PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ga hem denk ik aanpassen. Cabaye op de CAM en dan Demba Ba + Pappis Cissé voorin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef fetss het volgende:
[..]
nzogiba!!! dat team lijkt me fijn spelen!
Werkt je korte termijn geheugen wel goed?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef Pep_Vanille het volgende:
Godverdomme. Het ene moment win ik 4 potjes na elkaar, het volgende moment helemaal niks en weet ik niet meer hoe ik moet scoren.
Geweldig, als je geduldig bent heb je helemaal geen pace nodig. Dat is de sleutel naar het succes, geduldig blijven want dat doelpunt maak je toch wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef Der_Rudi het volgende:
Speelt dat fijn ja? Misschien ook maar eens proberen als extra team.
die doelpuntquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geweldig, als je geduldig bent heb je helemaal geen pace nodig. Dat is de sleutel naar het succes, geduldig blijven want die doelpunt maak je toch wel.
Heb je ooit 4-4-2 gespeeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit team dus:
[ afbeelding ]
Heb ook maar 7 tegendoelpunten gekregen in de 10 wedstrijden, wat komt door de 4-1-2-1-2 formatie
Met caroll alleen maar kopgoals of nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zal wel ongeveer hetzelfde spelen, maar je hebt minder zekerheid omdat er geen CVM is
Carrol en Jones scoren idd 4/5 kopgoals, de andere is vaak een reboundquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Met caroll alleen maar kopgoals of niet?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Waylonz het volgende:
[ afbeelding ]
2 silvers en sigurdsson in bronze pack
Gewoon genieten van het spelletje met je budget teams. Straks na de kerst alles investeren om een team met Ronaldo en Messi te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
Dit schiet niet op. Hoe rijker ik word, hoe duurder Messi wordt.
Dat denk ik niet. Wanneer je beide voor in totaal 1 miljoen kan halen dan zit je al in April.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het spelletje met je budget teams. Straks na de kerst alles investeren om een team met Ronaldo en Messi te maken.
Dan heb je aan 1M coins wel genoeg denk ik.
Ik vind het belachelijk. Ibrahimovic, Ronaldo en Messi zijn echt 2 keer zo duur als vorig jaar. Toen had ik in december een team met Messi, Ronaldo en IF Falcaoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het spelletje met je budget teams. Straks na de kerst alles investeren om een team met Ronaldo en Messi te maken.
Dan heb je aan 1M coins wel genoeg denk ik.
Dan neem je 80cm van zijn benen en 30cm van zijn hersens. De rest vul je in met het fysiek sterke Emenike ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ibrahimovic, Ronaldo en Messi zijn echt 2 keer zo duur als vorig jaar. Toen had ik in december een team met Messi, Ronaldo en IF FalcaoIk kan met de coins die ik heb 110 centimeter Messi kopen
Een andere spits of een andere LCAM.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Andijvie_ het volgende:
Enig tips en advies voor verbeteringen? Ik heb nog 25k over.
[ afbeelding ]
Op de bank zitten (Gouden):
-Moralez
-El Shaarawy
-Gargano
-De Ceglie
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een andere spits of een andere LCAM.
Pato ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef n0ir het volgende:
Gewoon Pato halen toch, chem gefixed alles.
Weet ik, maar qua skills verder?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een andere spits of een andere LCAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |