Ik houd rekening met mensen die langzaam lezen of wat langer willen nadenken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef vosss het volgende:
Als je daar 3 minuten over doet ben je wel een oetlul eerste klas.
Ik was letterlijk in minder dan 10 seconden klaar.
OP lezen is ook een vakquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ingevuld. Vind je symphatiek overkomen in je OP.
Ik kreeg bij SES flink wat resultaten (echt geweldig!) maar helaas werd niet één ingevuld door een expat/emigrant. Vandaar dat ik toestemming heb gevraagd aan de moderators om hem ook hier te plaatsen, in de hoop op wat meer afwisselende reacties.quote:
Toch bedankt voor het invullenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef dribbel79 het volgende:
4 keer klikken en klaar...ik hoor echt niet bij je doelgroep
Dank je welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ingevuld. Vind je symphatiek overkomen in je OP.
Heb ik gedaan, wat is je punt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
OP lezen is ook een vakzeikwijf.
Bemoei je er niet mee. Toestemming is gegeven.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef static het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Toestemming is gegeven.
Andere topics met enquêtes worden altijd gesloten als ze meerdere malen geplaatst worden en deze niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef static het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Toestemming is gegeven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Andere topics met enquêtes worden altijd gesloten als ze meerdere malen geplaatst worden en deze niet.
Apart.. Ik geef alleen mijn mening.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Xaryna het volgende:
Toestemming is verkregen om enquête hier te plaatsen - hij staat ook al in SES
Thanks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef destrovel het volgende:
Ingevuld! Ook al ben ik geen expat/migrant; ik klik uit nieuwsgierigheid op de FP altijd op enquêtes om het niveau te zien
Maar deze is super
Dank je wel!quote:
Dank jequote:
Dank je wel! En daar is bewust over nagedacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef Prego het volgende:
Ingevuld
(ik zou nooit iemand met 'je' aanspreken in een enquête maar goed, dat is mijn mening..)
Dank je wel! Ik zal verder geen reclame maken, maar daar hebben ze ook (gratis) informatie over beschikbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef breaky het volgende:
ingevuld....het gaat om verzekeren zie ik....ben daar wel mee bezig op dit moment dus het is wel actueel voor mij
quote:
Dank jullie welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Fogel het volgende:
Je hebt er een eerlijk antwoord bij, van een emigrant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |