PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Je weet dat je TP vol staat met al je items die je ooit hebt verkocht? Dus ook die van toen CE nog werkte?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren heeft de CE weer werkende gekregen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals dan; ik denk dat ik een geheimpje heb.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een oude isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren heeft de CE weer werkende gekregen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat hebben jullie momenteel voor team? Ik heb nu een Russisch team om de coins op te krikken, en dacht daarna aan BBVA![]()
![]()
Had trouwens in mijn wekelijkse pakje Podolski
Ik heb ook een team rondom om Rooney als CAM in 4-1-2-1-2 gebouwd, alleen mijn budget lag iets hoger. Maar speelt tot nu toe goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet mee verloren
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ook een team rondom om Rooney als CAM in 4-1-2-1-2 gebouwd, alleen mijn budget lag iets hoger. Maar speelt tot nu toe goed
Ik ben al 20 minuten aan het klikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik alles weg heb, ik gok ongeveer een uur aangezien ik zoveel items heb verkocht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
Wie weet er nog een RM-RB combo als Blasczykovsi + Pisczek ?
Ja heb je wel gelijk in. Ik heb wel Touré en Kompany haha. En Joe Hart op goal natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halen
Ik zou wel even een fatsoenlijke keeper halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog 800k over, ga het alleen niet besteden want ben bang dat het minder gaat lopen als ik Kompany, Toure etc ga halen
Ik ga ook zo'n team makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet mee verloren
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou wel even een fatsoenlijke keeper halenDat kan je punten schelen.
Pff ben echt jaloers, 800k over hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijl
lekker crossen tochhhhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cech of Hart? Jones en Carrol ga ik in ieder geval niet vervangen, zijn de beste spelers die je kunt hebben met mijn speelstijl
Wel een luxepositie idd, nu mooi wachten tot er een leuke IF langskomt. Een IF Carrol/Jones zou helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pff ben echt jaloers, 800k over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |