Helemaal correct.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef HyperViper het volgende:
Wie van jullie twee is het intellectueel zwaargewicht? Is dat terecht? Die latente homo.
I see what you did there...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Ze hebben allebei hun eigen stijl. Terecht? Ik weet het niet. Typisch? Dat wel
Hoppa gaat weer zeiken als je te veel Engels gebruiken.quote:
Allemaal toneelspel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Hier nog mensen het debat tussen opper demoon Obama en de goedlachse psychopaat Romney bekeken?
Zolang ie zeikt in 't Kantonees maakt het mij niet uit, want dat kan ik toch niet lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoppa gaat weer zeiken als je te veel Engels gebruiken.
Mandarijn. Dat is iets anders....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Zolang ie zeikt in 't Kantonees maakt het mij niet uit, want dat kan ik toch niet lezen.
Al spreek je sinaasappelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mandarijn. Dat is iets anders....
Doet me altijd aan die tune van 'Cheers' denken.quote:
Prima topic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bazentopic numbero uno:
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Goede inhoudelijke onderbouwing ook.quote:
Meer heb ik echt niet te bieden. Het spijt me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke onderbouwing ook.
Ik doelde op het topic, gekkie!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Meer heb ik echt niet te bieden. Het spijt me.
Hahaha, na dat linkje van jou was het hier meteen stil tot de volgende dagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bazentopic numbero uno:
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Dat kwam door die zakkenwasser van een typisch die met die politiek aan kwam kakken. De sfeer was gelijk bedorven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, na dat linkje van jou was het hier meteen stil tot de volgende dag.
Ik dacht dat iedereen meteen naar die 'lekkerste kontjes' ging kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kwam door die zakkenwasser van een typisch die met die politiek aan kwam kakken. De sfeer was gelijk bedorven.
Is jouwe foto erbij Lavenderr?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen meteen naar die 'lekkerste kontjes' ging kijken.
Pics or it didn't happen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |