abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:34:15 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118321588
Die reistijd, is dat per auto of per OV?

En zou het een optie zijn om een paar nachten in een hotel te gaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118321726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Die reistijd, is dat per auto of per OV?

En zou het een optie zijn om een paar nachten in een hotel te gaan?
Het is per auto.

Klopt. Dit ben ik inderdaad aan het overwegen. Dat ik maandag en dinsdag in een hotel overnacht. Maja en dan :) Misschien kan ik voorstellen om ma, di en wo lange dagen te maken, waardoor ik vrijdag in de middag eerder weg kan.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_118321790
Hoezo en dan? Je klaagt over de reistijd en die is dan verminderd...

Volgens mij ben je niet zo duidelijk over wat je nou eigenlijk dwars zit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118322147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo en dan? Je klaagt over de reistijd en die is dan verminderd...

Volgens mij ben je niet zo duidelijk over wat je nou eigenlijk dwars zit
Nee excuus je begrijpt me verkeerd. Als ik voorstel om Ma Di en Wo lange dagen te maken, kan ik bv in ieder geval Ma en Di in een hotel overnachten (wellicht Wo ook). Dan rij ik donderdag op en neer en vrijdag kan ik eerder weg.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:29:27 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_118323647
Als eerste, dat je ouders zijn gaan scheiden is vervelend, maar heeft niks met jou te maken.
Had je liever gehad dat ze ongelukkig bij elkaar waren gebleven?

Wat betreft werk, dat is even klote maar daar moet je doorheen, je mag blij zijn dat je überhaupt werk hebt.

Wat ik heb geleerd, probeer dag bij dag te leven, de toekomst kan toch veranderen en daar heb je niet altijd invloed op dus het heeft geen nut je je daar nu al druk over te maken. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_118324432
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 23-10-2012 13:06:42 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:12:21 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118325128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Het is per auto.

Klopt. Dit ben ik inderdaad aan het overwegen. Dat ik maandag en dinsdag in een hotel overnacht. Maja en dan :) Misschien kan ik voorstellen om ma, di en wo lange dagen te maken, waardoor ik vrijdag in de middag eerder weg kan.
Het zou een verbetering kunnen zijn.

In een situatie die je niet bevalt, kun je een paar dingen doen.

Je probeert de situatie te veranderen (bijv. optie hotel, of je kijkt bijv. hoe je de sfeer zou kunnen verbeteren);
Je accepteert de situatie (het is kut, maar het is ook ergens goed voor en het houdt over een half jaar, jaar of twee jaar ook weer op);
Je verlaat de situatie (je gaat serieus een andere baan zoeken).

Het is goed om je te realiseren dat je dus altijd een keuze hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118328604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef snakelady het volgende:
Als eerste, dat je ouders zijn gaan scheiden is vervelend, maar heeft niks met jou te maken.
Had je liever gehad dat ze ongelukkig bij elkaar waren gebleven?

Wat betreft werk, dat is even klote maar daar moet je doorheen, je mag blij zijn dat je überhaupt werk hebt.

Wat ik heb geleerd, probeer dag bij dag te leven, de toekomst kan toch veranderen en daar heb je niet altijd invloed op dus het heeft geen nut je je daar nu al druk over te maken. ;)
Nee ik vond het prima dat me ouders gingen scheiden. Pure ellende dus was maar beter. Desniettemin wel vervelend.

Ik mag inderdaad ook blij zijn met een baan, maar het helpt niet als de baan op het moment gewoon absoluut niet bevalt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het zou een verbetering kunnen zijn.

In een situatie die je niet bevalt, kun je een paar dingen doen.

Je probeert de situatie te veranderen (bijv. optie hotel, of je kijkt bijv. hoe je de sfeer zou kunnen verbeteren);
Je accepteert de situatie (het is kut, maar het is ook ergens goed voor en het houdt over een half jaar, jaar of twee jaar ook weer op);
Je verlaat de situatie (je gaat serieus een andere baan zoeken).

Het is goed om je te realiseren dat je dus altijd een keuze hebt.
Dit klopt wel. ik moet meer realiseren dat ik altijd een keuze heb en hier niet voor de rest aan en altijd aan vast zit. :)
pi_118417047
sorry als ik dit zo lees..

man the fuck up..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')