Ja, ik las het wel ergens op een site.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei cat. Ik kan het alleen nergens vinden. Niet op de site en niet in den bevestiging..
Welke site?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik las het wel ergens op een site.
Wat goed van jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Qwea het volgende:
http://www.jetcost.nl/hot(...)otterdam-145586.html
Ik lees hier 15u en uitchecken tot 12
O daar staat weer wat andersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.hotels.nl/nl/rotterdam/airport/#/rates/all/
Details
Check-in Vanaf 12:00Check-out tot 12:00Aantal kamers99InternetIn het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.Kinderen/extra beddenMaximaal één kind tot 11 jaar oud kan gratis in de kamer verblijven met de ouders. Voor oudere kinderen geldt een toeslag van ¤:27.50 per nacht.Luchthaven shuttleBeschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 23:00 uur.ParkeerplaatsGasten van het hotel kunnen gratis gebruikmaken van de parkeerplaats.Huisdieren Niet toegestaanOntbijt ¤ 18,50 per persoon per nachtFaciliteiten Bar, Lift, Restaurant, Terras, Tuin, Vergaderzaal, Wasserij, WiFi.Overige informatie•Het hotel beschikt over een 24-uurs receptie.
•Op aanvraag kan tegen betaling een extra bed op de kamer worden geplaatst voor ¤27.50 per nacht.
•Het hotel beschikt over één kamer die geschikt voor mindervalide gasten.
•Huisdieren zijn niet toegestaan in dit hotel.
•Bagage kan worden achtergelaten bij het hotel (in overleg).
Daar las ik het.
en schoonmaken enzo dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vlotje.![]()
Tenminste, checkout is toch om 1200 uur he?
Zoet en floral check!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, je mag in mijn suite![]()
Ja plsIk houd van zoet en floral, geen lavendel. Thank you
mag je zelf doenquote:
Ze hebben vast flitsend snelle kamermeiden.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Greys het volgende:
Check-out tot twaalf en check-in vanaf twaalf kan niet idd
Maar volgens mij is de check-out ook eerder. We wachten Q wel effe af
quote:Inchecken: zaterdag 26 januari 2013 ( na 12:00 )
Uitchecken: zondag 27 januari 2013 ( voor 12:00 )
9/10 checkt eerder uit natuurlijkquote:
Ja maar STEL (!) dat een van onze kamers die naast en bij elkaar liggen toevallig net van een langslapert isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
9/10 checkt eerder uit natuurlijk
dan laten we hem/haar/hun er uit zetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar STEL (!) dat een van onze kamers die naast en bij elkaar liggen toevallig net van een langslapert is
Dan doen we onze orgasmes in één van de andere kamers die wel vrij is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar STEL (!) dat een van onze kamers die naast en bij elkaar liggen toevallig net van een langslapert is
Ow ja dat is idd veel belangrijker dan in of uitcheckenquote:
*neemt tas vol Lush mee*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf zondag tot 11.55 in bad liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |