Waarom!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze bachelor echt zo onaantrekkelijk in alle opzichten.
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze bachelor echt zo onaantrekkelijk in alle opzichten.
ik denk dat zij wel 1 van de oudste dames daar is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Ik vind haar al een beetje een verouderd hoofd hebben met al die lijntjes rond haar ogen.
Mja, daar val ik dan nog minder op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Ik vind haar al een beetje een verouderd hoofd hebben met al die lijntjes rond haar ogen.
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!
Maar dan heb je weer een hoeveelheid mannen in de game om haar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, daar val ik dan nog minder op.
Ze is wel knap voor haar leeftijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?
Oeh, dan geef ik mij op. En alleen goddelijke mannen die zich aan mogen melden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.
ik vrees dat ze erin blijft. Denk dat hij haar wel interessant vindt, al was het alleen maar omdat hij denk ik wel het idee heeft haar heel snel in bed te kunnen krijgen.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?
http://www.alifedotowsky.com/quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |