SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Maar serieus, ik erger me echt groen en geel aan die personal trainers. Wil ik benchen 'sorry, I'm supersetting with my trainee'. En die trainee staat te squatten. Squats 'supersetten' met bench lol wutEn dit is dan een 'goede' PT die zijn trainee laat squatten en benchen en de voortgang van zijn trainees in een spreadsheet bijhoudt. Er lopen ook van die mongolen die alleen maar staan te ouwehoeren en hun trainee een heel circus aan stokken, touwen, ballen en andere troep laten doorlopen. Op zich heb ik daar nog niet eens veel moeite mee (dan blijven de squat racks tenminste vrij voor mensen die hun training wel serieus nemen), maar die PTs zien er vaak zelf niet uit en geven mij echt de indruk dat ze maar wat doen.
Je hoeft heus geen adonis te zijn om te coachen (Rippetoe comes to mind), maar een beetje 'practice what you preach' is wel op zijn plaats vind ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 23-10-2012 16:21:25 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
z'n cursus bij de LOI gedaan waarschijnlijk.. en denken nu alles te snappen omdat ze een diploma hebben van cursus fitness![]()
![]()
Ik train op dit moment 4/5 keer week in een splitschema en vraag me af of het beter is om veel setjes van een iets lager gewicht of minder setjes van een hoger gewicht te pakken.
bv:
12x25
10x30
8x 35
of
10x30
8x 35
6x 40
puur gelet op hoe je het beste spiermassa kweekt.![]()
Tussen 8 en 12 reps wordt ideaal gezien voor hypertrofie. Staat een schema in de mark rippetoe bijbel. Even piratenbaaien en je hebt het antwoord plus een mooi naslagwerk. Of kopen op bol.comBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Is het dan niet tegenstrijdig dat Rippetoe een schema aanbeveelt van 5 reps?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:07 schreef fathank het volgende:
Tussen 8 en 12 reps wordt ideaal gezien voor hypertrofie. Staat een schema in de mark rippetoe bijbel. Even piratenbaaien en je hebt het antwoord plus een mooi naslagwerk. Of kopen op bol.com![]()
SS is niet bedoeld voor hypertrofie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Is het dan niet tegenstrijdig dat Rippetoe een schema aanbeveelt van 5 reps?![]()
Het heet Starting Strength, he/quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Is het dan niet tegenstrijdig dat Rippetoe een schema aanbeveelt van 5 reps?![]()
Rippetoe gaat voor zo sterk mogelijk worden, niet bodybuilding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Is het dan niet tegenstrijdig dat Rippetoe een schema aanbeveelt van 5 reps?Behulpzaam als een waterkraan.
Het een is een PWO de andere een fatburner?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:41 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb thuis nog een sachet van NoxiPro, is dat sterker dan Dexaprine 1.0? Morgen ff uitproberen.
BEASTMODE![]()
Maar van die fatburner krijg je ook zeker wel een dikke energie boost... Daarom wil ik het weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het een is een PWO de andere een fatburner?![]()
Misschien een stomme vraag, maar wat is nou een goede vervanger voor whey na je training?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Chips, zit veel zout in! Goed voor de vochtbalans!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is nou een goede vervanger voor whey na je training?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Maar hoezo zoek je een vervanger for whey?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is nou een goede vervanger voor whey na je training?
Dan gewoon al het andere waar snelle eiwitten inzitten. Via google ongetwijfeld genoeg te vinden als je zoekt op snelle eiwitten.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
M'n pot is bijna op en ik wil even kijken of de acne in m'n gezicht op die manier verdwijnt. Daarnaast scheelt het me geld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maar hoezo zoek je een vervanger for whey?
Dan gewoon al het andere waar snelle eiwitten inzitten. Via google ongetwijfeld genoeg te vinden als je zoekt op snelle eiwitten.
Edit: maar bedankt voor je antwoordIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
gekookte eieren zonder de dooier!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
M'n pot is bijna op en ik wil even kijken of de acne in m'n gezicht op die manier verdwijnt. Daarnaast scheelt het me geld.
Edit: maar bedankt voor je antwoord![]()
ik geloof niet in snelle eiwitten na een training. voor mij part eet je kip kwark of eieren als je maar je eiwitten binnen krijgt.![]()
Banaan voor carbs en een ei voor eiwit hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is nou een goede vervanger voor whey na je training?![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC25140/quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
ik geloof niet in snelle eiwitten na een training. voor mij part eet je kip kwark of eieren als je maar je eiwitten binnen krijgt.If not now, then when.![]()
aight, shakies na me training voortaan. Wat ik meestal al deed overigens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC25140/![]()
Waarom zonder dooier? Dat de dooier slecht zou zijn voor je cholesterol-levels is toch al lang achterhaald?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op die manier. Alhoewel ik me bewust ben dat beiden op DMAA-basis zijn, deed dexa voor mij niks qua energie (integendeel zelfs).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Maar van die fatburner krijg je ook zeker wel een dikke energie boost... Daarom wil ik het weten.
Ik ben dus niet de meest objectieve persoon in deze kwestie.BEASTMODE
Forum Opties Forumhop: Hop naar: