quote:
Nee je leunt niet op zijn informatie, dat was me al duidelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik zeg niet dat ik altijd leun op zijn informatie. Maar hij kent Trigger wel veel beter dan ik.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef TheMagnificent het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiny_Kox
Dat was om te bewijzen dat ze geen botox of andere ingrepen op haar gezicht had.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:32 schreef Ambipur het volgende:
Saban YilmazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat n lichaam.![]()
Hij is baspehlivan in Tosya geworden, wat een sterke gozer![]()
Maar ik vind de winnaar van de laatste 2 jaren in Kirpinar Ali Gürbüz beter![]()
Als hij in 2013 ook wint mag hij de Gouden Riem eeuwig houden![]()
Samen met Recep Kara
Finale tussen Ali Gürbüz en Recep Kara 2012 Kirkpinar:
Ik zou wel worstelaar willen worden
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, looks nicccee...
Too much for me. Eerst maar 'ns ontbijten.
Masallah bu saatte ontbijt, relaxedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, looks nicccee...
Too much for me. Eerst maar 'ns ontbijten.
Vrij eh! Morgen weer a/d arbeid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Masallah bu saatte ontbijt, relaxed
Als het erger wordt zou ik dat toch maar doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinds gisteren een kleine stekende pijn in mijn rechter onderbuik. Hopelijk is het geen blindedarmontsteking ofzo. Echt geen zin om naar de dokter te gaan.
Dat zal dan wel moeten, inderdaad. Maar ik kijk het nog maar even aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het erger wordt zou ik dat toch maar doen.
Als de pijn verergert/blijft aanhouden, handel dan wijs en bezoek idd even de huisartsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinds gisteren een kleine stekende pijn in mijn rechter onderbuik. Hopelijk is het geen blindedarmontsteking ofzo. Echt geen zin om naar de dokter te gaan.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als de pijn verergert/blijft aanhouden, handel dan wijs en bezoek idd even de huisarts
Boeren gonna boer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Damnn wat kunnen Nederlanders toch boerig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |