Koop premium, scheelt een boel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is redelijk wat, toch maar even die extra maps aanschaffen dan. Zitten er mooie air-maps tussen? En kan je het het beste via de PS-store aanschaffen of kan het ook via een goedkopere voucher of iets dergelijks?
Metro is inderdaad de enige map samen met Seine Crossing die mij echt blijft boeien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef ABundy het volgende:
Wanneer komt end game nou uit? Dat zieken in metro begint mijn neus uit te komen, maar niet heus. Vergeet ook niet underslug en/of M320 LVG erop te draaien voor extra lol!
Gedaan, alleen ik dacht dat alles dan beschikbaar zou zijn en ook al die wapens en dergelijke. Of zitten die automatisch al in die expansion packs? Want ik zie nog wel bepaalde 'shortcuts' die nog wel geld kosten ondanks dat ik premium ben nu. Nu even alle 4 de expansions downloaden en het morgen eens bekijkenquote:
Bij premium krijg je alleen de maps en nog dingen zoals double XP weekends. Geen wapens, zover ik weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gedaan, alleen ik dacht dat alles dan beschikbaar zou zijn en ook al die wapens en dergelijke. Of zitten die automatisch al in die expansion packs? Want ik zie nog wel bepaalde 'shortcuts' die nog wel geld kosten ondanks dat ik premium ben nu. Nu even alle 4 de expansions downloaden en het morgen eens bekijken
Zou je wel denken als je onderaan kijkt: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premiumquote:Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij premium krijg je alleen de maps en nog dingen zoals double XP weekends. Geen wapens, zover ik weet.
Ja, maar hij heeft het volgens mij over andere wapens. Kan ook zijn dat ik fout zit.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Bij premium krijg je nieuwe maps, dogtags, XP-weekenden, assignments en nieuwe wapens. De single player blijft onveranderd! Morgen End Game, zin in!
Die wapens zitten inderdaad in sommige expansions, je moet ze alleen nog wel vrijspelen door middel van assignments.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef rene90 het volgende:
Gedaan, alleen ik dacht dat alles dan beschikbaar zou zijn en ook al die wapens en dergelijke. Of zitten die automatisch al in die expansion packs? Want ik zie nog wel bepaalde 'shortcuts' die nog wel geld kosten ondanks dat ik premium ben nu. Nu even alle 4 de expansions downloaden en het morgen eens bekijken
Wanneer Sony het voor elkaar krijgt om hun wekelijkse update te doen. Op Battlelog staat in een topic (voor zover dat betrouwbaar is) dat er al een update is en dat die bijna 2 gig groot is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag kom end game, weet iemand hoelaat ? (Ps3)
Naar mijn weten gewoon 4 :pquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:16 schreef Che_ het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-vanaf-morgen-op-ps3
Ik dacht 13 nieuwe maps?
rene2870quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Dat is je inlognaam om op PSN te komen. Helemaal rechts bij vrienden om te kijken wie online is zie je altijd jezelf staan
Er staat inderdaad 14,99! Ik klikte er op en hij download hem nu! Heb geen melding gekregen dat ik moest afrekenen, dus het zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Che_ het volgende:
Ik heb premium maar end game staat in store als 14,99
Bij mij staat er free bij, is nu bezig met downloaden. 1760 mbquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Er staat inderdaad 14,99! Ik klikte er op en hij download hem nu! Heb geen melding gekregen dat ik moest afrekenen, dus het zal wel goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |