SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
![]()
destructo diskI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kanker spirit bomThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
nsisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe soms Super Saiyan haartjes. True story.If not now, then when.![]()
hij had wel lekkerste chickquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw hij was echt die gaytje manI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
fucking wens doen om je chick een human te maken, wel geile chick tho.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw hij was echt die gaytje manIf not now, then when.![]()
quote:Geilen op tekenfilm-figuren, wij weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
fucking wens doen om je chick een human te maken, wel geile chick tho.If not now, then when.![]()
nsisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef Ethanolic het volgende:
Andriod 18![]()
![]()
![]()
![]()
Natte dromen over haar gehad.If not now, then when.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
257 GBquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
problem?
[ afbeelding ]
Even downloaden.![]()
.
Die Misty is trouwens ook goed opgedroogd, tegenwoordig ook in HD enzoquote:.
![]()
![]()
Ja man, imo beter als vorig seizoen! Ga kijken, zijn al 5 episodes van uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het nieuwe seizoen een beetje te doen?If not now, then when.![]()
vas
haten op dbz
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef JackieBrown het volgende:
Dit topic heeft meer oestrogeen nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef JackieBrown het volgende:
Dit topic heeft meer oestrogeen nodig
edit: ^^ wizardfull stops and exclamation marks![]()
quote:
sowieso deze inspirerende speechquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 jumi die bovenstaande trol adoreert.
Jumi zou inderdaad heerlijk happen en zeggen hoe bloedmooi Mila is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 jumi die bovenstaande trol adoreert.
Jumi whyyyy![]()
![]()
she was the chosen onequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jumi zou inderdaad heerlijk happen en zeggen hoe bloedmooi Mila is.
Jumi whyyyy
[ afbeelding ]
Etha ik snap dit niet. Jij zei toch dat de echt goede gasten Ultimate Team spelen?
Ik speel nu met een kankerslecht team met een rating van 62 en chemistry van 48, en win van gasten met een gemiddelde rating van 81 en 90 chemistry. hoe dan?????
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Divisie 1 spelen brah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Etha ik snap dit niet. Jij zei toch dat de echt goede gasten Ultimate Team spelen?
Ik speel nu met een kankerslecht team met een rating van 62 en chemistry van 48, en win van gasten met een gemiddelde rating van 81 en 90 chemistry. hoe dan?????Deathlift or Die.![]()
Zie je ook bloed en shit? Ik houd van bloed en shit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag WWE 12 binnen gekregen, gekocht uit nostalgische overwegingen.
[ afbeelding ]
Klik er even op en check hoe gedetailleerd.
![]()
Ik mis haar gewoon in de SC'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jumi zou inderdaad heerlijk happen en zeggen hoe bloedmooi Mila is.
Jumi whyyyy
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yep, je kan het ook uitzetten in de opties. Amerikanenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zie je ook bloed en shit? Ik houd van bloed en shit..
quote:
Take a number and get in line.![]()
Niet zo faya doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yep, je kan het ook uitzetten in de opties. Amerikanen.
[..]
[ afbeelding ]
Take a number and get in line.![]()
![]()
Eerder ik en tli, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel dat Yuri en ik sowieso eerst in aanmerking komen voor nazorg/slachtofferhulp.![]()
Nu begin ik me weer af te vragen wie Juminelle was en waaromquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerder ik en tli, ik bedoel maar..
![]()
ben wel nieuwsgierig wat nou t doel was van die persoon
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Sowieso brah, mensen weten niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel dat Yuri en ik sowieso eerst in aanmerking komen voor nazorg/slachtofferhulp.
Klontsokken in die cel van m.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
Ontelbare liters zaad die Yuri heeft verspild aan een nep persoon.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alsof jij dat niet gedaan hebt :‘)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
Ontelbare liters zaad die Yuri heeft verspild aan een nep persoon.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Pls, die ass pic van der op Tumblr was Kaolo skeer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar eerlijk, Jumi was nagenoeg perfect.Deathlift or Die.![]()
Niet alles draait om het vlees mijn broeder, niet alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls, die ass pic van der op Tumblr was Kaolo skeer.If not now, then when.![]()
Valt eigenlijk wel meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar eerlijk, Jumi was nagenoeg perfect.Ze postte alleen die goeie pics, als je die andere pics van Kimberley zag was ze heul niet zo lekker,
![]()
Y_B hoe vaak heb je een move bij dr gemaakt?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga huilen andersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb het wel over hoe Jumi zich hier presenteerde hé, niet over de echte.
Deathlift or Die.![]()
jij had toch dickfoto‘s gestuurd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Y_B hoe vaak heb je een move bij dr gemaakt?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Watquote:![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet zo vaak als jij in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Y_B hoe vaak heb je een move bij dr gemaakt?If not now, then when.![]()
Bij ons stond het al vast, hoefde maar één keer een move te maken en ik was klaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet zo vaak als jij in ieder geval.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij ons stond het al vast, hoefde maar één keer een move te maken en ik was klaar.
Die nieuwe film met Jake Gyllenhaal en de maker van Training Day ziet er kankerhard uit.quote:
oh toch niet?quote:
Die stuur ik alleen na daadwerkelijk geneukt te hebben mang.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die nieuwe film met Jake Gyllenhaal en de maker van Training Day ziet er kankerhard uit.
End of Watch
Er komen sowieso zoveel keiharde films uit, dit is mijn lijstje:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die nieuwe film met Jake Gyllenhaal en de maker van Training Day ziet er kankerhard uit.
The Bourne Legacy
Killing them softly
Django Unchained
Killing Season
The Watch (meer comedy)
The Wolf of Wall Street
42
Opgeslagen in .txt jwz Als iemand nog meer titels heeft, gimme.If not now, then when.![]()
Klopt! Heb hem vorige week in de bios gezien. Geschreven bij een andere forum:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
End of Watch:
Vanaf de allereerste scene heeft de film mij geboeid; een achtervolging wordt gefilmd vanuit het perspectief van een politieauto-camera terwijl een nog onbekende politieagent een monoloog houdt over de essentie van het zijn van een politieagent.
De film doet je snel denken aan de populaire realityshow Cops uit de VS. In dit geval volgt er geen cameraploeg de desbetreffende mannen in blauw met losse handjes, maar wordt het gedaan door Brian Taylor (Jake Gyllenhaal). Samen met zijn latino collega/ mattie4life Mike Zavala (Michael Peña) filmt hij het 'alledaagse' leven van een soldaat van Justitie.
Naast het feit dat deze film fucking hilarisch is (interacties van de 2 en mede-agenten), zit er genoeg actie, gore en drama in dat het me geen enkel moment heeft doen kijken naar mijn mobiel. Intens, goede beschrijving voor deze film. Eckte aanrader
8.5/10![]()
Dredd zag ik gisteren, was ook kneiterhardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klopt! Heb hem vorige week in de bios gezien. Geschreven bij een andere forum:
End of Watch:
Vanaf de allereerste scene heeft de film mij geboeid; een achtervolging wordt gefilmd vanuit het perspectief van een politieauto-camera terwijl een nog onbekende politieagent een monoloog houdt over de essentie van het zijn van een politieagent.
De film doet je snel denken aan de populaire realityshow Cops uit de VS. In dit geval volgt er geen cameraploeg de desbetreffende mannen in blauw met losse handjes, maar wordt het gedaan door Brian Taylor (Jake Gyllenhaal). Samen met zijn latino collega/ mattie4life Mike Zavala (Michael Peña) filmt hij het 'alledaagse' leven van een soldaat van Justitie.
Naast het feit dat deze film fucking hilarisch is (interacties van de 2 en mede-agenten), zit er genoeg actie, gore en drama in dat het me geen enkel moment heeft doen kijken naar mijn mobiel. Intens, goede beschrijving voor deze film. Eckte aanrader
8.5/10
En hoe, de kanker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Sinji het volgende:
^Moet ik nog doen, hoorde dat hij kneiterbloederig is hèhèhirlak
Dat klinkt als de waarheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-justin-bieber.htmlDeathlift or Die.![]()
Ik totaal niet, die had t toch alleen maar over vrouwenkleding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel dat Yuri en ik sowieso eerst in aanmerking komen voor nazorg/slachtofferhulp.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-justin-bieber.htmlEcto
![]()
![]()
Die eerste stapt gelijk naar eentje die al gevallen isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die laatste dudes nog voelen ook
Zou een hartverzakking krijgen
prima reflex
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hahaha baas. Ik zou gelijk die stang vastpakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O mijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou doodgaan
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Deze post is waardeloos zonder relevant beeldmateriaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef Sinji het volgende:
Nieuwe patta's binnen. Dat feel
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
je ziet 'm toch zitten met z'n witte patta's? ;s ;squote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder relevant beeldmateriaal.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: