Jij neemt dingen voor waarheid aan die niet zo zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Schenen trappend? Waar doe ik dat? Ik reageer hier gewoon normaal en in volle eerlijkheid. Het feit dat jij mijn reacties als schenentrappen ervaart (mogelijk omdat ik tot het 'bestuur' behoor) zegt eerder wat over de kliekvorming hier dan over mij.
Oh een grapje, diep triest jaquote:
Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...quote:Dit onderwerp was al een stille dood gestorven als jullie je neus niet hadden laten zien en de mods van DEF dit zelf hadden laten oplossen. Maar deze schitteren helaas door afwezigheid.
Dit laatste is samenvattend het probleem. Mods die er niet aanwezig zijn en als ze er wel zijn krampachtig posts verwijderen die hen niet aanstaan ongeacht of er valide argumenten gebruikt worden.
Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?quote:[..]
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?
Ik schijt er een beetje balen van dat als er iets gebeurd in DEF, de mods verlaatrol uitvoeren en dat vervolgens een stel steekneuzen in de vorm van of Yvonne, Sp3c of Bart hier een beetje tof komt lopen doen.
Wie weet doe ik dat wel?quote:Prima dat je dat doet, maar spreek dan ook gelijk Lotuss, Pumatje en C4 aan op het mod falen van hun kant.
Euh, ja.quote:
pfffffquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef paintmeester het volgende:
[..]
[..]
Stel trieste figuren.![]()
Dit onderwerp was al een stille dood gestorven als jullie je neus niet hadden laten zien en de mods van DEF dit zelf hadden laten oplossen. Maar deze schitteren helaas door afwezigheid.
Dit laatste is samenvattend het probleem. Mods die er niet aanwezig zijn en als ze er wel zijn krampachtig posts verwijderen die hen niet aanstaan ongeacht of er valide argumenten gebruikt worden.
[..]
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?
Ik schijt er een beetje balen van dat als er iets gebeurd in DEF, de mods verlaatrol uitvoeren en dat vervolgens een stel steekneuzen in de vorm van of Yvonne, Sp3c of Bart hier een beetje tof komt lopen doen. Prima dat je dat doet, maar spreek dan ook gelijk Lotuss, Pumatje en C4 aan op het mod falen van hun kant.
Mag ik even eten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Thaboel het volgende:
Waar zijn de vaste def modjes eigenlijk? En niet aankomen met: Ja die hebben ook een leven buiten FOK!.
Nee hoor, dat oordeel van die kliek had ik nog niet toen ik hier vandaag voor het eerst postte. Dat werd met pas duidelijk na die posts. Verklaar me anders eens waarom jij en mk me zo hartelijk welkom heetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij neemt dingen voor waarheid aan die niet zo zijn(Nee geen ban bespreking maar de kliekjes vorming) dan kom je met een oordeel al hier binnen en dat laat je ook duidelijk doorschemeren.
Moeten ze hun 'stekkie' niet op orde houden dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh een grapje, diep triest ja.
[..]
Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...
[..]
Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?
[..]
Wie weet doe ik dat wel?
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat oordeel van die kliek had ik nog niet toen ik hier vandaag voor het eerst postte. Dat werd met pas duidelijk na die posts. Verklaar me anders eens waarom jij en mk me zo hartelijk welkom heetten?
Dat doen ze toch? Reacties verwijderen is daar een onderdeel van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moeten ze hun 'stekkie' niet op orde houden dan?
Zo lijkt het misschien ja, dat kan ik me voorstellen. Jij ziet niet wat er in crewfora besproken wordtquote:Tuurlijk mag je hier reageren...
En als je het doet waarom word er door de mods dan niks mee gedaan? (naja zo lijkt het er bij ons op)
Dat is absoluut niet zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.
je weet de helft nog nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Schild het volgende:
Schimmig wereldje hoor, die FA/Mods als je het mij vraagt
Dan ben je een verdomt goeie acteur.quote:
Achter de schermen is gewoon duidelijk geworden naar de FA's dat sommige mensen een ban verdienen. Wat ik al eerder zei: ik vind dat de gebanden de bans 100% verdienen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.
@Lotuss natuurlijk mag dat.
Of jij hebt foutieve aannames en vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan ben je een verdomt goeie acteur.
Hé een ban bespreking...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Achter de schermen is gewoon duidelijk geworden naar de FA's dat sommige mensen een ban verdienen. Wat ik al eerder zei: ik vind dat de gebanden de bans 100% verdienen.
En dat vind ik soms niet altijd bij een opgelegde ban, daar ben ik heel eerlijk in nu.
Ja, en het sluimerende onderwerp bij jullie ging er niet overquote:
Gelezen. En ik blijf bij mijn laatste post.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef Thaboel het volgende:
Oh en Lotusss lees de fb eens terug...
Nee die grap is zooooo 2003...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
Kunnen wij die 'ban reden' ook voor ¤4,50 opvragen?
Alleen als die banreden in je notes staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
Kunnen wij die 'ban reden' ook voor ¤4,50 opvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |