In dat geval.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je me maar niet steeds 'niggah' of 'brotha' gaat noemen. Ik ben blank van binnen.
Ik ben niet eens kaal. En een Snicker? Die zijn niet wit van binnen. Meer Bounty, zeg maar. Is ook lekkerder....quote:
Iedereen is roze van binnen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben niet eens kaal. En een Snicker? Die zijn niet wit van binnen. Meer Bounty, zeg maar. Is ook lekkerder....
Ligt eraan waar je kijkt. Op sommige plaatsen ben ik echt bruin van binnen. En inktzwart.quote:
Laat eens kijken danquote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je kijkt. Op sommige plaatsen ben ik echt bruin van binnen. En inktzwart.
Gadverdamme, jij bent ook echt alleen maar geïnteresseerd in mijn kontje hè?quote:
Hahaha...quote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij bent ook echt alleen maar geïnteresseerd in mijn kontje hè?
Succes. Ik ga morgen ook maar weer eens werken. Lijkt me wel weer eens leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha...![]()
Tijd om achter aan te gaan sluiten in de file. Neem ik toch nog wat van achter vandaag.
Dan al? Jouw weekend begint vroegquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef HyperViper het volgende:
Nog één dag en we knallen het weekend weer in.
Mijn weekend begint altijd donderdag om 16:15. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan al? Jouw weekend begint vroeg
Bofkontquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mijn weekend begint altijd donderdag om 16:15. Zoals het hoort.
Jazeker. Maar ik verdien het ook hoor, werk mij uit de naad. Vandaag ook maar iets van een paar uur de tijd gehad om te fokken..quote:
Lullig is dat he?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik verdien het ook hoor, werk mij uit de naad. Vandaag ook maar iets van een paar uur de tijd gehad om te fokken..
Yep. Bizarre ervaring, zo'n baby.quote:
Ohhhhhh! Wat leuk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Bizarre ervaring, zo'n baby.
Het is een meisje! Naam stuur ik je wel via DM.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Wat leuk!
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Vertel, wat is het, jongen of meisje?
En hoe heet ze/hij?
Ik vind het super!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is een meisje! Naam stuur ik je wel via DM.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |