Oh neeee dat vind ik absoluut niet,die kerel kan op elke manier kijken,zeer zeker ook als de koele zakenman/getraumatiseerde jongen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Fashionistaa het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel ze vonden hem te jong en zorgeloos overkomen.. :| Niet iemand die een zwaar getraumatiseerde man kon spelen.. :p
Ik ben net zo erg hoor haha! Love it!! Ik denk nu ook maar dat ik hem gewoon nog eens ga lezen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh neeee dat vind ik absoluut niet,die kerel kan op elke manier kijken,zeer zeker ook als de koele zakenman/getraumatiseerde jongen.
Ik zit op facebook op meerdere fansites (haha te erg) en mensen maken echt de mooiste onofficiele trailers daar met Matt als Christian.Het totaalplaatje klopt gewoon!
Ik start ook met het nog een keer lezen van deel 1,heeerlijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Fashionistaa het volgende:
[..]
Ik ben net zo erg hoor haha! Love it!! Ik denk nu ook maar dat ik hem gewoon nog eens ga lezen!Erover praten doet me hem wel weer missen hoor haha..
En over matt.. Hij kan zo ongelooflijk sexy kijken!![]()
Jaaa! De mailtjes, echt leuk! En was mijn eerste keer maar zo, dan was ik ook onverzadigbaar hahaha.. Maar goed, we moeten toch iets onbereikbaars hebben hé:p anders zou t allemaal zo saai zijn.. Volgens mij kwam ik laatst wel een man tegen die het boek had gelezen, ik kreeg zulke grappige opmerkingen! Ik kan me alleen niet voorstellen dat mijn christian is brabant loopt hahahaha..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik start ook met het nog een keer lezen van deel 1,heeerlijk!
Ik had eerste deel geleend en van 22-3.00 in een keer uitgelezen.Meteen de trilogie maar besteld en ook andere 2 boeken binnen 1,5 dag uit.
Als je bij je eerste keer 3x gillend klaarkomt en al klaarkomt als er aan je borsten wordt gezeten,dat vond ik wel uh wat apart. En hoeveel keer per dag hebben die lui wel niet sex?! Onverzadigbaar hahaha.Maar ik vond alles wel leuk om te lezen eigenlijk,alleen het" SM contract"niet helemaal doorgelezen.
De mailtjes over en weer vond ik erg vermakelijk
Oh zo! Hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Fashionistaa het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel ze vonden hem te jong en zorgeloos overkomen.. :| Niet iemand die een zwaar getraumatiseerde man kon spelen.. :p
Ik ben 20 en heb lang haarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
soppende kort pittig kapsel verzameltopics.
Dit doet mij deugd om te lezen dat ik niet de enige ben met kansloze 'verliefde geobsedeerde schoolmeisjes'-trekjes als het om Matt/Christian gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik zit op facebook op meerdere fansites (haha te erg) en mensen maken echt de mooiste onofficiele trailers daar met Matt als Christian.Het totaalplaatje klopt gewoon!
Nouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
maar maar.
Wel van die "lekker gekke" types toch?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeej voor niet-kort-pittig-gekapselde-huismoeders die 50 shades lezen
Wanneer ik Christian tegenkom ben ik idd lekker gek! hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou
Ik zou mezelf niet normaal noemen maar wat jij onder 'lekker gek' verstaat ben ik waarschijnlijk ook niet
Soberzo ben ik een seksbom![]()
Ja het is natuurlijk hetzelfde als een boek voor mannen over een blond supermodel die hem op elk moment van de dag in d'r kont wil.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
Ergens vind ik het alleen jammer dat het door een vrouw (huismoeder ghehe) geschreven is.
Daardoor is Christian gewoon het droombeeld voor elke vrouw, precies wat ze in een man zoekt (op wat verknipte stukjes na maarja dat maakt 't weer interessant).
Een droom dus, een sprookje. Geen enkele man is écht zo. Christian is gewoon een verzinsel van een vrouw die weet hoe veel vrouwen willen dat hun man zou zijn.
Ja duh, hij is mysterieus en een beetje slecht, maar zij verandert hem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Poppejans het volgende:
Juist dat verknipte,dominante maakt Christian zo woest aantrekkelijk vind ik
Hij dimt wel behoorlijk in omdat hij zo hoteldebotel v Ana is,dat had v mij wel wat minder gemogen in het laatste deel!
Wifebeaters zijn gewild ja?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Poppejans het volgende:
Juist dat verknipte,dominante maakt Christian zo woest aantrekkelijk vind ik
Uh, neee! haha Maar wel de verneukte man die alleen voor jou opent.. Tenminste dat denk ik dan..quote:
Stiekem wel.quote:
Ja lekker spannend tochquote:
En maar huilen tegen je vriendinnen als ik je arm weer eens heb gebroken zeker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Fashionistaa het volgende:
[..]
Uh, neee! haha Maar wel de verneukte man die alleen voor jou opent.. Tenminste dat denk ik dan..
Ik hou gewoon van een kerel waar ik niet over heen kan lopen.. En tot nu toe ben ik er nog niet een tegengekomen die me aan kan! :p haha maarja zoals 50 shades al zegt:
“You have to kiss a lot of frogs before you find your prince”
Uh nee.. net huiselijk geweld meegemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En maar huilen tegen je vriendinnen als ik je arm weer eens heb gebroken zeker.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En maar huilen tegen je vriendinnen als ik je arm weer eens heb gebroken zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |