SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef dustbrain het volgende:
Het valt me wel op dat hoe hoger je in elo komt, hoe wilder die geeks worden van een 'easy'. Dus ik kan geen easy meer zeggen vanaf dit elo.
Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooien
Begin je er weer overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.
Verder snap ik echt niet wat je moet voelen bij een enemy easy. Ik zit weliswaar met bezwete bilspleet achter mijn pc, maar na een dikke loss kan het me niks schelen of de enemy het makkelijk vond of mijn moeder geneukt heeft.
Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Begin je er weer over![]()
Ps: je warming is terecht en je Engels is om te huilen.
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.
keihard gedisstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.
Bron:
19 en nog steeds mijn pikkie nergens ingestopt hebben!
kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.
Bron:
19 en nog steeds mijn pikkie nergens ingestopt hebben!
Kijk, als jij met je professionele analyses graag wilt geloven dat jouw engels superieur is moet jij dat gewoon geloven man. :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.
Dan voel ik me als die gast van american pie the book of nogwattes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr grquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
wat moet mijn naam tezamen met yolo en swag..
(en dan nieteens epic)
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:
[..]
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
Retarded. Jungle is enige role die Chauster nog niet gespeeld heeft, en locodoco support? Weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
ik geloof niet in elo hell?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:
[..]
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?
Verder speelt hij op hoog niveau want hij kan 1500 Elo halen als hij duoqueuet met een 2k+ Elo AD carry zijn smurf en zelf support speelt, dus dan weet je het wel. Dikke pro.
Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Keselo het volgende:
Sowieso dom dat ze steeds de betere spelers kicken en dat Hotshit maar in het team blijft. Voyboy is vele malen beter top dan Hotshot.
Moet gewoon manager worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.
Je kan prima carrien als Support.. Ik heb laatst als support meerdere games gecarried waarbij ik in een team zat met 1100-1400 spelers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)
Ik heb nog meer tegen 2k+ gespeeld dan met overigens. Moeten we deze onnodige discussie weer gaan houden? Wat mij betreft niet iig.
Compleet retarded. Van de NA spelers is Voyboy een van de beteren, alleen zijn stijl lijkt niet helemaal te passen bij CLG NA. Komt echter ook doordat Voyboy vanuit zijn jungle veel minder support krijgt dan zijn tegenstander, want Hotshot is gewoon een heel matige jungler. Tevens is Chau een van de betere supports en werkte de botlane als en van de weinigen juist wel prima. Als laatste is locodoco een onwijze troll, naar mijn mening geen bijzondere speler en al helemaal geen support. Ik snap er geen kut van waarom ze dit doen en naar mijn mening gaan ze hard falen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |