Wat een berg gave auto's heeft ie te koopquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Compoantje het volgende:
http://www.goheartland.co(...)/61MercuryComet.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
de 1974 AMC Matador
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een pionier... en zn naam ja wat kun je er over zeggen.. Veel engelsen vinden bier erbij horen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef vosss het volgende:
Rood. Dat moet dus wel een Italiaanse auto zijn
quote:
geen Sonette ,neem aan dat je die bedoeltquote:
Keuren we goed het is een 1700 maar dat is niet te zien aan de buitenzijdequote:
Best leuke wagentjes hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Keuren we goed het is een 1700 maar dat is niet te zien aan de buitenzijde
http://www.flickr.com/pho(...)867/with/6628552701/
G-wizquote:
1958 Opel Rekord Olimpia Caravanquote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Koepert het volgende:
Het lijkt ergens op een Caddy.. Bouwproject van n sedan..maar dat zal t niet zijn..
Kan ook nog wel eens n oud model Rekord oid zijn.. Oud-europees dus, 50-60s..
klopt niet met de deurklinkquote:
klopt niet met de deurklinkquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt niet met de deurklink
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.quote:
Dat is toch een veloster? Met 3 deuren toch ipv 2 of 4? Knipperlicht is ook anders trouwens..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.
Ziet u wel?:
[ afbeelding ]
O dit is geen Bollywood?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is toch een veloster? Met 3 deuren toch ipv 2 of 4? Knipperlicht is ook anders trouwens..
Ik had geen flauw idee wat voor type, maar ik zag india in de link staan en ik weet dat hyundai indiase modellen heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.
Ziet u wel?:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |