SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
![]()
jij zit nog op school?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een opdracht voor school maken
Hatelijk idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
Laptop dat weigert verbinding te maken met het netwerk
Moet je eens voorstellen als je ICT'er bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral als je alles al geprobeerd hebt.
Liever niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen als je ICT'er bent.
serie of spel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
The walking dead intro, kippenvel elke keer
hoeveel afleveringen zijn daar nu.van dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google.nlquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn daar nu.van dan?
ik zit.mobiel, das kutquote:
niet alles downloaden wat los en vast isquote:
schatje :hearteyes:quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet alles downloaden wat los en vast is
Doe ik wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet alles downloaden wat los en vast is
is goedquote:
Ja en ze zenden films uit die je al meerdere keren hebt gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadZelfs met upc heb ik moeite om iets interessants te vinden
Sorry, dat had ik niet moeten zeggen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn douche is best wel klein, er mogen 4 mensen mee.
Ik werd net uitgescholden voor "aandachtshoerige anorexia patiënt" @ sportschool![]()
Zei iemand dat zomaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik werd net uitgescholden voor "aandachtshoerige anorexia patiënt" @ sportschool![]()
ik wil je niet delenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat ook ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en ze zenden films uit die je al meerdere keren hebt gezien.
Abonnement.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
ik twijfel soms of ik wel een abbonement moet nemen, maarjah heel soms is TV kijken heel even chill. Achja gewoon later het meeste basispakket pakken
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook ja.Zoveel films en dan 100x dezelfde uitzenden
Je doet het bij mij ook hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankjewel lieve spelling correctie
welterustenquote:
Stel dat je wakker wordt met Snowie hoe geil dat moet zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben ben ik altijd heel geil.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat je wakker wordt met Snowie hoe geil dat moet zijn
:$ :$quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat je wakker wordt met Snowie hoe geil dat moet zijn
Ja zeker. Bedankt nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je nog altijd blij met je UI?
In het geval dat ik jou nu verbeterde jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ooohw. boontje komt om z'n loontje dan denk ik
Ja precies.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het geval dat ik jou nu verbeterde ja
Tevens ICT'Er, ik heb router er uit geknald, laptop opnieuw opgestart, verbinding verbroken en opnieuw verbonden, heb je nog tips?quote:
Hoe oud is die router en hoever zit je er vanaf?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tevens ICT'Er, ik heb router er uit geknald, laptop opnieuw opgestart, verbinding verbroken en opnieuw verbonden, heb je nog tips?
ik wel, van britney gaapquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
If U Seek Amy
Niemand weet lekker wat ik bedoel.
Vrij nieuw en ik gok meter of 5.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe oud is die router en hoever zit je er vanaf?
jawel f u c k m edenk je dat je nieuw bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar je snapt niet wat het bedoeld.
Ikke welquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
If U Seek Amy
Niemand weet lekker wat ik bedoel.
Ja, ik kwam er gister achtewr en nu ben ik er helemaal blij van whahahah lol :$:$:$:$:$:$:quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
jawel f u c k denk je dat je nieuw bent
Provider bellen om te vragen hoe het signaal is van hun tot je modem. Als dat goed is en dit probleem heb je vaker is misschien je router niet helemaal goed.quote:
oke rot nu maar weer opquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er gister achtewr en nu ben ik er helemaal blij van whahahah lol :$:$:$:$:$:$:
flikker toch eens op domme idiootquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er gister achtewr en nu ben ik er helemaal blij van whahahah lol :$:$:$:$:$:$:
Ik heb wel met mijn mobiel een connectie met het netwerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Provider bellen om te vragen hoe het signaal is van hun tot je modem. Als dat goed is en dit probleem heb je vaker is misschien je router niet helemaal goed.
jaquote:
7/10quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
trollie is best goed in bed. 7/10.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
flikker toch eens op domme idioot
hmm driver updaten van je laptop?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel met mijn mobiel een connectie met het netwerk.
ZET JE SCHRAP IK GA DROOG!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
[..]
7/10als jij misschien een beetje fatsoenlijk glijmiddel had gebruikt, nee meneer wil voor een dubbeltje op de eerste rang. met je euroshopper
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
7/10als jij misschien een beetje fatsoenlijk glijmiddel had gebruikt, nee meneer wil voor een dubbeltje op de eerste rang. met je euroshopper
Niet waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jamaar jij bent een enge stalker.
Je kam emmers, dus niet zeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
[..]
Wat is dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm driver updaten van je laptop?
Haar niet helpen. Lekker rustig juist zo zonder haar op fok als haar internet uitvalt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm driver updaten van je laptop?
Je zal mij missen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar niet helpen. Lekker rustig juist zo zonder haar op fok als haar internet uitvalt.
duw het in je keelquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
Proefwerk voor morgen en ik ben te lui om te leren...
Ik heb geen motivatie...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEGHDKDHF!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik praat wel nooit meer met je dan.
het was trouwens niet in een bed maar op het toilet van de kfcquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
trollie is best goed in bed. 7/10.
iPadsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ipads moet je gewoon van Apple hebben, de andere shit maakt niet uit.
Ik zie niet in waarom Ik een apple moet hebben. Gezien ik geen gebruik maak van al die media stuff dat er op zit en ik voornamelijk met windows werk.quote:
Heb nog nooit een ipad van een ander merk gezien hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ipads moet je gewoon van Apple hebben, de andere shit maakt niet uit.
Dan ben je een figurant in mijn leven...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar anders ben ik een stalker, en dat wil ik niet zijn en shit
Jammer vriend: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ebay-ebayquote:
adviesquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer vriend: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ebay-ebay
Andere tablets zijn ook gewoon iPads, alleen dan verneukt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb nog nooit een ipad van een ander merk gezien hoor
daarin tegen heb ik hier wel ergens een Galaxy tab liggen maar vind al die tablets kut.
Maar wil je dan niet dat viriele appeltje pronkend op je schootje hebben branden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom Ik een apple moet hebben. Gezien ik geen gebruik maak van al die media stuff dat er op zit en ik voornamelijk met windows werk.
Flipselsssquote:
En wie wilt dat nou zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan ben je een figurant in mijn leven...
Zou wel goed bij mij staan als ik de starbucks in loopquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wil je dan niet dat viriele appeltje pronkend op je schootje hebben branden?
Gelukkig is je telefoon nog wel wit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel goed bij mij staan als ik de starbucks in loop.
Uiteraard, uiteraard! Jij ook?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Flipselssslekker aan het genieten van den vakantie??
En barstvrij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is je telefoon nog wel wit.
4 maandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat ding al dan?
Takelauto joepieequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
ben dus niet de enigste die zich eraan ergert
Mja nu nog werken de komende twee dagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard! Jij ook?Heb je nog plannen?
We moeten die dinsdag als school weer begint even contact houden aangezien we tegelijk uit zijn.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
inplaats ze dat kind even weg takelen uit die reclame
Jammer...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ie (nog) niet op YouTube staat kan hem niet vinden.
Lekker, dan heb je echt een paar dagen helemaal vrij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja nu nog werken de komende twee dagenDaarna vakantie
Jaa sowiesoDesnoods doen ff een drankie in het hescafe of in de poort
Fuck de ibahesj.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer vriend: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ebay-ebay
quote:
Volgens mij word ik verkouden maar verder goedquote:
pusziquote:
Tenzij je een vinger in mijn oog steekt zonder dat ik het wil, dan is het verkrachting :$quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik je aanraak is het niet slaan hoor.
Ja prima,maar verveel me een beetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij word ik verkouden maar verder goedMet jou dan?
hoofdpuszi ook?quote:
Nee, ik bedoelde een schouderklopje!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tenzij je een vinger in mijn oog steekt zonder dat ik het wil, dan is het verkrachting :$
Hoe staat het met je kamerzoektocht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja prima,maar verveel me een beetje.
Oh ik hoop dat je niet ziek gaat worden
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde een schouderklopje!
Vies vies kindje![]()
ik weet niet waar jij het over hadquote:
Niet echt goed,maar ik sta wel ingeschreven op verschillende wachtlijsten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe staat het met je kamerzoektocht?
Aw thanks
laat maarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij het over had![]()
Maar die is wel oké?
Oh dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt goed,maar ik sta wel ingeschreven op verschillende wachtlijsten.
Misschien 1 voor in Almere - Poort
En kleiner.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
En wat nou kindje, ik ben ouder.
okokquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
laat maarwe zie...
nja je snapt me.
Kwartier verderop, 2 onder 1 kap. Gigantische tuinquote:
Kutfeest, klote tijd, niet gezellig. Sowieso gezelligheid aan een bepaalde datum koppelen. Commerciële idioterie. Teveel eten. Familie. Geforceerd gezellig doen.quote:
Nee, misschien, kameeltjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verhuizen naar een schuur?Ben je zwanger?
Heb je een kameel?
Achja je moet ook ergens op kunnen haten he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kutfeest, klote tijd, niet gezellig. Sowieso gezelligheid aan een bepaalde datum koppelen. Commerciële idioterie. Teveel eten. Familie. Geforceerd gezellig doen.!
dit, iemand die het begrijptquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kutfeest, klote tijd, niet gezellig. Sowieso gezelligheid aan een bepaalde datum koppelen. Commerciële idioterie. Teveel eten. Familie. Geforceerd gezellig doen.!
Jammer geen 2e jesusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, misschien, kameeltjesmaar nee
intense haatquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Achja je moet ook ergens op kunnen haten he.
Omg soso nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kwartier verderop, 2 onder 1 kap. Gigantische tuin! 1 voetbalveld en dan nog een groot plein, terras en terras voor het keukenraam.
Ja en als dat winkelcentrum er straks staat zit je er goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,en dan is het nog best nieuw.
Oh ja haha daar ik had zelf nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en als dat winkelcentrum er straks staat zit je er goed
Wat leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
Kerstdan zie ik mijn zus eindelijk weer na bijna 2 jaar
te geforceerd, 'gezellie' mentaliteit, mensenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo is kerst nou weer erg stelletje zure mensen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo is kerst nou weer erg stelletje zure mensen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Autostienquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
te geforceerd, 'gezellie' mentaliteit, mensen
juist niet, ik laat anderen niet bepalen wanneer ik gezellig moet zijnquote:
dezelfde mensen die op facebook 'like this if you are against.cancer' liken om zichzelf moreel verheven te voelen en verder geen ruk aan wat dan ook doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
En ik vergeet kerstsfeer en kerstgedachte.
Godsamme. Twee dagen per jaar gedwongen worden om aardig te zijn en aan je medemens te denkenen de rest van het jaar dan?
En dan met openhaard aan binnen zitten vanwege de koud.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Ik verander niet opeens door kerst hoor. Het is gewoon leuk met je familie, gezellige kerstlichtjes. Etc etc etc.
Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dezelfde mensen die op facebook 'like this if you are against.cancer' liken om zichzelf moreel verheven te voelen en verder geen ruk aan wat dan ook doen
Ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Decembergezelligheid en tevens mijn verjaardagsmaand
Hahaha.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
Met Flips wil ik wel bij de kerstboom zitten hoor
untermenschenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.
Hypocriete mensen, hypocriete mensen overal.
Tssss, ukkie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik hakken aan heb ben ik 1.70, dus valt mee hoor
Dat je zelf slechte ervaringen hebt of gewoon zuur bent ligt niet aan anderen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.
Hypocriete mensen, hypocriete mensen overal.
Denken dat iedereen die niet meedoet aan de kerstidioterie verbitterd is, slechte ervaringen heeft of buiten de maatschappij valtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat je zelf slechte ervaringen hebt of gewoon zuur bent ligt niet aan anderen.
dat anderen zich zo gedragen ligt toch zeker wel aan henquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat je zelf slechte ervaringen hebt of gewoon zuur bent ligt niet aan anderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]Je hebt geen bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen koud...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Taexon het volgende:
Vind december gewoon altijd gezellig, en nee ik doe niet aan die verplichte kerstmeuk maar de sfeer eromheen vind ik dan wel weer leuk!
Vertel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
Toen ik ontdekte dat Sinterklaas niet bestond.
Bij mij ging het zo. Mijn vader was bezig met de kalender, ik zo 'oeh sinterklaas komt bijna!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zag de cadeautjes in de kast liggen. En ik dacht wat voor een dag is het morgen? 5 december.quote:
oudersquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wist niet dat je vader je noemde bij je nickname.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo. Mijn vader was bezig met de kalender, ik zo 'oeh sinterklaas komt bijna!!!![]()
'
Mijn vader 'sinterklaas bestaat niet snow.'
Ik zag mijn oom een sinterklaaspak aandoen in de garage...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo. Mijn vader was bezig met de kalender, ik zo 'oeh sinterklaas komt bijna!!!![]()
'
Hahahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'
Ik was met mn moeder aan het winkelen en toen zei ze opeens: 'Ik moet je wat vertellen, Sinterklaas bestaat niet.'quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag mijn oom een sinterklaaspak aandoen in de garage...
Internetquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kleding kan je niet duur via internet bestellen
nog steeds niet over wat er 2 weken geleden is gebeurd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'
Die komt er snel vanaf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'
Heb daar nog ongeveer een kilo van!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef AppelCake het volgende:
CHOCOLADE PEPERNOTEN!
[ afbeelding ]
Chocola rot... dat weet je toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb daar nog ongeveer een kilo van!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef AppelCake het volgende:
CHOCOLADE PEPERNOTEN!
[ afbeelding ]
Aww, wel schattigquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik was 8 toen ik wist dat Sinterklaas niet bestond. Was de enige uit mijn klas die nog geloofde en mijn juf zei dat ik maar moest weten omdat ik anders gepest zou worden. Toen vertelde mijn moeder het thuis aan me
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik was 8 toen ik wist dat Sinterklaas niet bestond. Was de enige uit mijn klas die nog geloofde en mijn juf zei dat ik het maar moest weten omdat ik anders gepest zou worden. Toen vertelde mijn moeder het thuis aan me
Nog geen week gelede gekochtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Chocola rot... dat weet je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |