Kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit Sons of anarchy gekeken ,
Maar help dan even, wat is er NIET 'Grey' aan die Charlie?quote:daar is die alles behalve lief en nee ik vind Ryan Gosling en hem 2 totaal verschillende types
Heel eerlijk hij is voor mij geschikt als Grey. Ik heb de boeken gelezen kijk Sons of Anarchy waar hij dus de hoofdrol speelt als biker. Ik denk dat een boel juist aan hem denken als biker en denken van he dat hoort niet bij hem. Ik heb het boek gelezen en daarin is Christian iemand die nogal geschaad is door het leven en mensen moeilijk vertrouwd en dat tot uiting komt in relaties.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Maar help dan even, wat is er NIET 'Grey' aan die Charlie?
Waarom is hij zo ongeschikt?
quote:Jennifer Ehle is toegevoegd aan de cast van Fifty Shades Of Grey.
Dat meldt The Hollywood Reporter. De 43-jarige Amerikaans-Britse actrice zal de moeder van het personage Anastasia Steele gaan spelen in de verfilming van de bestseller van E.L. James.
Eerder werd al bekend dat Dakota Johnson, de dochter van acteurs Don Johnson en Melanie Griffith, in de huid van Anastasia zal kruipen. Charlie Hunnam werd gekozen om de rol van miljardair Christian Grey te vertolken.
Ehle is vooral bekend van haar rol als Elizabeth Bennett in de Britse tv-serie Pride And Prejudice uit de jaren negentig. Meer recentelijk was ze te zien in film als The King's Speech (2010), Contagion (2011), Zero Dark Thirty (2012).
De verfilming van Fifty Shades Of Grey (in Nederland Vijftig Tinten Grijs) wordt geregisseerd door Sam Taylor-Johnson. Michael De Luca en Dana Brunetti produceren de film samen met auteur James. De film gaat op 1 augustus 2014 in premičre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ben benieuwd waar ze nu mee komen..twitter:E_L_James twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 20:44:38I wish Charlie all the best. x reageer retweet
Druk of niet. Als je het internet moet geloven is niemand goed genoeg behalve Matt Bomer..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
Hij is gewoon geloosd nadat ze hem al bekend hadden gemaakt. Echt aso.
Hoop dat hij een leuke afkoopsom heeft gehad.
Niemand gelooft die drukke agenda natuurlijk.
Christian Greyquote:
Ian Somerhalder. oftwel, Christian Grey ja.quote:
Dan zou je hem eens moeten bekijken in The Vampire Diariesquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat de lezeressen van de boeken Matt Bomer als enige echte Grey zagen
Maar deze zou het dan dus moeten worden?
Ik vind dit maar een engerd om te zien, totaal niet aantrekkelijk
Godsamme, daar trek ik mijn sokken wel voor uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:42 schreef Miam het volgende:
Stiekem vind ik het niet zo erg.zag/zie in hem echt geen Christian Grey.
Dan deze maar
[ afbeelding ]
Precies de man die ik voor me zag toen ik de boeken las.
Ik trek zelfs m`n onderbroek er voor uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme, daar trek ik mijn sokken wel voor uit
Ja, maar dan zit je aan dat contract vastquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik trek zelfs m`n onderbroek er voor uit
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je aan dat contract vasttot daar heb ik het boek gelezen en toen ging het
boek de vuilnisbak in
Dat is ook wel een beetje zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Druk of niet. Als je het internet moet geloven is niemand goed genoeg behalve Matt Bomer..
Dat is ook wel echt zo.quote:Ik vind het sneu. Heel sneu.
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat de lezeressen van de boeken Matt Bomer als enige echte Grey zagen
Maar deze zou het dan dus moeten worden?
Dit idd.quote:Ik vind dit maar een engerd om te zien, totaal niet aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |