Die bananen shampoo... Is dat om Mr. Tinkle te wassen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:54 schreef Joysa het volgende:
bananenshampoo, 2 lip balsems en 1 bodylotion.. thats it
Ik heb gehoord dat je moet betalen voor die klantenkaart, klopt dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben volgende maand jarig, dus dan mag ik een cadeautje uitzoeken!. Eens even bedenken wat ik wil...
Ja, de kaart kost een tientje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je moet betalen voor die klantenkaart, klopt dat?
Beetje sigaar uit eigen doos hè om het op je verjaardag dan terug te krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, de kaart kost een tientje.
Persoonlijk heb ik 'm er allang uit, alleen al door het 'cadeautje' in de maand van je verjaardag.
Ja, als je al weet dat je verder nooit iets bij TBS koopt moet je die kaart niet nemen. Hij heeft mij al heel wat voordeel opgeleverd, maar dat zal niet voor iedereen zo zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Beetje sigaar uit eigen doos hè om het op je verjaardag dan terug te krijgen.Moet je die kaart wel blijven gebruiken om er winst uit te krijgen.
de cacaobodybutter van de DM is 100x lekkerder dan die van TBS !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:27 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vond TBS altijd een goede winkel, totdat ik naar Duitsland ging: ROSSMANN & DM. Eigen natuurmerken van de laatste 2 genoemde zijn veel goedkoper en de bodybutter van DM is volgens mij een kwart van de prijs wat TBS vraagt. TBS is te duur vind ik.
Ik wou het niet meteen zeggen, maar die is echt zo fijn. Heb die macadamia butter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de cacaobodybutter van de DM is 100x lekkerder dan die van TBS !
Je kunt het nu nog goedkoop op de kop tikken in de sale!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Ik baal dat ze de neroli jasmin producten vervangen door andere, ze ruiken niet hetzelfde meer en waren mijn favorite producten
Doen wij niet aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef koekii het volgende:
Damens, het is bijna sint en kerst tijd. Hebben jullie al iets op je verlanglijstje staan van TBS?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef koekii het volgende:
Damens, het is bijna sint en kerst tijd. Hebben jullie al iets op je verlanglijstje staan van TBS?
Ik vind hem zelf niet zo en heb een praktisch vol flesje staan (2x gesprayed), interessequote:
Ik kreeg van de week een proefmonster van de Shea body butter. Héérlijk spul!quote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef Aventura het volgende:
Ben dol op de shea body butter! Ik ben eergister langsgeweest, o.a. een klantkaart gehaald. Die was tijdelijk ¤5 in plaats van ¤10.
Helpt het ook tegen een droge huid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Mijn huid is gigantisch opgeknapt van de aloë veralijn van the bodyshop
Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Lunaste het volgende:
Die All-In-One BB cream is echt een miskoop, krijg er een soort oompa loompa teint van![]()
Maar de bronzer poeder van Body Shop is echt geweldig
Ik heb inderdaad de lichtste kleur (1) uit die reeks...keek er eens in het daglicht naar, maar vond het een vreemde kleur hebben. Ik zal het van de week nog eens opsmeren zonder bronzer eroverheen, dan laat ik het resultaat wel wetenquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.
@dad, ikheb ook de douchegel van shea! Die is heerlijk. Sowieso zijn de producten met dit weer fijn. Ik heb sinds drie jaar in de winter vooral op mijn romp een kurkdroge huid met rode plekken. Ik smeer nu body butter s morgens en 's avonds, en ik merk dat het vochtinbrengend werkt en ook beschermt. Ik douche het er niet helemaal af als ik niet hard boen, en dat is in mijn geval goed.
Echt welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |