Je bent natuurlijk ook nog niet zo lang op FOK!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef Ripley het volgende:
Klopt nouk! Ik let daar heel slecht opthanks Cue
tof! 8)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! M-M je naam zit in mijn aantekeningen!
dat vond ik grappig
Ik heb vakkundig blinde vlekken gekweektquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook nog niet zo lang op FOK!.
Hoezo vergeet? het boeit gewoon nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb vakkundig blinde vlekken gekweekt
Ik vergeet ook heel vaak in fobo's te kijken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo vergeet? het boeit gewoon niet.
Nou, ik kan me gerust een jaar afvragen "goh, wat voor type zou dat eigenlijk zijn in het echt" voordat ik eraan denk om in een fobo te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo vergeet? het boeit gewoon niet.
Ik dacht dat je tikte snoepquote:
ik kijk ook al een tijd niet echt meer, 9 van de 10 users heeft toch geen foto.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik kan me gerust een jaar afvragen "goh, wat voor type zou dat eigenlijk zijn in het echt" voordat ik eraan denk om in een fobo te kijken
hmmm nu heb ik zin in snoepquote:
Die zijn allemaal hondslelijk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik kijk ook al een tijd niet echt meer, 9 van de 10 users heeft toch geen foto.
Ik heb zin in colaflesjes. Of van die Haribo kindermix.quote:
Ik ook, maar kom er gewoon voor uitquote:
Of ze zijn niet interessant genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik kijk ook al een tijd niet echt meer, 9 van de 10 users heeft toch geen foto.
die had ik in mijn droom een opndus die hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb zin in colaflesjes. Of van die Haribo kindermix.Daar zitten van die cola sleutels in en smurfjes
Ik hou niet van drama'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt!
En daarna een driehoeksdrama
Kwispel eens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar kom er gewoon voor uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |