PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Je weet dat je TP vol staat met al je items die je ooit hebt verkocht? Dus ook die van toen CE nog werkte?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren heeft de CE weer werkende gekregen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals dan; ik denk dat ik een geheimpje heb.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een oude isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren heeft de CE weer werkende gekregen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat hebben jullie momenteel voor team? Ik heb nu een Russisch team om de coins op te krikken, en dacht daarna aan BBVA![]()
![]()
Had trouwens in mijn wekelijkse pakje Podolski
Ik heb ook een team rondom om Rooney als CAM in 4-1-2-1-2 gebouwd, alleen mijn budget lag iets hoger. Maar speelt tot nu toe goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet mee verloren
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ook een team rondom om Rooney als CAM in 4-1-2-1-2 gebouwd, alleen mijn budget lag iets hoger. Maar speelt tot nu toe goed
Ik ben al 20 minuten aan het klikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik alles weg heb, ik gok ongeveer een uur aangezien ik zoveel items heb verkocht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
Wie weet er nog een RM-RB combo als Blasczykovsi + Pisczek ?
Ja heb je wel gelijk in. Ik heb wel Touré en Kompany haha. En Joe Hart op goal natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halen
Ik zou wel even een fatsoenlijke keeper halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halen
Ik ga ook zo'n team makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet mee verloren
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou wel even een fatsoenlijke keeper halenDat kan je punten schelen.
Pff ben echt jaloers, 800k over hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijl
lekker crossen tochhhhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijl
Wel een luxepositie idd, nu mooi wachten tot er een leuke IF langskomt. Een IF Carrol/Jones zou helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pff ben echt jaloers, 800k over hebben
Wat is jou geheim danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals dan; ik denk dat ik een geheimpje heb.
[ afbeelding ]
Carrol IF zal sinds zijn Newcastle tijd niet meer komen ben ik bang..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wel een luxepositie idd, nu mooi wachten tot er een leuke IF langskomt. Een IF Carrol/Jones zou helemaal geweldig zijn
Waarschijnlijk vallen die alleen maar tegen omdat je er teveel van gaat verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wel een luxepositie idd, nu mooi wachten tot er een leuke IF langskomt. Een IF Carrol/Jones zou helemaal geweldig zijn
Ben al meer dan een half uur bezig pfffffffffffquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten aan het klikken
Nee gewoon neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, Ba is in alle belangrijke opzichten minder.
Belangrijk voor een goede kopper:quote:
Dacht eerst dat ik weer 2 IF's had verkocht. Was weer blijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is dit hinderlijk zeg, met die TP.
Het is ook wel fijn als een van je twee spitsen iets kan met een bal er is meer dan koos kansloos ballen erin crossen en hopen dat een van de twee kan koppen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Belangrijk voor een goede kopper:
-Agression
-Jumping
-Strength
-Heading acc
-Lengte
Ba heeft al die stats veel minder dan Jones
Daar heb ik een team voor. Mijn middenveld en backs hebben genoeg kwaliteit aan de bal. Het enige wat Jones en Carrol doen is kaatsen en in the box staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn als een van je twee spitsen iets kan met een bal er is meer dan koos kansloos ballen erin crossen en hopen dat een van de twee kan koppen.
Heeft niets met een pacert zijn te maken maar als je tegen een team staat met grote sterke koppers zoals Chiellini hoef je niets te verwachten van je spitsen en dat is gewoon zonde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar heb ik een team voor. Mijn middenveld en backs hebben genoeg kwaliteit aan de bal. Het enige wat Jones en Carrol doen is kaatsen en in the box staan.
Ik ben niet zo'n kansloze pacert
Dat kansloos noemen terwijl je zegt dat je eigenlijk alleen maar crossed...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar heb ik een team voor. Mijn middenveld en backs hebben genoeg kwaliteit aan de bal. Het enige wat Jones en Carrol doen is kaatsen en in the box staan.
Ik ben niet zo'n kansloze pacert
Heerlijk! Ik heb rond de 100k budget, en ik wil ook een team maken waar ik niet gehandicapt van raak.. iemand tips?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet mee verloren
Voor 100K zal je dat echt niet gebeuren. En de handicap bestaat niet trouwens, was meer een Fifa 12 dingetje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb rond de 100k budget, en ik wil ook een team maken waar ik niet gehandicapt van raak.. iemand tips?
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft niets met een pacert zijn te maken maar als je tegen een team staat met grote sterke koppers zoals Chiellini hoef je niets te verwachten van je spitsen en dat is gewoon zonde.
Idd, gewoon met je spits voor de man komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is niet waarBij een goed uitgespeelde aanval, voorzet met goede timing kunnen de meeste spitsen wel een kopduel winnen van een Chiellini
Oh, dit had ik wel met mijn Serie A team, zal wel door Pirlo komen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor 100K zal je dat echt niet gebeuren. En de handicap bestaat niet trouwens, was meer een Fifa 12 dingetje.
Of als de bal er achter valt, achter de man komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, gewoon met je spits voor de man komen.
Handicap bestaat niet. Maak gewoon een standaard BPL team als je 100k hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb rond de 100k budget, en ik wil ook een team maken waar ik niet gehandicapt van raak.. iemand tips?
Ohja, nu is het opeens wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor 100K zal je dat echt niet gebeuren. En de handicap bestaat niet trouwens, was meer een Fifa 12 dingetje.
Ohja, schuif je nederlagen maar af op Pirlo in je team.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oh, dit had ik wel met mijn Serie A team, zal wel door Pirlo komen..
Even wat maken in FUThead..
Als ik met Chiellini, Lucio en Ogbonna achterin speel krijg ik nooit kop doelpunten tegen. Gewoon zorgen dat je goed loopt met je verdediger en ze zijn kansloos.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is niet waarBij een goed uitgespeelde aanval, voorzet met goede timing kunnen de meeste spitsen wel een kopduel winnen van een Chiellini
Voordat Pirlo en Buffon kwamen was er niks aan de hand heuwrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja, schuif je nederlagen maar af op Pirlo in je team.
Nee niet waar. Dat 2e dan, eerste kan ik niet beoordelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik met Chiellini, Lucio en Ogbonna achterin speel krijg ik nooit kop doelpunten tegen. Gewoon zorgen dat je goed loopt met je verdediger en ze zijn kansloos.
Als ik tegen iemand speel die non stop gaat crossen laat ik die man heel vaak gewoon lopen en switch ik al na een van de CB's werkt perfectquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee niet waar. Dat 2e dan, eerste kan ik niet beoordelen natuurlijk.
En als je dan net de verkeerde CB hebt moet je maar hopen dat die andere zich goed heeft opgesteldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik tegen iemand speel die non stop gaat crossen laat ik die man heel vaak gewoon lopen en switch ik al na een van de CB's werkt perfect
Non stop crossenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik tegen iemand speel die non stop gaat crossen laat ik die man heel vaak gewoon lopen en switch ik al na een van de CB's werkt perfect
En wat zijn dan aanvallen waar je echt de fifa skills in terugziet ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Non stop crossen![]()
Ik interpreteer het altijd maar als een teken van gebrek aan skills
Wat voorzetten zijn niet erg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat zijn dan aanvallen waar je echt de fifa skills in terugziet ?
Combinatievoetbal! Oh nee, dan ben je aan het pingpongen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat zijn dan aanvallen waar je echt de fifa skills in terugziet ?
Dit is toch helemaal geen antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voorzetten zijn niet erg.
Maar NON STOP = geen skills.
Combinatievoetbal vindt ik wel getuigen van skills: ik vind het een kunst om op het goede moment een steekpassje te geven die een goede kans oplevert, of een mooie 1-2 op te zetten. Overigens geldt hetzelfde voor een goed getimede skillmove oid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Combinatievoetbal! Oh nee, dan ben je aan het pingpongen...
Gaan ze dat trouwens nog fixen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind het echt debiel dat er nog geen blessures zijn.
Soms besluite ik tijdens een wedstrijd om van strategie te wisselen. Als het niet lukt d.m.v combinatiespel dan zoek ik vaker de vleugels en dan gewoon de bal voor het doel gooien, maar 9 van de 10 keer is dat ook balverlies en de afvallende bal heb ik nooit omdat mijn CAM ergens loopt te kutten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voorzetten zijn niet erg.
Maar NON STOP = geen skills.
Dit dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Niemand heeft skills want iedereen speelt volgens iedereen verkeerd.
Dat bepaal jij voor mij? Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Niemand heeft skills want iedereen speelt volgens iedereen verkeerd.
Verlies jij wel eens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen die van mij wint vind ik irritant spelen.
Terug gekregen? Die verdwijnt net zo hard weer hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was blijkbaar nog een Lines kwijtgeraakt zonder dat ik het wist want ik heb hem nu alsnog teruggekregenIk had helemaal in het begin ook nog ergens een Konnecke op mijn 2e account dus misschien krijg ik die ook nog terug.
Heb geloof ik al 45 a 50 wedstrijden verloren. Allen onterecht of door arbitrale dwalingen uiteraard.quote:
Of de tegenstander speelde flauw he. Herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb geloof ik al 45 a 50 wedstrijden verloren. Allen onterecht of door arbitrale dwalingen uiteraard.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
Ik vind ook iedereen die van mij wint irritant spelenMaar ik word dan ook alleen maar verslagen door extremen in een bepaalde vorm van spelen.
Mensen die de pace van het pace aan de zijkant hebben en alles crossen op een boom (de hele wedstrijd)
Mensen die vreselijk goed kunnen skillen (komt nooit voor)
Mensen die pace centraal hebben en defensief op de counter spelen en die overpowerde hoge steekpass geven.
Mensen die extreem snel kunnen combineren (komt ook bijna niet voor)
De 2e en 3e kom ik heel erg vaak tegen. En heb nog iets van 10 disconnects gehad.
1e en derde danquote:
Volgens mij ben ik zo'n type. Speel soms echt met heel veel combinaties en dan altijd met L1 ingedrukt zodat de speler na elke pass naar voren loopt. Geef echt zelden een pass zonder L1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
Ik vind ook iedereen die van mij wint irritant spelenMaar ik word dan ook alleen maar verslagen door extremen in een bepaalde vorm van spelen.
Mensen die de pace van het pace aan de zijkant hebben en alles crossen op een boom (de hele wedstrijd)
Mensen die vreselijk goed kunnen skillen (komt nooit voor)
Mensen die pace centraal hebben en defensief op de counter spelen en die overpowerde hoge steekpass geven.
Mensen die extreem snel kunnen combineren (komt ook bijna niet voor)
De 2e en 3e kom ik heel erg vaak tegen. En heb nog iets van 10 disconnects gehad.
Ja, zon 30% van de nederlagen hierdoor uiteraard. De winstpartijen zijn uiteraard dik verdiend geweest en met dominant voetbalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of de tegenstander speelde flauw he. Herkenbaar dit.
Dyscalculie, ik kan niet goed tellen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Oh, ik heb nog een team! Dit houden of een BPL maken?\
[ afbeelding ]
Ik ben nu eindelijk door alle items heen op mijn 1e account en ik heb Lines, een 4-4-2 kaart, een morale kaart en een LB uit de Saudi League teruggekregen. Waarom zouden die items dan weer verdwijnen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Terug gekregen? Die verdwijnt net zo hard weer hoor
Als je een RPL team hebt val je onder 1 of 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo'n type. Speel soms echt met heel veel combinaties en dan altijd met L1 ingedrukt zodat de speler na elke pass naar voren loopt. Geef echt zelden een pass zonder L1.
Ah, dat verklaart een hoop. Ik schrok alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb geloof ik al 45 a 50 wedstrijden verloren. Allen onterecht of door arbitrale dwalingen uiteraard.
Daar speel ik al een tijdje niet meer mee, omdat alleen de spitsen bruikbaar zijn Emenike en Welliton vooral.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een RPL team hebt val je onder 1 of 3
Zet ze eens te koopquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu eindelijk door alle items heen op mijn 1e account en ik heb Lines, een 4-4-2 kaart, een morale kaart en een LB uit de Saudi League teruggekregen. Waarom zouden die items dan weer verdwijnen?
Vind je niet de de pace in dit team de overhand heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Daar speel ik al een tijdje niet meer mee, omdat alleen de spitsen bruikbaar zijn Emenike en Welliton vooral.
[ afbeelding ]
Noujaa 3 spelers uit de RPL dan.
Alle andere teams ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een RPL team hebt val je onder 1 of 3
Haha, wij spelen ongeveer het zelfde, zelden een wedstrijd in zo'n hoog tempo voorbij zien schietenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo'n type. Speel soms echt met heel veel combinaties en dan altijd met L1 ingedrukt zodat de speler na elke pass naar voren loopt. Geef echt zelden een pass zonder L1.
Dat kan dus toch niet want dan moet ik refreshen. Ik kan ze ook niet quick sellen of naar de club sturenquote:
Ronaldinho compenseert alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind je niet de de pace in dit team de overhand heeft?
Nee joh gemiddeld 85 pace.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind je niet de de pace in dit team de overhand heeft?
PPPAAACCEEEEHHHOOOEEERRRquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Daar speel ik al een tijdje niet meer mee, omdat alleen de spitsen bruikbaar zijn Emenike en Welliton vooral.
[ afbeelding ]
Noujaa 3 spelers uit de RPL dan.
Je moet op te koop drukken, dan op OK en is hij weg. Had ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan dus toch niet want dan moet ik refreshen. Ik kan ze ook niet quick sellen of naar de club sturen
En dan het liefst nog aan de rand van de 16 zoeken naar een combinatie om 1 op 1 te komen met de keeper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wij spelen ongeveer het zelfde, zelden een wedstrijd in zo'n hoog tempo voorbij zien schieten
Dat lukt nu wel maar op het 2e account heb ik nog een bal en die gaat maar niet weg, ook niet als ik op OK klikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet op te koop drukken, dan op OK en is hij weg. Had ik ook
Oke, die spitsen zijn inderdaad erg pacehoerig, maar ik ga niet express met Elkeson spelen die 75 pace ofzo heeft terwijl ik weet dat ik keer op keer tegenover Chiellini kom te staan. Emenike wil ik nog een keer vervangen voor een andere Braziliaan, maar dan kom ik al heel snel uit op Pato en die is ook al niet de traagste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft het niet eens door geloof ik.
Ja maar dan zijn ze dus weg en heb je ze niet terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lukt nu wel maar op het 2e account heb ik nog een bal en die gaat maar niet weg, ook niet als ik op OK klik
Tof team man! Als ik thuis ben rond 17:00 wil ik tegen dit team spelen.quote:
Niemand verwijt je iets, maar het is wel een pacehoerig team.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Oke, die spitsen zijn inderdaad erg pacehoerig, maar ik ga niet express met Elkeson spelen die 75 pace ofzo heeft terwijl ik weet dat ik keer op keer tegenover Chiellini kom te staan. Emenike wil ik nog een keer vervangen voor een andere Braziliaan, maar dan kom ik al heel snel uit op Pato en die is ook al niet de traagste.
Ik speel met 3 CB's dus dan is een beetje snelheid daar ook niet verkeerd toch? En je komt wederom vaak dezelfde spitsen tegen online Hernandez met Bent enz. Op LM had ik keuze uit Bastos, Nene en Robinho. Heb gehoord dat Robinho lekker speelt in FIFA 13 dus daarom die erbij genomen. En Hulk omdat er geen betere RM is.
Geinspireerd door jouw paintquote:
Ik vind hem niet goed, en ik vind van Persie eigenlijk best een eng ventje irl. Koppen kan hij niet, en Wellbeck is een stuk sneller.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand verwijt je iets, maar het is wel een pacehoerig team.
Het zijn ook allemaal pacehoeren, maar ik heb deze FIFA al zovaak onterecht verloren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand verwijt je iets, maar het is wel een pacehoerig team.
quote:
Wachtwoord vergeten ?quote:
Post je dit nou weer.. weer pace lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt ook lekker moet ik zeggen. Cissé en Demba Ba echt een koningskoppel.![]()
[ afbeelding ]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Dat duurt weer 2 weken voordat ik hem kan activeren.
Hoepel eens snel op jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Post je dit nou weer.. weer pace lol
Leuke repost gr grquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt ook lekker moet ik zeggen. Cissé en Demba Ba echt een koningskoppel.![]()
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danilo - zeldzame Porto versie van Hulkquote:
Bestaat die Porto versie van Hulk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Danilo - zeldzame Porto versie van Hulk
Walker - Lennon
Anyukov - Bystrov
Fanni - Valbuena
..
edit. Azpilcueta - IF Mata
Exclusief voor PS3'ers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bestaat die Porto versie van Hulk?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Post je dit nou weer.. weer pace lol
detennismaster had hem volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bestaat die Porto versie van Hulk?
Nog steeds? Die wordt goud geld waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
detennismaster had hem volgens mij
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
detennismaster had hem volgens mij
Hij heeft m al verkocht voor 227kquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog steeds? Die wordt goud geld waardIs die nu vast al.
Mooi prijsje tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft m al verkocht voor 227kDe sukkel.
8kquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:06 schreef Anonymous61 het volgende:
hoeveel kost CF>ST ps3? kan niet kijken op utd
De Sanctis - Handanovicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Andijvie_ het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#kmcCJRHlnHQfA:ps3
Tips en advies welkom!
Ik zou iemand anders ipv Insigne doen, die is zo vreselijk klein. Muriel is prima en niet te duur. EN Handanovic is de beste keeper en achterin kan je Ogbonna en Gamberini die zijn goedkoop en snel en goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Andijvie_ het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#kmcCJRHlnHQfA:ps3
Tips en advies welkom!
Vidal beter dan Montolivo ? Anders zet ik er Pirlo naast of een IF Montolivo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Sanctis - Handanovic
Ene centrale verdediger - Ogbonna
Andere centrale verdediger - Gamberini
Rechtsback Lichtsteiner
Montolivo- Vidal
Spitsen Micolli en Pato
gr gr
Oké bedankt! Even aankopen doen dan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou iemand anders ipv Insigne doen, die is zo vreselijk klein. Muriel is prima en niet te duur. EN Handanovic is de beste keeper en achterin kan je Ogbonna en Gamberini die zijn goedkoop en snel en goed.
19 September 2012quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Raad eens bij welke periode ik nu aan ben gekomen in mijn tradepile
[ afbeelding ]
Dan zou dat Boateng kunnen zijn of Santana alleen heb ik die al in andere teamsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kijken naar de pace en de lengte. Als buitense CB zou heb je liever iemand 75+.
Ik denk dat Vidal ook beter is als IF Montolivo, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik zou altijd voor Vidal kiezen iig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Vidal beter dan Montolivo ? Anders zet ik er Pirlo naast of een IF Montolivo?
[..]
Oké bedankt! Even aankopen doen dan!
Kan niet! Wie koopt er nou Babel voor 60.000? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Is Robben vaak betrokken bij het spel? Ik heb heel vaak dat Robinho en Hulk aan de flanken heel weinig meedoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Toefjes het volgende:
6-4 gewonnen met mijn beesten team5x IF Welbeck en 1 keer Robben. Heb die van Robben opgeslagen, maar als ik m afspeel krijg ik m in een pop up, zonder web adres die ik hier zou kunnen plakken
Ik zelf, met een andere accountquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Kan niet! Wie koopt er nou Babel voor 60.000? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
De periode dat Babel nog als een groot talent te boek stond ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet super dominant inderdaad. Maar dit was pas wedstrijd nummer 1, met iedereen nog moraal op matig. Het gaat alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is Robben vaak betrokken bij het spel? Ik heb heel vaak dat Robinho en Hulk aan de flanken heel weinig meedoen.
Waarom Lichtsteiner trouwens i.p.v. Jonathan? Jonathan is veel sneller als rechtsback. 88 Pace?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Sanctis - Handanovic
Ene centrale verdediger - Ogbonna
Andere centrale verdediger - Gamberini
Rechtsback Lichtsteiner
Montolivo- Vidal
Spitsen Micolli en Pato
gr gr
Gewoon defensive spelen, zeker als je tegenstander snelle spelers heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit spel laat echt duidelijk merken als het wil dat je niet wint.
net 6-6 gelijk gespeeld. Kwam eerst 4-0 op voorsprong maar toen schoot de tegenstander de bal elke keer naar voren en mijn verdediging stond veel te ver naar voren zonder dat ik er iets aan kon doen.
En als kers op de taart komt de gelijkmaker in de 90e minuut via zo'n corner kopgoal waar je helemaal niks tegen kan doen
Ik heb nog nooit een bronzen player fitness als verkocht op de TP gehad. Kreeg wel de coins en stond bij de trade feed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Powell 4-1-2-1-2 in een 400c packHopelijk raak ik deze niet kwijt.
Ik vond het al zo vreemd dat sommige kaarten die werden verkocht ineens verdwenen (dat gebeurde dus vooral bij consumables) en daarom moest ik al die items dus wegklikken. Het heeft misschien een uur geduurd in totaal
Denk het wel. Gewoon een paar keer op start drukken en met een andere account in de tussentijd gaan traden op de webapp. Heb je maar 7 wedstrijden nodig volgens mij, omdat je na 7 losses niet meer kunt promoverenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef Johnbon het volgende:
Gewoon even een gedachten gang. (Afgezien van het ontbreken aan de sportiviteit en het spelplezier), is het rendabel om gewoon willekeurige bronze spelers team vanaf divisie 1 jezelf te laten degraderen tot het laagste niveau? Per divisie krijg je sowieso een bonus als je degradeerd. Je NV gaat naar de klote + je internetpen0r verschrimpt, omdat iedereen je vele losses ziet. Maar puur de coins inkomst rendabel?
Plus dat het makkelijker promoveren weer is als je eenmaal laag staat. Dus ook die coins zou je sneller maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het wel. Gewoon een paar keer op start drukken en met een andere account in de tussentijd gaan traden op de webapp. Heb je maar 7 wedstrijden nodig volgens mij, omdat je na 7 losses niet meer kunt promoveren
Hou je mondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De periode dat Babel nog als een groot talent te boek stond ?![]()
Was een mooie dag, veel gelachen
Dat had ik dus ook en daarom moest ik al die items wegklikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bronzen player fitness als verkocht op de TP gehad. Kreeg wel de coins en stond bij de trade feed.
Oke zoek maar op 6300 gij zult niks vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Euhh,, gemiddeld is ie 6300 waard op de ps3?
Hou zelf je mondquote:
Overlopen met 352 en Touréquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Jonnsie het volgende:
Wie is een goede cdm uit de bpl voor een 352?
Gebruik nu Toure en Diaby, maar die worden redelijk overlopen... tips?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Jonnsie het volgende:
Ik zelf heb Diaby en Tiote, gaat redelijk goed, nog niet veel verdedigende fouten van beidenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Jonnsie het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand pascal gezien de laatste paar dagen?
Moet zeggen dat Toure super is, Diaby laat alleen redelijk wat gaten vallen...quote:
Nou zonet gewoon random gezocht en zag er een voor 6900 verkocht worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Oke zoek maar op 6300 gij zult niks vinden.
Ramiresquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Toure super is, Diaby laat alleen redelijk wat gaten vallen...
Kan hem op het veld bijna nooit vinden zeg maar...
Maar tips?
Link danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat tampertopic doorlezen, fucking mooi.
Nee, ik speel geen BPLquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Toure super is, Diaby laat alleen redelijk wat gaten vallen...
Kan hem op het veld bijna nooit vinden zeg maar...
Maar tips?
toppiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Team helemaal omgegooit. Cambiasso en Gargano speelden kut dus die eruit en dan ook gelijk bijna hele nieuwe achterhoede maar
Ksssssstquote:
werkt dat nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat tampertopic teruglezen, fucking mooi.
Fellaini,Javi, Anita of Mikel zijn zoveel optiesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Jonnsie het volgende:
Limewire of Kazaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kun je het beste muziek downloaden? M'n moeder wil het weten maar ik download nooit muziekzeg geen Kazaa of Limewire aub
Gewoon Piratebay met utorrent oid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kun je het beste muziek downloaden? M'n moeder wil het weten maar ik download nooit muziekzeg geen Kazaa of Limewire aub
Nieuwsgroepen, maar dat heb je waarschijnlijk niet anders had je dat zelf al wel bedacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
installeer spotify voor haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
HD youtube downloader en dan alles 1 voor 1 naar MP3 zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Nvm dan maar, gaat net lekker met handelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, werkt perfect, maar niemand hier durft het meer, omdat er toen zoveel bans gevallen zijn.
what.cd, moet je wel eerst een sollicitatie doen en een goede download ratio behoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Je kan wel een PS3 account maken en daarmee inloggen op de PS3 van een vriend van je. Dan ben je lekker veilig voor eventuele banns.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nvm dan maar, gaat net lekker met handelen.
Misschien door het uiteindelijke resultaat. Het main account had voordeel en het tamper account ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het nog steeds best bizar dat mijn main account toen een ban heeft gekregen en mijn tussenaccount niet. Heb alles van tamper acc naar tussen acc naar main acc gestuurd en alleen tamper en main account hadden een ban
Geachte Tim86,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het nog steeds best bizar dat mijn main account toen een ban heeft gekregen en mijn tussenaccount niet. Heb alles van tamper acc naar tussen acc naar main acc gestuurd en alleen tamper en main account hadden een ban
Voor zover ik weet maakt het groene lijntje geen verschil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
Even een vraagje.. heeft een groen lijntje toegevoegde waarde als beide spelers al chem 9 zijn?
En verder, kun je bij 3-5-2 beter de traagste verdediger in het midden zetten of aan de zijkant?
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
Even een vraagje.. heeft een groen lijntje toegevoegde waarde als beide spelers al chem 9 zijn?
En verder, kun je bij 3-5-2 beter de traagste verdediger in het midden zetten of aan de zijkant?
Watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Covati het volgende:
Mijn tradepile flipt, ik krijg opeens items die ik al 1 week geleden heb verkocht erin
Sarcasme?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WatDat hebben we allemaal niet gehad
Hoe?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je kan wel een PS3 account maken en daarmee inloggen op de PS3 van een vriend van je. Dan ben je lekker veilig voor eventuele banns.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Hoe? Heb t geprobeerd maar het lukt niet.. moet je een nieuwe acc maken en daar inloggen?
(en krijg ik dan ook een pakket extra ivm UT editie?)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je kan wel een PS3 account maken en daarmee inloggen op de PS3 van een vriend van je. Dan ben je lekker veilig voor eventuele banns.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Hoe? Heb t geprobeerd maar het lukt niet.. moet je een nieuwe acc maken en daar inloggen?
(en krijg ik dan ook een pakket extra ivm UT editie?)
Ik vind Cesar beter dan Alves maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef v0lt026 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/487335/#
Heb op dit moment deze mix van Brazo's en RPL, maar zit er over te denken om over te stappen naar 352, die formation kaartjes kosten toch niks dus kan denk ik redelijk wat spelers wel behouden. Iemand nog leuke ideeen?
Moet Cesar nog vervangen door Alves, verder denk ik aan Santana als CB en Clichy verkopen.
Lucas voor Diarra, dan mis ik alleen nog een LM en RM denk ik.
Iedereen hier heeft een afkeer van Cesar omdat hij vorig jaar enorm slecht was. Maar dat wil eigenlijk helemaal niet zeggen dat hij dit jaar slecht isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ik vind Cesar beter dan Alves maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ook Herbstvakansie DS?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het begint vandaag alweer goed met Doni en Cudicini voor 1k per stuk. Voor de rest ben ik nog weinig tegengekomen maar dat zal later vandaag nog wel veranderen denk ik.
Alles voor de FOK!fame.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik realiseer me nu pas hoe dom het eigenlijk was dat alles over dat tamper gewoon op FOK! werd gepleurd. Er lezen hier echt duizenden lurkers en Rikkerts mee... als het een beetje slimmer werd aangepakt waren de meesten niet eens geband en waren alle vaste posters nu stinkend rijk.
Dat is toch echt aan de dure kant vriendquote:
Ik denk dat ze erachter waren gekomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik realiseer me nu pas hoe dom het eigenlijk was dat alles over dat tamper gewoon op FOK! werd gepleurd. Er lezen hier echt duizenden lurkers en Rikkerts mee... als het een beetje slimmer werd aangepakt waren de meesten niet eens geband en waren alle vaste posters nu stinkend rijk.
DutchSL gaf het in de eerste topic al aan. Maar het was ook precies de dag nadat FOK! op de webapp kon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
en 75 contract dan..+pace tja PS3 he ze kosten allemaal boven de 4kquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch echt aan de dure kant vriend
jij blijft maar zoeken op silvers en bronze he!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het begint vandaag alweer goed met Doni en Cudicini voor 1k per stuk. Voor de rest ben ik nog weinig tegengekomen maar dat zal later vandaag nog wel veranderen denk ik.
Als er weer iets nieuws is, vliegen we weer met zn allen als mongolen er in, zo zijn we nou éénmaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
DutchSL gaf het in de eerste topic al aan. Maar het was ook precies de dag nadat FOK! op de webapp kon.Toen zijn er ook heel veel gasten van het EA forum hiernaar toe gelokt omdat die ons niet wilden geloven.
We hebben eigenlijk ons eigen graf gegraven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Covati het volgende:
Mijn tradepile flipt, ik krijg opeens items die ik al een week geleden heb verkocht erin en er niet meer uit
Contractenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
en 75 contract dan.. tja PS3 he ze kosten allemaal boven de 4k
http://www.futhead.com/fifa/players/9314/#.UIadAcVmJDA
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Zo dan, de hele ophef op het werk gemist.
Mocht er nog iemand zijn die op de PS3 coins wil doneren;
Mawuena
41212
Togo
Pro League
Beerschot AC
start 150
BIN 99.000
Ondanks die ban kan ik er nog steeds om lachen hoor. En ik vind dat ik het daarna toch netjes heb opgepakt met ruim 750K aan stuff.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er weer iets nieuws is, vliegen we weer met zn allen als mongolen er in, zo zijn we nou éénmaal
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En deze man trouwens.
[..]![]()
![]()
Mr. Undercutter himself.
Nee, helaas niet. Ik denk ook niet dat ze dat nog gaan fixen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
jij blijft maar zoeken op silvers en bronze he!
Kom je nu wel voorbij de 800e pagina?
Jay_Snake is wel een goede om mee samen te werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
Zijn hier een aantal mensen die al ooit samen een pricefix hebben gedaan? Of is niemand te vertrouwen haha?
Heb pas een pricefix afgerond met een 3 tal compagnons.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
Zijn hier een aantal mensen die al ooit samen een pricefix hebben gedaan? Of is niemand te vertrouwen haha?
5 maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef BDIL het volgende:
GVD 5 Pagina's aan verkochte items die ik zelf weg moet halen
Ja, die terug blijven komen met nieuwe dingenquote:
Nice, ik zou ook wel een keer een willen doen. Kan veel opleveren als het succesvol is, maar dan moet het achter gesloten deuren blijven..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb pas een pricefix afgerond met een 3 tal compagnons.
Ik heb ze nu allemaal weggewerkt..kutwerkje iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, die terug blijven komen met nieuwe dingenZeg gerust 200 ofzo
GJE heeft weleens van der wiel een pricefix gegeven. Vorig jaar was het een non shinyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice, ik zou ook wel een keer een willen doen. Kan veel opleveren als het succesvol is, maar dan moet het achter gesloten deuren blijven..
Precies, niemand heeft 1 woord hier gepost. Zwijgen als het graf, alles via de DM, en elkaar kunnen vertrouwen, dat er niet undercut wordt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice, ik zou ook wel een keer een willen doen. Kan veel opleveren als het succesvol is, maar dan moet het achter gesloten deuren blijven..
Echt hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
IF Durak weg voor 32K, toch mooi 15K winst op. Man man man, wat was die slecht.
Deed ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE heeft weleens van der wiel een pricefix gegeven. Vorig jaar was het een non shiny
Ben je nog met die fix bezig? Ben anders wel benieuwd wie het was hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, niemand heeft 1 woord hier gepost. Zwijgen als het graf, alles via de DM, en elkaar kunnen vertrouwen, dat er niet undercut wordt.
Ik ben klaar, maar de anderen nog niet. Het blijft dus nog een geheimpjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je nog met die fix bezig? Ben anders wel benieuwd wie het was haha
Hij probeert het nu gewoon overalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Royston Drenthe wilde meetrainen bij PSV maar het mocht niet van PSV
Is wel iets voor Vitesse.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Royston Drenthe wilde meetrainen bij PSV maar het mocht niet van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |