quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan de OP nog wel editen. Maar dat is ook niet zo handig, is gebleken
.
lekker puhuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:36 schreef Muis006 het volgende:
Da's niet zo handig he, nu kan ik de OP niet editten
Ze moet vast werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Sabine misschien ook zin om een bitterballetje mee te prikken?
Meer voor Cat.quote:
Nee, jouw middel blijft slank nadat je aan Henk zijn ballen hebt gezeten.quote:
Wil je komen kijken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, jouw middel blijft slank nadat je aan Henk zijn ballen hebt gezeten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:37 schreef Goodbye het volgende:
Waarom staat er achter mijn naam in de OP in caps "+eten"?
Ik neem aan dat deze actie aan de bazentafel gaat plaatsvinden?quote:
Omdat je zowel meeëet en er uitziet om op te eten natuurlijk. De caps benadrukken deze dubbele betekenis.quote:
Haten is verlaten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gedoe over slank blijven. Kom maar door met die bitterballen
.
Ik durf niet meer zo goed aan de OP te komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was het niet en Erik vast ook niet.
NIET PIEPEN!quote:
Spanning en sensaaaaaasiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was het niet en Erik vast ook niet.
Ah, it woz joe?quote:
Niet die caps.quote:
Ik mocht van Greys.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Wat zit iedereen de OP te betasten
Grees, Erik, ik, de rest blijft eraf, capiche?
DABEDOELIK.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mocht van Greys.![]()
Ooit. Een keertje.
jij kan heel niks in de opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Wat zit iedereen de OP te betasten
Grees, Erik, ik, de rest blijft eraf, capiche?
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Verander dan maar weer terug.![]()
Ooooh, dat kan je nu niet MOEWAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Verander dan maar weer terug.![]()
Ooooh, dat kan je nu niet MOEWAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
Maarrrrr! Hoe laat aanwezig?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Qwea het volgende:
Goedemidddag,
Er kan vanaf 12 uur worden ingecheckt.
Er kan ook na 16 uur worden ingecheckt hoor alleen als u dit aan ons wilt laten weten als er mensen na 16 uur komen. Zodat wij hiermee rekening kunnen houden.
Niet!quote:
You tell her Hara!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooo, mn bad-Lush
Burgerlijk, is mij verteld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er eigenlijk weer een dresscode of wordt het gewoon kesjoeal?
Prima hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb, sta jij om 11.30 uur ergens op een station?
We doen hem deze keer gewoon wat je zelf wiltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er eigenlijk weer een dresscode of wordt het gewoon kesjoeal?
Mooi! Checkin chez Muis om 8.00 uur zaterdagochtend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik anders vrijdag op zaterdag ook maar daar slapen, dat ik op tijd ben
Ik had mijn pinnhead masker al uit de kast gehaald.quote:
Ze werkt enkel op di,woe,doquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moet vast werken.![]()
Kan ze mooi Q haar orgasme proberen.
Mooi! Ik ben om 12u ook in dat hotelquote:
Jij bent goed op de hoogte.quote:
Vrijdag hebben ze hun eerste date.quote:
Donderdagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag hebben ze hun eerste date.
Ik zag dat de bruidssuite voor die dag al geboekt was ja.quote:
Is niet erg hoor, niet iedereen heeft mijn concentratievermogen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag dat de bruidssuite voor die dag al geboekt was ja.![]()
[..]
Is niet erg hoor, niet iedereen heeft mijn concentratievermogen.
Dat gaat te furrrr!quote:
Deed het wel heur.quote:
Wat ik zag.quote:
Je zag het.quote:
Mediterraans!quote:
Bottom line, je hebt een slaapplek. Nou ja een bed, of er geslapen wordt is een tweede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
Welja joh, ik kom thuis en lees wel weer 3 topics door. Stelletje koekenbakkers.
Cee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
Welja joh, ik kom thuis en lees wel weer 3 topics door. Stelletje koekenbakkers.
Moet je mijn reserveringsbevestiging eens zien.quote:
*dubbele hoeveelheid Lush inpakt*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
Leuk hokkie heur, die suite van Hara en Crutch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht maar af tot je verder leest, dat Sabine van het hotel ook daadwerkelijk heel samenzweerderig om het codewoord vroeg aan de bellersquote:
Best agressief ook nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar af tot je verder leest, dat Sabine van het hotel ook daadwerkelijk heel samenzweerderig om het codewoord vroeg aan de bellers
Stond ie daar echt in ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je mijn reserveringsbevestiging eens zien.
Mij niet.quote:
Ja maar jij hebt waarschijnlijk gezegd "over enkele minuten belt er een jongeman, die nerveus is aan de telefoon, dus om 'm te fucken moet je voor de grap agressief vragen om het codewoord, want het is leuk als ie in z'n broek piest van nervositeit!"quote:
Jij kent me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt waarschijnlijk gezegd "over enkele minuten belt er een jongeman, die nerveus is aan de telefoon, dus om 'm te fucken moet je voor de grap agressief vragen om het codewoord, want het is leuk als ie in z'n broek piest van nervositeit!"
Want zo ben jij.
"Hi ha ho wat ben ik toch leuk"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog eens aan het teruglezen vanaf vanmorgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hoefde toch niet, wat is dezequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wow. Daar gaat zéker de afterparty plaatsvinden
.
Ik hoef niet IN het bad, ik flaneer wel door de suite met een cocktail in mijn handquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
[..]
Jij hoefde toch niet, wat is deze
Wij zijn leuk Erik, wij zijn leuk.quote:
Van woonkamer naar slaapkamer en weer terug. Good times.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet IN het bad, ik flaneer wel door de suite met een cocktail in mijn hand.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van woonkamer naar slaapkamer en weer terug. Good times.
WAAR DAN.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je mijn reserveringsbevestiging eens zien.
Heb je niet teruggelezenquote:
Daar stond halverwege de bloedserieuze info:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawelles, maar de overload aan informatie doet mijn brein sissen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar stond halverwege de bloedserieuze info:
CODE: HOND 22
Regardz Airport heeft humor
Bitch we gon' be livin' it up in Hara's suite, cancel my shit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
Oh ik moet Milano nog afzeggen![]()
Wat hebben jullie als reden gegeven?
*cocktailshaker meeneemtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet IN het bad, ik flaneer wel door de suite met een cocktail in mijn hand.
Je kan toch altijd het verhelderende "wegens omstandigheden" gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
KIEK!
[26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #6
Niks. Gewoon helaas en tot mijn spijt en bedankt voor de moeite en stuur me effe een bevestiging.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
Geen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
Ja is goed hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
GREYS?
Greys@fok.nl voor de bevestigingsdinges?
Ja nee ze ZIJN gewoon hipperdepip!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ze heten echt Regardz? Ik dacht dat ze ook nog eens hip wilden doen in hun mailtjes door ze zo af te sluiten.
Takkebossen, zo te zien. Onom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Muis006 het volgende:
Hebben ze wat anders dan brood/kwessants?
Dat zijn hele grote soepstengels.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Even vast een sfeerimpressie
[ afbeelding ]
De gewone kamers:
[ afbeelding ]
Enen hippen badkamert met grooooote inloopdouche:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:
De bazentafel is de tafel waar Muis en ik zitten. Ongeacht welke tafel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
En dibs op de bazentafel bij het ontbijt!
Dan ga jij naar het bienvenue. Opgelost.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
En toch he, is het niet het kraakje en piepje en deeeeesain van Bienvenue.
Ik vind het nu al baas. Voortaan boek ik gelijk airportquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Even vast een sfeerimpressie
[ afbeelding ]
De gewone kamers:
[ afbeelding ]
Enen hippen badkamert met grooooote inloopdouche:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me nu dat bijna de meerderheid van de keren dat ik Greys gezien heb er een overnachting bij zat.
Oooooh, waarom vandaag niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zal het hem wel vragen. Alleen vandaag niet
ik ga extra orgasme meenemen omdat jij er bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me nu dat bijna de meerderheid van de keren dat ik Greys gezien heb er een overnachting bij zat.
Zo leuk. De eerste keer dat Crutch en ik samen weggaan, EN HALF FOK IS ERBIJ WHOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
Zooo leuk dat Hara en Crutch en Cee en Muis enzo ook blijven slapen![]()
Nu Ingetje en Bliss en Re nog even overhalen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo leuk. De eerste keer dat Crutch en ik samen weggaan, EN HALF FOK IS ERBIJ WHOOOOOOOOOOOO
En de badkamer heeft murenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Greys het volgende:
De badkamer is trouwens groter dan dattie lijkt op de foto
Omdat ie me vandaag iets minder lief vindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de badkamer heeft muren![]()
![]()
! Zoiets is me compleet nieuw!
Nu ik erover nadenk: geldt volgens mij voor mij ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie me vandaag iets minder lief vindt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waaaaarom ontneem je die man dan ook Shabu!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Voor jou nog meer dan voor Erik volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk: geldt volgens mij voor mij ook!
Maar wij hebben ook Blijdorp en een paar keer Shabu. Sans nuit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou nog meer dan voor Erik volgens mij
Ik heb nog een keer bij jou geslapen toen we naar het Eurovisie in Düsseldorf gingen en twee keer bij Ingetje geslapen (of drie?) waar jij ook bij was.
Dramaqueen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de badkamer heeft muren![]()
![]()
! Zoiets is me compleet nieuw!
True story.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys duikt op meets gewoon graag het bed in.
Jij hebt niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Euh, de overnachting in Airport was toch zónder ontbijt?![]()
Waarom dan plaatjes van het buffet en de ontbijtzaal (die er de vorige keer trouwens heul anders uit zag).
Of krijgen we gratis ontbijt van Sab(r)ina?
NEE MET WANT DIE KRIEGEN WE GRATIESquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Waarom dan plaatjes van het buffet en de ontbijtzaal (die er de vorige keer trouwens heul anders uit zag).
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Of op de bank. Of op het luchtbed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys duikt op meets gewoon graag het bed in.
I detect no lies in this comment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bazentafel is de tafel waar Muis en ik zitten. Ongeacht welke tafel.
Ik heb bijgescrolld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt niet bijgelezen.![]()
Allemaal ontbijt!
Ja, lekker nabrakken en doorkletsen en herinneringen ophalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van morning after ontbijten na een meet![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van morning after ontbijten na een meet![]()
![]()
.
In een ideale wereld zou Zooey Deschanel niet bestaan.quote:
Ik weet niet wie het is. Hoera!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou Zooey Deschanel niet bestaan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou Zooey Deschanel niet bestaan.
Oke. Fijn. Ofzo.quote:
Bwehehehehe.quote:
Ja ik denk ik gooi er even een stukje van mezelf inquote:
In de jakoessie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik denk ik gooi er even een stukje van mezelf in
Tongelreepquote:
Gheyl.quote:
Sommige lijven wel jaquote:
GIMME THEM NIBBITS!quote:
Bronquote:4 maart 2012
Beoordeling van Alexander | Buis | Ouders met kinderen
review cijfer
6.9
Kwaliteit kamer
8.0
Service
7.0
Prijs/kwaliteit
6.5
Hotel algemeen
4.7
Kwaliteit ontbijt
8.0
Er liep een muis door het restaurant.
Over enkele minutenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Muis006 het volgende:
Tongelreeeeeeeeeeeeep
Lang niet geweest.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Over enkele minuten
begint het water
te golven.
TV was vast in het wedstrijdbad naar mannen in speedo's aan het loeren, de vuile homo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Over enkele minuten
begint het water
te golven.
De Suisbuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]nostalgieeeeeeeeeeeeeeee
Ik durfde nooit in de zwarte glijbaan
D'r golfde wat anders ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TV was vast in het wedstrijdbad naar mannen in speedo's aan het loeren, de vuile homo.
Ik doe geen openbare zwembaden in gezelschapquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
Dan zeg ik bij deze: tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan lopen gaan we naar de Tongelreep en dan ga ik in de suisbuis.
Done deal!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
Dan zeg ik bij deze: tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan lopen gaan we naar de Tongelreep en dan ga ik in de suisbuis.
Done deal!
Dan maak je voor mij maar een uitzonderingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe geen openbare zwembaden in gezelschap![]()
.
Nee, dat is vast een Duinrel of een Centerparcs tropisch zwembad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Had de Tongelreep ook niet zo'n onderwaterglijbaan?
Ik ben er één keer geweest toen ik nog een klein Catje was.
Die was vetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Is dat ene draaikolk-gedeelte er nog? Die cirkelvormige baan waar je in een stroomversnelling gaat?
Dan zal het Duinrell zijn geweest en herinner ik mij NIETS van de Tongelreep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is vast een Duinrel of een Centerparcs tropisch zwembad.
Can i get A- ...quote:
duinrel, en als je te lang erin bleef werd hij leeggepompt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is vast een Duinrel of een Centerparcs tropisch zwembad.
Ik weet nog dat ik het heeeeeel spannend vond erin te gaan. Maar wel kewl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
duinrel, en als je te lang erin bleef werd hij leeggepompt.
Te gevaarlijk en te duur met die pompen daarom weggehaald
Tongelreep heeft alleen altijd een golfslagbad gehad
Huuuuu! Dat was idd Duinrell; mijn keelamandelen zitten daar vast nog wel ergens in de filtersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal het Duinrell zijn geweest en herinner ik mij NIETS van de Tongelreep.
Ik haat glijbanen en achtbanen enzo. Eigenlijk alles met banen.quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huuuuu! Dat was idd Duinrell; mijn keelamandelen zitten daar vast nog wel ergens in de filters
Achtbanen vind ik wel tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat glijbanen en achtbanen enzo. Eigenlijk alles met banen.
Daar denk ik zelfs nog elke keer aan als ik in een achtbaan gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Achtbanen moet ik niet meer, na het oog-fiasco.
Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar denk ik zelfs nog elke keer aan als ik in een achtbaan ga.
WAt is het oog-fiascoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Achtbanen moet ik niet meer, na het oog-fiasco.
quote:
Leuk! Ik ben nog nooit zo laat in het jaar geweest.quote:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben nog nooit zo laat in het jaar geweest.Maar dit jaar die watershow erbij, lijkt me gaaf.
Stop dan zaterdag!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook naar de Efteling en rijd er verdomme iedere dag langs.
De Efteling is mooi joh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweestIk snap ook niet wat ik daar als iemand van mijn leeftijd nog te zoeken zou hebben
Dat zou ik, als kind (en stiekem nu nog wel), niet aan kunnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook naar de Efteling en rijd er verdomme iedere dag langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest![]()
quote:Ik snap ook niet wat ik daar als iemand van mijn leeftijd nog te zoeken zou hebben
Achtbanen, Villa Volta, Droomvlucht, groooote draaimolen, rondwandelen, boterhammetje eten in de bootjes, sprookjesbos... genoeg te doen heur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweestIk snap ook niet wat ik daar als iemand van mijn leeftijd nog te zoeken zou hebben
Jawel, Efteling is tof, man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Nou okee.Je vergeet te vermelden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nou okee.thefuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Dat liedje van Trijntje ook aan het begin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Alleen de Pandadroom is aan mij niet besteed.
Altijd even attent, die jongeman.quote:
Ik wilde juist om foto's vragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ennnnn... Hara gaat helemaal niet meer naar de Efteling!
Nou okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het is ook Joris en de Draak, jij stond waarschijnlijk te wachten bij de concierge Peter en z'n vrouw ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje van Trijntje ook aan het begin.![]()
Ik vind het wel leuk maar heel dat gedoe van tevoren hoeft wat mij betreft niet. Net als die ouwe zeveraar op z'n stoel bij Villa Volta.
Ik ben wel in de Winterefteling geweest de afgelopen 2 jaar maar nog nooit in de Vliegende Hollander of Peter en de Draak.
Vogelrok heb ik al heel lang niet meer gedaan dus die MOET zaterdag (sorry Muisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje van Trijntje ook aan het begin.![]()
Ik vind het wel leuk maar heel dat gedoe van tevoren hoeft wat mij betreft niet. Net als die ouwe zeveraar op z'n stoel bij Villa Volta.
Ik ben wel in de Winterefteling geweest de afgelopen 2 jaar maar nog nooit in de Vliegende Hollander of Peter en de Draak.
Oh kut met peter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook Joris en de Draak, jij stond waarschijnlijk te wachten bij de concierge Peter en z'n vrouw ofzo.
Sambal bij?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik had zoiets van JE NE VEUX PAS MOURIR.
Achtbaan. Donker, over de kop.quote:
Een achtbaan in het donker.quote:
Nee man, die gaat niet over de kopquote:
Ligt eraan hoe je in het stoeltje gaat zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man, die gaat niet over de kop.
Die kut-trol-kabouter op 't eind, achter die boom. Echt, die laat me telkens schrikken. Droomvlucht is de enige attractie waar ik m'n ogen dichthoud omdat ik niet durf. Vanwege die klote-gnoom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef Steve het volgende:
[..]
En in de Droomvlucht duwen de elfjes je het karretje uit.
Ja, tot de 1 meter 20, daarna ben je te groot en mag je er alleen zonder beugel in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn echt een onuitputtelijke bron van informatie.![]()
En de Python, daar kun je met kleine kinderen in he?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, tot de 1 meter 20, daarna ben je te groot en mag je er alleen zonder beugel in.
Dat is, net als vriendschap, een illusie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Villa Volta. Die gaat WEL over de kop.![]()
*weet*
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is, net als vriendschap, een illusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |