quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Italie. Het is Cremona.
Stond die van Quiringa niet nog open?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Italie. Het is Cremona.
Stond die van Quiringa niet nog open?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Skande het volgende:
Antwoord op de laatste opdracht in Raad de stad deel 118 is Duingt, Frankrijk
Laat me raden, Budapestquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk wel dat-ie goed is, dus ik post maar gelijk een nieuwe. Tijd voor wat oosterse mystiek.
[ afbeelding ]
quote:- RADEN OPDRACHT (PIC): Bij raden/gokken altijd plaatsnaam en land en vermelden, met een link naar het bewijs. [ url=http://www.url.nl]bewijs[/url] *.
Ik zou het echt niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:52 schreef Individual het volgende:
Iets moeilijker en iets verder weg deze keer:
[ afbeelding ]
Je zit goed in de buurt. Het is geen Chili iig. (moet je daar ook niet zeggen want dat vinden ze niet leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef ScudRaket het volgende:
Dat zal dan of Chili of Peru zijn. Gezien het parkje zeg ik ergens in Chili
quote:
Tof. Mijn vriendin heeft een tijdje in Arequipa daar in de buurt gewoond. Daar in de buurt als in een kilometer of 100 verderop.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef Individual het volgende:
![]()
Foto is genomen vanuit het appartement van een vriend van de familie terwijl ik me klaarmaak als 'El Padrino' voor de trouwerij van een van m'n beste vrienden.
Afstand is dan ook een relatief begrip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef Individual het volgende:
Van Ilo via Arequipa (waar ik na een tijd weer NL toeristen tegenkwam) naar Cuzco gereden en daar deden we nogal lang over.
Jouw plaatje is Venetië?
Dat is goed!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:06 schreef Individual het volgende:
Bologna? Je hebt er wel eens over gehad voor een voorverkenningstripje.
Of je geeft Individual iets meer dan 11 minuten de tijd om een reactie op zijn bericht van 10 dagen geleden te zien.quote:
Waarom moet het in hemelsnaam 10 dagen duren voordat iemand een reactie krijgt op zijn antwoord??quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:56 schreef Skande het volgende:
[..]
Of je geeft Individual iets meer dan 11 minuten de tijd om een reactie op zijn bericht van 10 dagen geleden te zien.
Als je zoveel haast hebt, had je zelf ook even kunnen checken of zijn gokje goed was...quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom moet het in hemelsnaam 10 dagen duren voordat iemand een reactie krijgt op zijn antwoord??![]()
![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Excuses. Bologna was natuurlijk goed. Individual's antwoord was in de brei van topics mij niet opgevallen.
Nee, maar ze spreken er wel Duits.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
EnneL bad schandau?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Om bij het thema 'stad aan een rivier vanaf een bekend hoog punt' te blijven:
quote:Op maandag 10 december 2012 09:23 schreef De_Fietser het volgende:
Aangezien het vanaf een ´hoog´ punt is, is het soms Kathmandu?
Zal ik gewoon zelf de hints geven?quote:Op maandag 10 december 2012 08:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hint 4: ze hebben een stedenband met Pyongyang
Dubai?quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef De_Fietser het volgende:
[ afbeelding ]
Om een beetje bij het thema 'hoogte' te blijven.
De skyline van een stad.
nope.quote:
Doha klopt inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 05:11 schreef rotflmao het volgende:
Dubai was in ieder geval in de buurt, maar het is Doha, de hoofdstad van Qatar.
Nieuwe stad:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, rotflmao is sindsdien ook niet meer actief geweest, anders had hij vast wel hints gegeven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:11 schreef rotflmao het volgende:
Dubai was in ieder geval in de buurt, maar het is Doha, de hoofdstad van Qatar.
Nieuwe stad:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef andreas612 het volgende:
wat hebben jullie allemaal met die moskeesteden?
Zeker. Old Goa in India heeft 4 kerken, een kathedraal en weinig anders. Ik zou het een 'kerkstad' noemen idd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..], heb je ook 'kerksteden' dan? Of synagogesteden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |