Dan weet je ook dat het verhaal in je OP niet zo wereldvreemd is als jij over wil doen komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Daar ben ik wel enigzins bekend mee.
Maar dank.
Klopt, maar ik stel ook niet de vraag alsof ik een brief schrijf naar de Tina.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het verhaal in je OP niet zo wereldvreemd is als jij over wil doen komen.
Dus je vraagt aan een stel onbekende fokkers die jou, je vriendin, jullie relatie en voorkeuren totaal niet kennen of jij het bij een fantasie moet houden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Klopt, maar ik stel ook niet de vraag alsof ik een brief schrijf naar de Tina.
Ik stel een voorbeeld en benieuwd naar ervaringen en de vraag of fantasie soms fantasie moet blijven of niet.
Hahaha, inzicht uit ervaring is alles wat ik vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je vraagt aan een stel onbekende fokkers die jou, je vriendin, jullie relatie en voorkeuren totaal niet kennen of jij het bij een fantasie moet houden?
Wat als iedereen nu zegt "Doen!!" Plaats jij dan morgen een advertentie waarin je een vent zoekt die jouw vrouw neukt?
Succes hier danquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, inzicht uit ervaring is alles wat ik vraag.
De keuzes binnen mijn relatie maak ik wel met mijn vriendin. En die is niet gebaseerd op de mening FOK!kers.
Ach, tussen die zolderkamer rukkertjes zitten vast ook wat serieuze mensen.quote:
Oew! Jouw UI! Nikita van Elton Johnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Ik vind het heerlijk om mijn vriend uit te dagen.. Niks mis mee!
Hmm een andere man erbij.. Lekker jaloers zijn en gewoon doen.
Het is ook heerlijk om te kijken toch? 3D
Spreek jij uit ervaring?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Ik vind het heerlijk om mijn vriend uit te dagen.. Niks mis mee!
Hmm een andere man erbij.. Lekker jaloers zijn en gewoon doen.
Het is ook heerlijk om te kijken toch? 3D
Haha, mooi gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef LXIV het volgende:
Ik snap wel waarom het geil is, zeker als je al langer een relatie hebt. Als ik aan zoiets denk, dan vind ik mijn vriendin opeens een ontzettende hoerige slet, dat ze zoiets alleen al in haar hoofd haalt! En juist omdat ik haar dan zo'n hoerige slet vind, vind ik haar dus ook weer geiler.
Mijn vriendin is ook geen slet. Maar het idee dat ze het met een ander zou doen, daardoor vind ik haar dus wel heel sletterig/geil etc. En dat maakt haar dan indirect ook wel weer aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, mooi gezegd.
Maar ik vind mijn vriendin nooit een slet, tis een dame met klasse.
Wel word ik geil dan van haar openmindedheid en sexuele lusten.
Daar kan ik me wel in vinden ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook geen slet. Maar het idee dat ze het met een ander zou doen, daardoor vind ik haar dus wel heel sletterig/geil etc. En dat maakt haar dan indirect ook wel weer aantrekkelijk.
Dat is volgens mij ook het principe erachter.
Ja dat klopt zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef LXIV het volgende:
Verder is het voor de gemiddelde vrouw toch echt een hele stap om zoiets echt te doen. Dat is toch net even iets anders dan een fantasie-plaagstootje uitdelen.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef James_Mercy het volgende:
Geef je vriendin haar zin, uiteindelijk zal jij er ook beter van worden!
Erotiek is een kunst die je kunt delen op een hele stijlvolle en elegante manier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef Giester het volgende:
[..]
Spreek jij uit ervaring?
En wat vind jij er leuk aan dan?
Wat bedoel je nu precies hier?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Erotiek is een kunst die je kunt delen op een hele stijlvolle en elegante manier.
Mijn vriend kan er niet onderuit.
zo bijzonder is dat toch niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker.
Maar ik heb niet de gemiddelde vriendin.
Mooie cryptische post die weinig zegtquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Erotiek is een kunst die je kunt delen op een hele stijlvolle en elegante manier.
Hm okee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |