Halo 4 zal mij Bf3 doen vergeten ben ik bangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef aeque het volgende:
Zie je, ik speel anderhalve week niet en vergeet gelijk alles...
Van t weekend toch maar weer een paar potjes doen. Kan niet wachten op Aftermath.
Al zijn er weer voldoende games die nog gekocht & gespeeld moeten worden...
Gelukkig had ik daar over... Ik had over HD als in een harde schijf, geen HD-DVDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Video-2000 was ook beter dan VHS, maar zoals je weet heeft deze de strijd ook verloren evenals HD DVD.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef aeque het volgende:
Heb gelukkig geen xbox, anders zou het qua financieel opzicht niet meer te doen zijn ben ik bang.
Omdat hij dan ook nog eens veel games zou moeten kopen voor zijn XBOX, lijkt mequote:
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat hij dan ook nog eens veel games zou moeten kopen voor zijn XBOX, lijkt me
Armored kill is het voor consoles niet waard... gewoon geen doen 12v12 daarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben BF3 een beetje zat, inmiddels 200 uur er in zitten. Misschien toch maar eens Armored Kill kopen.
Onzin. Die maps zijn prima te spelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Armored kill is het voor consoles niet waard... gewoon geen doen 12v12 daar.
als je op pc speelt is die wel aan te raden
Ja, en dan heb je 2 verschillende spelers; de speler de gaat proberen de vlag te verdedigen, en de speler die gebruikt maakt van het feit dat zij A cappen en dan zelf B of C terug gaat veroveren. Het ligt er nog maar net aan met wie ik speel, en in wat voor team ik zit. Als ik bijvoorbeeld een team heb wat goed is met vehicles en niet na 1 minuut al alle eigen tanks om zeep hebben geholpen, dan wil ik het eerste type speler zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo "toevallig"? Je kan toch zien welke vlaggen er gecapped worden?
O zo... ik ben zelf niet zo snel onder de indruk van een game. Ik speel eigenlijk alleen halo of battlefield ook al heb ik andere gamesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat hij dan ook nog eens veel games zou moeten kopen voor zijn XBOX, lijkt me
Op Rush ja.... op CQ is het soms saai..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Onzin. Die maps zijn prima te spelen.
Had ik dat maar, dan was ik niet zo veel geld kwijt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:14 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
O zo... ik ben zelf niet zo snel onder de indruk van een game. Ik speel eigenlijk alleen halo of battlefield ook al heb ik andere games...
Zelf vind ik CQ altijd saai, maar je kan er natuurlijk wel leuk klooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:15 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Op Rush ja.... op CQ is het soms saai..
Ja...ik volg hem al een tijdje ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik niet zo veel geld kwijt.
Kennen jullie trouwens shosho10199? Die gast is gewoon te leuk. Zijn youtube filmpjes moet je echt zien. http://www.youtube.com/user/shosho10199
CQ op die kleine urban maps is leuk... zoals sein crossing of operation Metro.. Dan heb je continu vuurgevecht...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zelf vind ik CQ altijd saai, maar je kan er natuurlijk wel leuk klooien.
Ik zat in je squadquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef Catkiller het volgende:
Aah, dat was weer even simpel vermaak op TDM 16. Met minstens twee man support en op Metro de twee middelste huizen beveiligen met claymores enzo.
Als ik dat hier op het klaverblad doe krijg ik de popo achter mij aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Rondjes rijden kan ik in het echt ook wel.
Daar kies je nou eenmaal voor wanneer je in de bewoonde wereld gaat wonen, hier gaan ze in de achtervolging met een tractor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als ik dat hier op het klaverblad doe krijg ik de popo achter mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |