentamen denk ik ongeveer 10/20 goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normaal is het niveau wel enigszins vergelijkbaar. Nu waren alle oefenvragen makkelijker dan de makkelijkste op het tentamen
Tja, was te verwachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er een paar potjes mee gespeeld, maar Lopez en Zarate/Higuain voldoen niet echt. Lavezzi speelt wel goed, Pastore minder. En ik heb weer wat meer te besteden, vandaar.
Ja echt een kuttentamen was het gewoon. Ik had het oefententamen 4 fout zonder te leren. Als ik hier niet voor geleerd had had ik misschien net de gokkans gehaaldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op het oefententamen had ik (nadat ik geleerd had) 21 van de 22 goed. Bij het echte tentamen denk ik ongeveer 10/20 goed
PSV heeft 4 sterren en Newcastle 4.5 sterren..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je krijgt een tegenstander met een team met de zelfde hoeveelheid sterren. Je kan wel doen dat je niet tegen landenteams hoeft, dat moet ik nog even doen want moet nu met Arsenal tegen Portugal etc
Dat zou normaal alleen moeten gebeuren als hij niemand van 4 sterren kan vinden, maar dan faalt het dus weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV heeft 4 sterren en Newcastle 4.5 sterren..
Wel 2-1 gewonnen door 2x van Bommel
Tsja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja, was te verwachten![]()
Bastos lijkt me een prima LM. Dan kan je gewoon iets uit Ligue 1, BPL, Serie A of RPL aanplakken.
Neymar gaat straks zo snel dalen zoals vorig jaar. Zonde van de 160K die je er aan gaat uitgeven. Sowieso beetje oppassen met die dure spelers nu. Grote kans dat alles in een keer omlaag keldert. Dat merk je nu ook bijvoorbeeld met Cavani bij Rijst en heel veel andere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja..
Jammer dat Neymar 160k is.
Behalve de echt dure spelers, die stijgen nog steeds...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Neymar gaat straks zo snel dalen zoals vorig jaar. Zonde van de 160K die je er aan gaat uitgeven. Sowieso beetje oppassen met die dure spelers nu. Grote kans dat alles in een keer omlaag keldert. Dat merk je nu ook bijvoorbeeld met Cavani bij Rijst en heel veel andere.
Wat doe je nu met al die bronzen items? Discarden, of voor 200c te koop zetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook weer een keer een shiny silver in een 400c pack.
[ afbeelding ]
Sommige items probeer ik wel voor 200 te verkopen maar de meeste verkopen niet dus dan discard ik ze maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je nu met al die bronzen items? Discarden, of voor 200c te koop zetten?
Contracten verkopen altijd wel voor 150/200.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je nu met al die bronzen items? Discarden, of voor 200c te koop zetten?
had het laatst geprobeerd, allemaal vette rode kruizen als resultaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Contracten verkopen altijd wel voor 150/200.
Ik koop best vaak bronzen pakjes en contracten verkopen bij mij meestal wel na 2/3 keer sowieso. Fitness kaarten gaan zelfs voor 200+, dus maak nooit verlies met die pakjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had het laatst geprobeerd, allemaal vette rode kruizen als resultaat
Hernanes op CDM gaat niet werken ben ik bang, voor de rest een prima team.quote:
Wut ?quote:
Hoe is IF Welbeck? Had net een gloednieuwe voor 36k 352, misschien dat ik die wel even houd voor mijn BPL kutgolds en hem daar dan even gebruik om hem in waarde te laten stijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even reposten, omdat ik het geil vind
4 wedstrijden, 6 goals. Niks te klagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is IF Welbeck? Had net een gloednieuwe voor 36k 352, misschien dat ik die wel even houd voor mijn BPL kutgolds en hem daar dan even gebruik om hem in waarde te laten stijgen
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een keer geprobeert om in te loggen.
1 wedstrijd 5 goals was het eerst nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 wedstrijden, 6 goals. Niks te klagen
Absoluutquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Iniesta - Fàbregas is ook wel een leuke triple link.
Nee joh, juist topspelers. Dat niemand dat nog had verzonnen gewoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sarcasme?Ik ga 'm maken denk ik.
Heeft Garcia geen 7 chem?quote:
Wat heeft hij dan gedaan? Craddock scoorde 4 goals en Beauvue 3 goals dus ik denk dat die eerder een IF krijgen.quote:
3 goals als CM vind ik best goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan? Craddock scoorde 4 goals en Beauvue 3 goals dus ik denk dat die eerder een IF krijgen.
zo duur is een goedkoop team niet hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook een goedkoop (dat kan bijna niet met deze prijzen) BPL team maken.
sowiesoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef KrAlex het volgende:
Albaaa, ik heb de IF te koop staan. Hopen dat die nu populair wordt
Je kan Vela gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Torres is alweer duurder dan ik dacht.
Met Adrian ernaast heb je in ieder geval een goedkopequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Torres is alweer duurder dan ik dacht.
Dat weet ze ook al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Zo irritant he kom je op facebook vraag je aan iemand (altijd een meisje! ) : hoe ging het bij jou?
Zij : ja echt slecht bla bla bla
Hoeveel punten had je dan?
16 van de 20....
Ik verlies liever dik dan dat ik in de 90e minuut door een kopbal uit een corner verlies. Dan kan ik mijn controller wel door het raam heen gooienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel echt slecht. Tegen een 70 chem team met mijn 2e elftal gewoon 2-0 achter komen. Wel door ultra attacking 2-3 gewonnen. Maar het is weer mooi geweest qua spelen
Dat heeft geen zin. Even tot 10 tellen en aan iets leuks denken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik verlies liever dik dan dat ik in de 90e minuut door een kopbal uit een corner verlies. Dan kan ik mijn controller wel door het raam heen gooien
Ja als die kk honden niet van een ploeg als FC Lienden kunnen winnenquote:
Benteke, Traore, Crouchquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn de best koppende spitsend dit jaar?
IF Klose en Mandzukic, Falcao kleinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn de best koppende spitsend dit jaar?
Crossen is hij een van de beste, de rest valt het wel meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
Is Caroll wat in dit spel ? In het echt weten we het allemaal wel +O
Deed het bij Westham toch niet onaardig, totdat hij meteen geblesseerd raaktequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
Is Caroll wat in dit spel ? In het echt weten we het allemaal wel![]()
ik ben ook geen fan van hem, maar hij kreeg ook wel een onmenselijke druk inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deed het bij Westham toch niet onaardig, totdat hij meteen geblesseerd raakte
Echt een fantastische goal inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van hem, maar hij kreeg ook wel een onmenselijke druk inderdaad![]()
Ik herriner zijn heldige sprong nog wel van het EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |