Gec bile kalmis.quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, TS is klein en zal je vast niet kunnen helpen.
Zal ik je helpen?
Ga afvallen joh dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, TS is klein en zal je vast niet kunnen helpen.
Zal ik je helpen?
*bukt en gaat snel wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Gooit naar Ayça...
[ afbeelding ]
Jij mij natuurlijk wel en weet alles over mijn lengte, bigfoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gezien, dus weet niets over mijn gewicht. Dwerg.
Hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De OP heeft een facelift nodig, zarGon. Kan mijns inziens wat minimalistischer.
Je reageert er anders zeer fel op. Dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij mij natuurlijk wel en weet alles over mijn lengte, bigfoot.
Felquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je reageert er anders zeer fel op. Dan weet ik genoeg
Ja, zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Minder tekst en minder plaatjes.
Maar jij kunt wel afvallen dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen... We kunnen niet allemaal lang zijn. Want a hug as comfort?
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al..
Tekst en plaatjes kunnen in een spoiler. Is dat wat?
Wil je mij daarmee helpen? Na zo'n opmerking, voel ik de drang mijzelf vol te proppen met chocola om nog enigzins een warm gevoel te krijgen. Laneetttttt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel afvallen dikkie.
Waarom laten zitten? Doorgaan, misschien rolt er iets prachtigs uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.Ik dacht eigenlijk aan een geheel nieuwe OP, maar laat maar zitten. Misschien iets voor later.
Weet nog dat we een hele discussie hebben gevoerd over deze OP, over welke afbeeldingen er wel en welke niet in moesten.
Jep, daar begin ik niet meer. Iedereen tevreden (willen) stellen is vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.Ik dacht eigenlijk aan een geheel nieuwe OP, maar laat maar zitten. Misschien iets voor later.
Weet nog dat we een hele discussie hadden gevoerd over deze OP, over welke afbeeldingen er wel en welke niet in moesten.
Shit, dat was niet de bedoeling dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je mij daarmee helpen? Na zo'n opmerking, voel ik de drang mijzelf vol te proppen met chocola om nog enigzins een warm gevoel te krijgen. Laneetttttt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |