SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk aan een 220 euro. Maar bieden mag natuurlijk.![]()
Ik ben ongeveer 1.75. Maar framehoogte 61 komt eigenlijk overeen met iemand die ongeveer 1.80 is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef GX3 het volgende:
Ik kan mij geen voorstelling maken bij die framemaat, hoe lang ben jij? Ik ga er dan vanuit dat hij op jouw lengte gekocht is..
Zie reactie #3.quote:
26" en 28" zijn wielmaten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
61? Ze meten dat toch altijd in Inches? Dus 26" voor een damesfiets en 28" voor een herenfiets?
Dat staat toch op de rand van de wielen zelf?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef iFok. het volgende:
De framehoogte is 61 cm. Maar hoeveel inch de wielen zijn kan ik niet vinden![]()
Dat dacht ik ook ja. Ik zal zo nog eens kijken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:11 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Dat staat toch op de rand van de wielen zelf?
Of anders op de band ik moet er altijd even naar zoeken als ik weer een nieuwe buitenband ga kopen. Mooie fiets trouwens!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Ik zal zo nog eens kijken.
Gevonden! 28 Inch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:17 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Of anders op de band ik moet er altijd even naar zoeken als ik weer een nieuwe buitenband ga kopen. Mooie fiets trouwens!
Het is inderdaad veel als je niet vaak fietst.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooi ding ja, maar ik heb er geen 200+ euro voor over op dit moment.
quote:Modelljahr 2005
Kategorie Citybike
Rahmen Sportlicher Rahmen in vielen Größen mit einem extra niedrigen Einstieg für Damen
Schaltung 7 Gänge mit Drehgriffschaltung
Extras
Automatische Beleuchtung mit Halogenscheinwerfer, LED-Rücklicht und Auto-L-Nabendynamo
Ohne Werkzeug verstellbarer Vorbau für die komfortabelste individuelle Sitzhaltung
Gewicht 19,8 kg
Farben Blaubeere / Goldlila Matt
UVP** 699,00€
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |