abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118330649
Een gezond persoon gaat echt niet dood van nog geen halve gram cafeine. :')

Waarschijnlijk had ze al hartproblemen, al dan niet zonder het te weten.

edit: na het lezen van het topic ( :') ), ja dus.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:39:43 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118330732
als wij vroeger als kind de kop koffie aanraakten van onze ouders kregen we al een slag op de vingers, bij de freerecord shop (daar gaat bg weer met het 'ye olde' verhaal in herhaling, ik weet het maar het is nodig want relevant) stond de energy drink op de bovenste plank achter de kassa, dat was bedoeld voor 'nachtwerkers.

kinderen die dat wilden kopen zouden net zo aangekeken worden als kinderen die de sigaren winkel binnen lopen en vragen om pijptabak.

dit is al een jarenlang probleem, en niemand die het aanpakt.

tegenwoordig kun je in geen stad meer rondlopen zonder 25 jarige loverboys + bijbehorende kindsletjes, petjes tuig dat langsfietsende agenten de gek aan steekt (welk natuurlijk recht vooruitkijkend doorfietsen, go figure) en vuilniszakjassen dragende monster energy drink achterover klokkende 13 jarigen te aanschouwen.

Maar laat het maar, de ouders weten het vaak nieteens of zullen het ontkennen omdat ze zelf al een (zowel qua intelligentie als knip) armoedig leven hebben.

Niemand doet iets, dus is het beter gewoon deze strontput te verlaten dan er gespreksonderwerpen van te ontwikkelen.

Ik kijk iig naar het zuiden, natuur en water.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_118331096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
als wij vroeger als kind de kop koffie aanraakten van onze ouders kregen we al een slag op de vingers, bij de freerecord shop (daar gaat bg weer met het 'ye olde' verhaal in herhaling, ik weet het maar het is nodig want relevant) stond de energy drink op de bovenste plank achter de kassa, dat was bedoeld voor 'nachtwerkers.
Correctie: jij bent een retard en moest dus continu in toom gehouden worden door je gestoorde tieten-op-internet-showende moeder, zodat je werd geslagen als je überhaupt iets aanraakte dat niet van jou was. :Y
pi_118331146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Casos het volgende:
Fournier had a pre-existing heart condition, as well as Ehlers–Danlos syndrome. In October 2012, her parents sued the company."
Dat is wel ff hele belangrijke informatie die niet in het bronartikel stond. Sensatiejournalistiek :(.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:00:23 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118331590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef nowkia het volgende:

[..]

Correctie: jij bent een retard en moest dus continu in toom gehouden worden door je gestoorde tieten-op-internet-showende moeder, zodat je werd geslagen als je überhaupt iets aanraakte dat niet van jou was. :Y
Ik heb iig meer fatsoen en karakter nu dan wss jou hele familie bijmekaar.
pi_118331668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb iig meer fatsoen en karakter nu dan wss jou hele familie bijmekaar.
Je bent te achterlijk om een kort zinnetje foutloos te typen, dus dat lijkt me sterk.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:09:08 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118331971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef nowkia het volgende:

[..]

Je bent te achterlijk om een kort zinnetje foutloos te typen, dus dat lijkt me sterk.
Ik dacht anders kan iemand van jouw leeftijd het niet lezen dus laat ik het was volkser neerzetten.
pi_118332491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik dacht anders kan iemand van jouw leeftijd het niet lezen dus laat ik het was volkser neerzetten.
Ja, want foutief gespelde woorden zijn natuurlijk makkelijker te begrijpen dan correct Nederlands. 8)7

Je bent gewoon een domme tokkie, doe niet net alsof je het niet bent.
pi_118332677
Doodgaan aan 480 mg cafeïne? Wat de neuk? Tijdens tentamenperiodes consumeer ik soms 600 mg via cafeïnepillen en heb nooit ergens last van gehad.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:35:05 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118333172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef nowkia het volgende:

[..]

Ja, want foutief gespelde woorden zijn natuurlijk makkelijker te begrijpen dan correct Nederlands. 8)7

Je bent gewoon een domme tokkie, doe niet net alsof je het niet bent.
corrigeer het maar even dan, hypersensitieve wijnzuipert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')