Gec bile kalmis.quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, TS is klein en zal je vast niet kunnen helpen.
Zal ik je helpen?
Ga afvallen joh dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, TS is klein en zal je vast niet kunnen helpen.
Zal ik je helpen?
*bukt en gaat snel wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Gooit naar Ayça...
[ afbeelding ]
Jij mij natuurlijk wel en weet alles over mijn lengte, bigfoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gezien, dus weet niets over mijn gewicht. Dwerg.
Hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De OP heeft een facelift nodig, zarGon. Kan mijns inziens wat minimalistischer.
Je reageert er anders zeer fel op. Dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij mij natuurlijk wel en weet alles over mijn lengte, bigfoot.
Felquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je reageert er anders zeer fel op. Dan weet ik genoeg
Ja, zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Minder tekst en minder plaatjes.
Maar jij kunt wel afvallen dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen... We kunnen niet allemaal lang zijn. Want a hug as comfort?
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al..
Tekst en plaatjes kunnen in een spoiler. Is dat wat?
Wil je mij daarmee helpen? Na zo'n opmerking, voel ik de drang mijzelf vol te proppen met chocola om nog enigzins een warm gevoel te krijgen. Laneetttttt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel afvallen dikkie.
Waarom laten zitten? Doorgaan, misschien rolt er iets prachtigs uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.Ik dacht eigenlijk aan een geheel nieuwe OP, maar laat maar zitten. Misschien iets voor later.
Weet nog dat we een hele discussie hebben gevoerd over deze OP, over welke afbeeldingen er wel en welke niet in moesten.
Jep, daar begin ik niet meer. Iedereen tevreden (willen) stellen is vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zo lelijk.Ik dacht eigenlijk aan een geheel nieuwe OP, maar laat maar zitten. Misschien iets voor later.
Weet nog dat we een hele discussie hadden gevoerd over deze OP, over welke afbeeldingen er wel en welke niet in moesten.
Shit, dat was niet de bedoeling dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je mij daarmee helpen? Na zo'n opmerking, voel ik de drang mijzelf vol te proppen met chocola om nog enigzins een warm gevoel te krijgen. Laneetttttt.
Ik heb er nóch de skills, nóch de tijd voor. En zoals zarGon zegt neemt het heel wat tijd in beslag om iedereen tevreden te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom laten zitten? Doorgaan, misschien rolt er iets prachtigs uit
Ik heb geen chocola in huis. Ook geen chips. Of drop. Of een toetje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, dat was niet de bedoeling dikkie.
Truequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er nóch de skills, nóch de tijd voor. En zoals zarGon zegt neemt het heel wat tijd in beslag om iedereen tevreden te krijgen.
Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen chocola in huis. Ook geen chips. Of drop. Of een toetje.
En nu?
[..]
True
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
Ambi past trouwens toch niet in de OP, dus laat maar zo.
Als ik bulgur maak, fruit ik eerst versnipperde uien en groene pepers in wat boter. Dan pas maak ik de bulgur met bouillon en salça. Geeft meer smaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Psssss, pls..
Bulgur, gekookt in bouillon met wat zout en aardappeltjes. En wat tomatenpuree natuurlijk.
Groente, kip en aardappelen uit de oven (mbv een braadzaak)
En cacik.
Heb simpel gekookt, niks Turks. Rijst met olijfolie en kurkuma, stukjes kipfilet met tomaat gesmoord in kerrie en melk, in eigen vocht gestoofde prei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Croky Bolognese in huis, maar ik moet aan m'n lijn denken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:
SickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Ambipur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
OP is vernieuwd. Minimalistisch, minder tekst en plaatjes.
Beter zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
OP is vernieuwd. Minimalistisch, minder tekst en plaatjes.
Ha, daar heb ik zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Croky Bolognese in huis, maar ik moet aan m'n lijn denken.
Nee lief, ik lijk meer op een koe, remember?quote:
Binnenkort offerfeestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik zin in
[..]
Nee lief, ik lijk meer op een koe, remember?
Zo maak ik het ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik bulgur maak, fruit ik eerst versnipperde uien en groene pepers in wat boter. Dan pas maak ik de bulgur met bouillon en salça. Geeft meer smaak.
[..]
Heb simpel gekookt, niks Turks. Rijst met olijfolie en kurkuma, stukjes kipfilet met tomaat gesmoord in kerrie en melk, in eigen vocht gestoofde prei.
Brengen alevieten offers uit tijdens kurban?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Maar wij slachten schaapjes, geen koeien.
(ik moest stiekem lachen)
Mama doet het ook met uien, maar ik hou daar niet zo van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik bulgur maak, fruit ik eerst versnipperde uien en groene pepers in wat boter. Dan pas maak ik de bulgur met bouillon en salça. Geeft meer smaak.
Nee, wij zijn geen moslims toch??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Brengen alevieten offers uit tijdens kurban?
Geen uien lusten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mama doet het ook met uien, maar ik hou daar niet zo van.
Vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Hm?
Ohja, ik doe ook tomaten erbij, maar nadat de bulgur erin zit, om ze een beetje heel te houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo maak ik het ook+tomaten
Klinkt goed!
Dat doen wij ook, ja. Ik probeer dat ieder jaar te doen, als mijn bankrekening dat toelaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo retarded, ik vroeg je serieus wat.
Ben je een retard als je dat niet - zeker - weet en vraagt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, ja. Ik probeer dat ieder jaar te doen, als mijn bankrekening dat toelaat.
Ik vind jou een retard, je weet toch dat wij dat ook vieren?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een nationalisme in dit topic
Ik kan je niet in een categorie schalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je een retard als je dat niet - zeker - weet en vraagt?
Oh man, plsssssssss... Waarom reageren jullie altijd zo?quote:
Ik vroeg dan ook naar een zuiver voorbeeld van wie dan ook, dikkie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan je niet in een categorie schalen.
[..]
Oh man, plsssssssss... Waarom reageren jullie altijd zo?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een nationalisme in dit topic
Kom eens langs, dan kan ik je slaan. Dwergje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook naar een zuiver voorbeeld van wie dan ook, dikkie.
Dit kan ik wel erg waarderenquote:
Altijd zo gemeen die dikke alevieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom eens langs, dan kan ik je slaan. Dwergje.
[..]
Dit kan ik wel erg waarderen
Ze sluiten elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Weer eens iets nieuws gehoord na ataput
Waarom haal jij iedere x mijn geloof erbij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd zo gemeen die dikke alevieten.
Dus Alevitisme is jouw geloofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom haal jij iedere x mijn geloof erbij?
Doverim seni.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, een Atakafirlover, je lijkt Ambi wel.
Weet je, zoek het even uit. Ik kan veel hebben, maar dit niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus Alevitisme is jouw geloof?
Voor zover ik het weet delen wij hetzelfde geloof hoor maar goed, als jij als een retard van een serieuze vraag een excommunicatie maakt, mag je wel het een en ander zelf ook incasseren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je, zoek het even uit. Ik kan veel hebben, maar dit niet.
Nee, de Islam is mijn geloof, je weet ook waar ik op doelde, houd je niet van den domme.
Ah ah, gozlerim yasardi.quote:
Ik kan veel incasseren, maar haal dit er niet bij. Ik hoor dit gezeik al mijn hele leven. Heb het jou de vorige x nog netjes verzocht ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet delen wij hetzelfde geloof hoor maar goed, als jij als een retard van een serieuze vraag een excommunicatie maakt, mag je wel het een en ander zelf ook incasseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |