abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118405605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:46 schreef sylvietjoo het volgende:
Niet kunnen kijken maar heb alweer genoeg gelezen... :(
het was echt om te huilen. Verwacht een freefall. Het ging al minder tegen Norwich en nu ook zo spelen tegen Schalke thuis. Het gaat niet goed en zal niet beter worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:51:58 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118406977
david_conn twitterde op donderdag 25-10-2012 om 09:44:12 So the day after Arsenal were beaten by a German club owned by its supporters, #afc fans to hear from US "owner" who barely attends a match. reageer retweet
pi_118407860
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
david_conn twitterde op donderdag 25-10-2012 om 09:44:12 So the day after Arsenal were beaten by a German club owned by its supporters, #afc fans to hear from US "owner" who barely attends a match. reageer retweet
Kroenke was er gister volgens mij wel :{
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118410625
Vandaag de algemene vergadering. Genoeg over te volgen op Twitter, ik ben benieuwd...
all your heroes are whores
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:47:26 #80
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118415358
Aan de andere kant ook wel vreemd: Arsenal werd zo geprezen omdat ze een economisch goed draaiende club hadden, en nu is iedereen boos omdat er te weinig uit wordt gegeven.
pi_118415492
Heeft iemand de commentaren op Twitter gevolgd?

Gazidis met z'n standaard lulverhaal. Wenger probeerde er nog wat van te maken. Stevige vragen voor directie. PHW behoorlijk arrogant en respectloos. Opzouten met die ouwe zak.

johncrossmirror twitterde op donderdag 25-10-2012 om 13:48:51 PHW clearly think #afc is his private members' club and the fans are an unnecessary inconvenience. Shocking. #afc AGM over reageer retweet
all your heroes are whores
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:53:13 #82
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118415550
Voor de mensen die niet gevolgd hebben: http://www.mirror.co.uk/s(...)-all-the-key-1398611
pi_118415737
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef Maraten het volgende:

[..]

Kroenke was er gister volgens mij wel :{
Gazidis was het die naast Wenger zat.
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Aan de andere kant ook wel vreemd: Arsenal werd zo geprezen omdat ze een economisch goed draaiende club hadden, en nu is iedereen boos omdat er te weinig uit wordt gegeven.
Arsenal maakt winst en de vraag is waarom dat geld niet in de club lijkt te worden gestopt. De gedachte heerst sterk dat bestuur en aandeelhouders liever zichzelf verrijken ten koste van de prestaties van de club. Het is natuurlijk moeilijk te rijmen dat Arsenal de duurste ticketprijzen heeft en dat daarvan niets terug te zien is op het veld.
Evenals de belofte dat met het nieuwe stadion Arsenal weer mee zou gaan doen om de prijzen, ze zijn alleen maar verder afgezakt. Je beste spelers met grote winst verkopen aan de concurrent en dan geen echte vervanger halen... Het is gewoon de zoveelste teleurstelling, en dan nu eindelijk worden ze boos, hehe _O_
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:01:19 #84
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118415856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef alors het volgende:

[..]

Gazidis was het die naast Wenger zat.

[..]

Arsenal maakt winst en de vraag is waarom dat geld niet in de club lijkt te worden gestopt. De gedachte heerst sterk dat bestuur en aandeelhouders liever zichzelf verrijken ten koste van de prestaties van de club. Het is natuurlijk moeilijk te rijmen dat Arsenal de duurste ticketprijzen heeft en dat daarvan niets terug te zien is op het veld.
Evenals de belofte dat met het nieuwe stadion Arsenal weer mee zou gaan doen om de prijzen, ze zijn alleen maar verder afgezakt. Je beste spelers met grote winst verkopen aan de concurrent en dan geen echte vervanger halen... Het is gewoon de zoveelste teleurstelling, en dan nu eindelijk worden ze boos, hehe _O_
Maar er zijn wel prijzen gewonnen, want volgens Wenger is kwalificeren voor de CL ook een prijs winnen.
pi_118415989
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:01 schreef Tweek het volgende:

[..]

Maar er zijn wel prijzen gewonnen, want volgens Wenger is kwalificeren voor de CL ook een prijs winnen.
Ohja hoe kon ik dat vergeten _O_ :')

RVP is overigens verkocht vanwege 'football reasons' godsamme :')
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:42 #86
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118416247
GaryLineker twitterde op donderdag 25-10-2012 om 14:00:59 Congratulations to Arsene Wenger on the 22 trophies he has won for Arsenal. Statisticians the world over are amending managers records reageer retweet
pi_118416276
know'm sayin?
word? word.
pi_118416337
10akhil twitterde op donderdag 25-10-2012 om 13:58:55 Spoke to Arsene who tells me that RvP was offered 300k by Man City. Wow. reageer retweet
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:19:56 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118416518
Maar stel dat Arsenal nu weer veel geld gaat uitgeven aan het kopen van spelers.... hebben jullie er dan vertrouwen in dat ze de juiste spelers aankopen...!?

De meeste aankopen, zelfs de duurdere en de 'namen', zijn toch vooral tegenvallers steeds!?

Daarnaast blijf ik Wenger puur tactisch gezien een erg matige coach vinden. Ik loof zijn ideeen over aanvallend voetbal en jong talent etc etc. Dat is allemaal prima. Maar puur tactisch in (of voor) de wedstrijden, vind ik hem erg vaak vreemde beslissingen maken, qua opstellingen, qua wissels, etc etc.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:25 #90
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118416688
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
Maar stel dat Arsenal nu weer veel geld gaat uitgeven aan het kopen van spelers.... hebben jullie er dan vertrouwen in dat ze de juiste spelers aankopen...!?

De meeste aankopen, zelfs de duurdere en de 'namen', zijn toch vooral tegenvallers steeds!?

Daarnaast blijf ik Wenger puur tactisch gezien een erg matige coach vinden. Ik loof zijn ideeen over aanvallend voetbal en jong talent etc etc. Dat is allemaal prima. Maar puur tactisch in (of voor) de wedstrijden, vind ik hem erg vaak vreemde beslissingen maken, qua opstellingen, qua wissels, etc etc.
Daarom lijkt het mij ook geen goed idee als Arsenal bijvoorbeeld Falcao koopt voor 50 miljoen, wat nou als hij flopt in de PL...
pi_118417535
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:

Het gaat niet zo zeer om geld uitgeven opzich, maar geef wel goed je geld uit en denk na over de consequenties als je spelers niet verkocht krijgt.
Een club waar het management wel goed omgaat met transfers is newcastle. Allemaal goede, logische aankopen die ook kwaliteit zijn. Daar kan het management bij Arsenal nog een puntje aan zuigen.
------------------------

PHW closes AGM by telling fans "nice to see you're interested in our affairs." |:(
Fan questions Gazidis salary and bonus. PHW: 'Ivan and ken friar both extremely valuable... Bonuses fair reward for extremely good year' |:(
pi_118418237
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is een verschil tussen verstandig uitgeven en alleen maar winst proberen te maken. Bij het eerste kan je nog sportieve ambities hebben, bij de laatste boeit je dat geen fuck. En de board valt voornamelijk onder de laatste categorie jammer genoeg.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:59:07 #93
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118427724
Tja, zoals ik al eerder zei: Arsenal heeft gewoon de verantwoordelijkheid als grote club om deze sportieve ambities waar te maken, en daar zijn ze niet echt mee bezig de laatste tijd.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:05:11 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118428023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om geld uitgeven opzich, maar geef wel goed je geld uit en denk na over de consequenties als je spelers niet verkocht krijgt.
Een club waar het management wel goed omgaat met transfers is newcastle. Allemaal goede, logische aankopen die ook kwaliteit zijn. Daar kan het management bij Arsenal nog een puntje aan zuigen.
Dat bedoel ik dus. De fans kunnen wel schreeuwen om meer geld uitgeven en grote namen, maar Arsenal heeft al te vaak laten zien dat ze daar helemaal niet gelukkig in zijn, dus dan zal de club eerst eens kritisch moeten kijken naar dat eigen aankoopbeleid.

Daarnaast vind ik het grootste probleem voor Arsenal de tactische onkunde van Wenger, want qua spelersmateriaal vind ik dit geen slecht team. Het komt er momenteel alleen niet uit.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:10:22 #95
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118428320
Dat bestuuders/directors bonussen krijgen na de resultaten afgelopen seizoenen is echt te schandalig voor woorden.
pi_118428496
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. De fans kunnen wel schreeuwen om meer geld uitgeven en grote namen, maar Arsenal heeft al te vaak laten zien dat ze daar helemaal niet gelukkig in zijn, dus dan zal de club eerst eens kritisch moeten kijken naar dat eigen aankoopbeleid.

Daarnaast vind ik het grootste probleem voor Arsenal de tactische onkunde van Wenger, want qua spelersmateriaal vind ik dit geen slecht team. Het komt er momenteel alleen niet uit.
Wat is de oplossing dan? Portemonnee dichthouden en een nieuwe manager halen? Een paar keer de afgelopen jaren waren we gewoon 1 aankoop verwijderd van een landstitel. Zo frustrerend..
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:37:17 #97
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118429541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef rioolheffing het volgende:

[..]

Wat is de oplossing dan? Portemonnee dichthouden en een nieuwe manager halen? Een paar keer de afgelopen jaren waren we gewoon 1 aankoop verwijderd van een landstitel. Zo frustrerend..
De afgelopen jaren kun je net zo goed zeggen dat het aan de blessures lag. Diaby, Wilshere, Vermaelen, daarvoor Van Persie vaak langdurig geblesseerd, etc etc.

Of, nogmaals, de tactische beslissingen die Wenger maakte op cruciale momenten, waardoor je wedstrijden onnodig verliest.

Natuurlijk moet Arsenal altijd goede spelers kopen, maar wel op een verstandige manier, en dus niet op basis van naam, of op basis van 1 goed toernooi of jaar, maar op basis van kwaliteiten.

Zou zo'n Giroud nou echt zoveel beter zijn dan Bendtner? Of was Huntelaar onmogelijk om te halen!? Waarom verdient een matige speler als Arshavin al jaren een godsvermogen bij Arsenal, en wordt Ryo verhuurd!? Waarom speelt Walcott dit seizoen zelden!? Puur en alleen om hem een nieuw contract te laten tekenen!?

Daarnaast moeten we ook niet vergeten dat de concurrentie de laatste jaren veel sterker is geworden in de PL. Het was heel lang alleen maar Man Utd (en daarvoor een poosje Liverpool), vervolgens kwam Bergkamp bij Arsenal en deden ze eindelijk weer mee bovenin om de prijzen, maar de laatste jaren is die top sowieso veel breder geworden, maar ook daaronder heb je nu veel meer teams die prima voetballers hebben.

Een mooi voorbeeld is Swansea, die gewoon erg goede spelers in de selectie hebben, en wanneer het dan qua blessures mee zit en tactisch staat het goed, dan is dat gewoon een geweldig team, waar je als topclub gewoon van kunt verliezen.

Iedereen is het er over eens dat Arsenal beter kan dan wat ze nu laten zien. Ik heb er alleen mijn vraagtekens bij of het doen van 'grote aankopen' en 'smijten met geld' de juiste oplossing voor Arsenal is, ook gezien het feit dat ze daar zelden gelukkig in zijn geweest, dus ze hebben sowieso niet echt oog voor wat ze nodig hebben en welke spelers dat kunnen brengen.
pi_118437520
Wenger is tactische prima vind ik, hij wisselt alleen te laat. Deze opstelling is de meest logische, alleen Gervinho kan je over twijfelen.

Wat is er nou uit die vergadering gekomen? Niks nuttigs zeker :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118443250
Steve Robson zegt dat Bould en Wenger ruzie hebben. :?
Ben benieuwd of we daar iets van gaan merken binnenkort.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:26 #100
123170 alors
zlata1234
pi_118444972
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef Maraten het volgende:
Wenger is tactische prima vind ik, hij wisselt alleen te laat. Deze opstelling is de meest logische, alleen Gervinho kan je over twijfelen.

Wat is er nou uit die vergadering gekomen? Niks nuttigs zeker :')
Dat PHW en Gazidis een stel arrogante beunhazen zijn, en dat het bestuur herkozen is :')

De link van The Mirror een stukje terug geeft een samenvatting.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Steve Robson zegt dat Bould en Wenger ruzie hebben. :?
Ben benieuwd of we daar iets van gaan merken binnenkort.
Ja dat kan er ook nog wel bij, lekker verziekte boel.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')