Het zijn toch juist huismoeders die zitten te soppen op dat boek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof het een boekgetrouwe verfilming gaat worden.
Dan moet het een 18+ worden wat ze nooit gaan doen omdat ze dan miljoenen mislopen van puberende meisjes welke uiteraard wel naar deze flick willen.
Die geven het boek daarna aan dochterlief omdat ze uitgesopt zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik dacht dat tom hardy de vagijn van emma watson ging uitwonen in die film?Jammer, dan was ik wel gaan kijken denk ik.
[..]
Het zijn toch juist huismoeders die zitten te soppen op dat boek?
Als Edward en Bella het doen zie je ook helemaal niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Doe mij maar Ryan Gossling, rrrrrr.
Ik hoop wel echt dat het er een beetje heftig aan toe gaat in de films, niet dat je niks ziet enzo. Vraag me af hoe ze dat gaan verfilmen
Zit je dan met zo'n plakboek van je moederquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die geven het boek daarna aan dochterlief omdat ze uitgesopt zijn.
Nee, inderdaad. Jammer wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als Edward en Bella het doen zie je ook helemaal niks![]()
Ik verwacht er niet zo veel van
Maar dan wel met zijn Bane masker op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik dacht dat tom hardy de vagijn van emma watson ging uitwonen in die film?Jammer, dan was ik wel gaan kijken denk ik.
Net nog een caissiere horen vertellen dat ze wel geīnteresseerd is in het boek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zijn toch juist huismoeders die zitten te soppen op dat boek?
Pff, alsof er iets van acteren bij komt kijken. Hij moet er goed uit zien en dan zijn al die huismoeders toch al verkocht. Lekker soppen op de bank, maakt niet uit of er nog een beetje geacteerd wordt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ohh Alexander Skarsgardzijn blote kont is toch al vaak zat te zien geweest op tv dus hij zal er vast geen bezwaar tegen hebben.
En Ryan Gosling yumm
Ik zit nog in dubio over Ian. Naakt zie ik hem het liefste natuurlijk maar ik weet niet of dit een juiste rol voor hem is.
“I’m necessary evil.” Vlak voor hij haar anaal vernederdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar dan wel met zijn Bane masker op.
Ok dus jij hebt seizoen 1 t/m 3 gezien van TVD?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef HyperViper het volgende:
Dit moet wel een schijtfilm worden. Zeker als die vampire gast erin zit, die kan alleen acteren met zijn ogen. Wat een dwaas.
Mijn vriendin kijkt het. Dus ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok dus jij hebt seizoen 1 t/m 3 gezien van TVD?
Ok, dat kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt het. Dus ja.
Met je eens. In Lost vond ik hem ook goed. In VPD vind ik hem gewoon een beetje te graag badass willen zijn. Misschien ben ik verwend door True Blood, daar zijn de badasses geloofwaardiger. In mijn opinie..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, dat kan.
Maar ik ben het niet met je eens. Ik vond hem ook goed acteren in LOST, heel ander soort karaker. Jammer dat hij er niet de hele serie in zit.
Zolang ze Bill maar uit 50 Shades latenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Met je eens. In Lost vond ik hem ook goed. In VPD vind ik hem gewoon een beetje te graag badass willen zijn. Misschien ben ik verwend door True Blood, daar zijn de badasses geloofwaardiger. In mijn opinie..
Whehe. True that. Baby vamp mag er wel in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zolang ze Bill maar uit 50 Shades laten![]()
Ben je hommo ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Whehe. True that. Baby vamp mag er wel in.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zwijg moslim. Jij hebt mij niets te bieden.
Het feit dat je zulk soort dingen uberhaupt weet zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
FYI. Dit is baby vamp:
[ afbeelding ]
Hell yea dat ik gay ben voor dat wezentje. Zo gay als ze komen.
Maar als wie dan. Want Ana zie ik dr ook niet spelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Whehe. True that. Baby vamp mag er wel in.
Ik weet nog veel meer gaye shit. Gelukkig ben ik geen moslim die problemen heeft met zijn seksualiteit. Next.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het feit dat je zulk soort dingen uberhaupt weet zegt al genoeg.
Jammer.
Gewoon een random hoertje die naakt gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar als wie dan. Want Ana zie ik dr ook niet spelen
Jij hebt het boek zeker ook gelezen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik weet nog veel meer gaye shit. Gelukkig ben ik geen moslim die problemen heeft met zijn seksualiteit. Next.
Alleen het stuk over die tampon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij hebt het boek zeker ook gelezen?![]()
Kerel, als het volgens jou allemaal zo vreselijk slecht is.... waarom post je uberhaupt dan in dit topic?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij hebt het boek zeker ook gelezen?![]()
Bemoei je er niet mee. Dit is tussen mij en hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:43 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Kerel, als het volgens jou allemaal zo vreselijk slecht is.... waarom post je uberhaupt dan in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |