Ik had wat erover gelezen op het internet en er waren mannen die vrouwen werden, die eerst op vrouwen vielen en uiteindelijk op mannen toen ze vrouw waren. Die kans bestaat, maar is heel erg klein.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is niet niks..
Zijn er niet speciale fora voor zulke specifieke situaties?
Wat ik wel vreemd vind klinken is dat zijn seksualiteit zou veranderen.. Waarom zou hij opeens zijn gevoelens voor jou verliezen als zijn lichaam verandert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef Logician het volgende:
Laat hij ook het zaakje er af halen?Ja, dat wil hij zo snel mogelijk weghalen. Voor mij ook geen probleem eigenlijk, ik heb me fysiek altijd meer aangetrokken gevoelt tot vrouwen, en als ik met een vrouw was had ik ook niet zo'n behoefte aan penetratie. Al kan dat misschien komen door een vervelende ervaring in het verleden. Moet eerlijk zeggen dat we ook niet veel gedaan hebben op seksueel vlak en dat was voor ons beide wel prima. Of dat veranderd als hij een vrouw wordt? Denk het wel, alleen al doordat hij zichzelf dan veel beter zal voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt je met transseksualiteit geboren net zoals met homoseksualiteit, heteroseksualiteit of biseksualiteit geboren wordt. En dat gedeelte kun je wel van jezelf ontkennen maar daar wordt je uiteindelijk niet gelukkig van, in tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat onterecht de illusie wordt gewekt dat je na een geslachtsverandering ineens gelukkig bent
Daar ben ik het niet mee eens. Pak er maar eens een KLB topic bij over een transgender of iets wat daarmee te maken heeft. Dan zie je de ware aard van de FOK!kertjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja hier op FOK! kunnen ze zichzelf wel zijn en aantonen dat ze gewoon een normaal mens zijn zonder problemen.
Maar KLB maakt alles wat bestaat belachelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Pak er maar eens een KLB topic bij over een transgender of iets wat daarmee te maken heeft. Dan zie je de ware aard van de FOK!kertjes.
True. Maar het is niet bepaald fijn om die dingen te lezen. Ik werd er best wel verdrietig van eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Maar KLB maakt alles wat bestaat belachelijk
Wat is dat nou weer om alle christenen in een bepaalde hoek te zetten. Ik geloof maar vind dat een ieder het recht heeft om met zijn lijf te doen wat hij of zij naar wenst uit te zien en daar geld dit ook onder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Hij heeft zijn standpunt iig iets verbeterd vind ik, ten opzichte van de eerdere posts.
Maar de meeste mensen zijn wel bekrompen en compleet achterlijk. Tokkievolk, paupers, gristenen, etc... is er nog veel te veel van.
Gristenen zijn iets anders dan christenen, daarmee doel ik op de extreem orthodoxe christenen in de Bible Belt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer om alle christenen in een bepaalde hoek te zetten. Ik geloof maar vind dat een ieder het recht heeft om met zijn lijf te doen wat hij of zij naar wenst uit te zien en daar geld dit ook onder.
Simpelweg omdat zij het niet kennen helemaal niet weten wat het inhoud zulke dingen hebben tijd nodig helaas dat verander je niet op een dag dat is met zoveel dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Gristenen zijn iets anders dan christenen, daarmee doel ik op de extreem orthodoxe christenen in de Bible Belt.
veel mensen willen het ook helemaal niet weten en blijven lekker in hun veilige bekrompen wereldje hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Simpelweg omdat zij het niet kennen helemaal niet weten wat het inhoud zulke dingen hebben tijd nodig helaas dat verander je niet op een dag dat is met zoveel dingen.
Juist omdat het veilig is meer niet. Dat heet angst en is ergens te begrijpen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
veel mensen willen het ook helemaal niet weten en blijven lekker in hun veilige bekrompen wereldje hangen.
Als ze het niet kennen en helemaal niets erover weten zou ik juist meer willen weten over mensen, niet zomaar afstoten van de maatschappij zonder dat je enig benul hebt van mensen. Hun eigen veiligheid komt er echt niet mee in het gedrang, dat van transgenders die het huis uit worden gezet ed. wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Simpelweg omdat zij het niet kennen helemaal niet weten wat het inhoud zulke dingen hebben tijd nodig helaas dat verander je niet op een dag dat is met zoveel dingen.
Beter dat ze uit huis gezet worden dan hun hoofd eraf. Rottige opmerking maar zo is het wel en nee dat keur ik absoluut niet goed. Het is gewoon eng en er leeft iets dat als je met zulke mensen omgaat dat je er mee besmet word.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Als ze het niet kennen en helemaal niets erover weten zou ik juist meer willen weten over mensen, niet zomaar afstoten van de maatschappij zonder dat je enig benul hebt van mensen. Hun eigen veiligheid komt er echt niet mee in het gedrang, dat van transgenders die het huis uit worden gezet ed. wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |