Als je dit nou gelijk had gezegd, ipv die enorme onzin die je uitkraamtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
wat voor nut heeft het verder Turks is geen wereldtaal zoals engels en spaans etc. dus waarom zou van ons belastinggeld de Turkse lessen moeten worden bekostigd worden. het heeft alleen in individuele gevallen nut bijvoorbeeld met familiezaken en ik ben van mening dat ze dat best zelf kunnen gaan betalen
Dank je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Baas! Dürüm! Fuck yeah! Kapsalon! Fuck yeah! 2 van m'n favo snacks! =p
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef TwentyFourr het volgende:
Turks op de basisschool? Vind ik goed, maar dan in Turkije Nederlands op de basisschool.Daar zit je nog goed fout. Net als het idee dat iedere chick op school in Turkije een hoofddoek draagt; in Turkije zijn de moslims een stuk 'vrijer' dan in NL vooral ik de grote steden. Het zijn de kleine dorpjes waar onze vooroordelen gelden. Voor de rest zga niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schande!!! en dat van de belastingcentjes zeker!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In Canada geven ze in bepaalde streken ook Nederlands op school, hetzelfde verhaal in Zweden en Duitsland![]()
Nederlandswat heb je daar nou aan?
daar krijgen ze toch nooit korting mee op bv groente in Poelenburg?
Eens. Dit gaat een stuk verder dan klagen over Turkse les en een algemene allochtonenbashtopic hoeft niet echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je dit nou gelijk had gezegd, ipv die enorme onzin die je uitkraamt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |