NEEEEE! dat vind ik echt zo sneu als mannen dat doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon Converse All-Stars. Maakt niet uit welke kleur.
Uh, zwart pak wordt ook gewoon in de zakenwereld gedragen hoor?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zwart pak/pantalon?
Ga je naar een begrafenis?
Klopt, maar alleen door zakenmensen die net terug komen van een begrafenis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Uh, zwart pak wordt ook gewoon in de zakenwereld gedragen hoor?![]()
Bij hele saaie ouderwetse bedrijven dan en vooral bij mensen die een beetje mode schuwen of waarvan de vrouw hen aankleedt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Pas met een zwart overhemd erbij is het meer voor een uitvaart.
Tenzij je dan weer een felle stropdas hebt.
Hooguit door vertegenwoordigers van DELA. Je bedoelt waarschijnlijk antraciet. Verder: zwarte schoenen. Don't wear brown in town.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
...
Dat "moet" sowieso. Maar koop in hemelsnaam niet van die lichtbruine hippe "Italiaanse" makelaarsschoenen. Ik zou gewoon een mooi, net, vrij onopvallend paar schoenen kopen. Dan ziet ook niemand dat je altijd hetzelfde paar schoenen aan hebt (mocht je je daar druk over maken).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Rosado het volgende:
Haha zwart pak en dan meteen praten over een begrafenis. Ik zoek in principe gewoon schoenen die je onder veel pakken kan dragen. Zit momenteel nog niet zo ruim dat ik bij ieder pak andere schoenen kan kopen.
Bruin is in dat opzicht dus wel een "veilige" kleur die je onder veel pakken kan dragen (grijs, zwart, blauw), mits je een matchende riem erbij draagt.
Ik zou beginnen met de aanschaf van een ander kleur pak, dan zwart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Rosado het volgende:
Haha zwart pak en dan meteen praten over een begrafenis. Ik zoek in principe gewoon schoenen die je onder veel pakken kan dragen. Zit momenteel nog niet zo ruim dat ik bij ieder pak andere schoenen kan kopen.
Bruin is in dat opzicht dus wel een "veilige" kleur die je onder veel pakken kan dragen (grijs, zwart, blauw), mits je een matchende riem erbij draagt.
Ik heb naast een zwart pak, ook een grijzequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de aanschaf van een ander kleur pak, dan zwart.
Bruin (mits niet te licht) kan wat mij betreft prima maar ik vind persoonlijk een zwart pak echt niet kunnen.
Volgens mij is de algemene mening in dit topic dat een zwart pak niet echt de eerste keus is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef Rosado het volgende:
[..]
Ik heb naast een zwart pak, ook een grijze. Blauw getint pak staat ook nog op m'n wensenlijst. Ik merk wel dat er 1001 meningen zijn hierover haha
Nee geen krijtstreep o.i.d., het is een vrij saai simpel zwart pak. Heb 'm ook al een tijdje dus denk er overna om 'm gewoon te laten hangen en voor wat mooiere, andere kleur, pakken te gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef deb294 het volgende:
Cognac kleur kan prima. Leuke is wel dat je met niet zwarte schoenen lekker op kan vallen. Met zwart zal niemand echt zien dat je schoenen aan hebt. Dus of niet opvallen of gewoon mooi paar (bruine/cognac kleur) schoenen eronder! Je kan ook altijd ff een foto van je pak laten zien! Zit er bijvoorbeeld een krijtstreepje in?
Wat zij zegt dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
zwart pak daar horen bij zwarte schoenen bij en geen bruine ook al heb je een prachtige matchende riem bij je bruine schoenen gevonden. Ik vind dat een gigantische modemisser.
Bruine schoenen met matchende riem staan dan wel weer heel mooi bij een blauw of grijs pak.
Ik hoop dat de mensen vragen of hij naar een begrafenis gaat..... .quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Onder zwart pak altijd zwarte schoenen. Verder niet teveel aantrekken van mensen die vragen of je naar een begravenis gaat. Zwart kan best.
het hangt sterk van je uiterlijk af. Als je toch al bleek bent maakt een zwart pak je een soort wandelend lijk, als je wat meer kleur hebt valt het al weer heel erg mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:29 schreef Rosado het volgende:
[..]
Nee geen krijtstreep o.i.d., het is een vrij saai simpel zwart pak. Heb 'm ook al een tijdje dus denk er overna om 'm gewoon te laten hangen en voor wat mooiere, andere kleur, pakken te gaan kijken.
Mooi laten hangen voor een begrafenis en een grijs pak uitzoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:29 schreef Rosado het volgende:
[..]
Nee geen krijtstreep o.i.d., het is een vrij saai simpel zwart pak. Heb 'm ook al een tijdje dus denk er overna om 'm gewoon te laten hangen en voor wat mooiere, andere kleur, pakken te gaan kijken.
Hoezo associëren jullie zwarte pakken met een uitvaart?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mooi laten hangen voor een begrafenis en een grijs pak uitzoeken.
Werkelijk? Ik heb in een jaar zuidas nog geen zwart pak gezien. Ja, bij de catering.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Pas met een zwart overhemd erbij is het meer voor een uitvaart.
Tenzij je dan weer een felle stropdas hebt.
Ja, want kijk maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef destrovel het volgende:
Of zien al deze mensen eruit alsof ze naar een uitvaart gaan?
Ik draag dagelijks een pak helaas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoezo associëren jullie zwarte pakken met een uitvaart?
Dragen jullie zelf überhaupt wel eens een pak?
Of zien al deze mensen eruit alsof ze naar een uitvaart gaan?
Omdat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef destrovel het volgende:
Hoezo associëren jullie zwarte pakken met een uitvaart?
Elke werkdag. En zoals gezegd: hier op de Zuidas is geen zwart pak te zien.quote:Dragen jullie zelf überhaupt wel eens een pak?
...
Onzin.quote:
Niks onzin! Misschien in de provincie, waar men ook overhemden met korte mouw, dasspelden en schoenen met rubberen zolen tegen kan komen, maar hier op de Zuidas zie je het niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onzin.
Zwart kan prima, mits je het wat minder formeel maakt door wat vrolijkere kleuren te gebruiken in je stropdas/pochet en overhemd.
Ook bij grijs pak horen formeel zwarte schoenen, heb ik van horen zeggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:13 schreef krokdown het volgende:
zwat pak > zwart of bruine schoen. (zwart is wel zoals het hoort)
Grijs pak > bruine schoen
blauw pak > zwart of bruine schoen (Ligt aan de ting blauw)
Belangrijk is dat je riem en schoenen matchen.
dat vind ik zo afschuwelijk staan, pakken zijn mooi, maar het moet niet stijfes worden... daarom bruin.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef From het volgende:
[..]
Ook bij grijs pak horen formeel zwarte schoenen
horloge kan, maar is niet nodig.quote:
wtf heb jij een van der Klaauw horloge? nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef krokdown het volgende:
[..]
horloge kan, maar is niet nodig.
Als ik mijn Christiaan van der Klaauw draag dan maak ik mij er geen seconde druk om dat het niet matched.
twee zelfs. eclips en astrolabium.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf heb jij een van der Klaauw horloge? nice![]()
"Bij ons in de Zuidas", C'mon Son.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niks onzin! Misschien in de provincie, waar men ook overhemden met korte mouw, dasspelden en schoenen met rubberen zolen tegen kan komen, maar hier op de Zuidas zie je het niet.
Verder snap je mijn punt niet, aangezien je betoogt waarom jij vindt dat zwart best kan.
Het is wat hé, de Randstad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Bij ons in de Zuidas", C'mon Son.
Zelden. Grijs, donkerblauw. Maar echt zwart... neuh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Al dat pretentieuze volk daar ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |