abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118290137

The Body Shop is een winkel die beautyproducten op natuurlijke basis verkoopt. Opgericht in 1976 heeft de keten inmiddels duizenden winkels in tientallen landen.

Filosofie

Sinds de oprichting vormen vijf waarden het uitgangspunt van The Body Shop.

- Against animal testing
De producten van The Body Shop zijn nooit getest op dieren en 100% vegetarisch.

- Community fair trade
Wereldwijd koopt The Body Shop onbewerkte ingrediënten in van kleinschalige boeren, traditionele ambachtslieden en lokale coöperaties.

- Activate self esteem
Echte schoonheid draait om zelfvertrouwen, vitaliteit en je goed voelen. The Body Shop streeft er dan ook naar om geen beelden te gebruiken die inspelen op onzekerheden van vrouwen.

- Defend human rights
The Body Shop zet zich in om aandacht te vragen voor verschillende onderwerpen, zoals huiselijk geweld, hiv en aids en seksuele uitbuiting van kinderen en jongeren.

- Protect the planet
Het energieverbruik verlagen en minder afval veroorzaken zijn een aantal van de doelstellingen die The Body Shop voor zichzelf heeft opgesteld om het milieu te beschermen.

Winkels
Er zijn inmiddels vijftig filialen van The Body Shop in Nederland. Gebruik de Store Locator om te kijken of er eentje bij jou in de buurt is.

Webshop
Je kunt bij The Body Shop ook online shoppen. Kijk op www.thebodyshop.nl. Vanaf een besteding van ¤40,- zijn de verzendkosten gratis.

Love your body

Door voor ¤10,- een klantenkaart te kopen word je Love Your Body-lid. Je krijgt daarmee 10% korting op al je aankopen, cadeautjes bij je vierde en achtste aankoop van ¤20,- of meer en een verjaardagscadeautje ter waarde van ¤10,-. Ook ben je via de e-mailnieuwsbrief als eerste op de hoogte van nieuwe producten en activiteiten (in de winkels en online).

Voor de informatie in deze OP is gebruik gemaakt van www.thebodyshop.nl.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118290291
TBS O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_118290299
Mijn eigen, nog zeer bescheiden collectie:

- camomile eye make-up remover
- douchegel moringa
- douchegel Japanese cherry blossom
- douchegel Earth Lovers abrikoos en basilicum
- bodylotion vanilla
- seaweed pore-cleansing facial exfoliator
- seaweed facial cleanser
- body butter moringa
- body scrub moringa
- eau de parfum Japanese cherry blossom
- mascara
- blusher kleur macaron

Wat zijn jouw favoriete producten? *O*.
pi_118290419
bananenshampoo, 2 lip balsems en 1 bodylotion.. thats it _O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_118290570
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:54 schreef Joysa het volgende:
bananenshampoo, 2 lip balsems en 1 bodylotion.. thats it _O-
Die bananen shampoo... Is dat om Mr. Tinkle te wassen? :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 oktober 2012 @ 20:21:48 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118297468
Vroeger kwam ik regelmatig in TBS, maar tegenwoordig verkies ik De Tuinen. TBS vind ik duur, te duur voor mij iig. Gek vind ik het trouwens dat de grote baas van TBS (dierproefvrij) L'Oreal (niet dierproefvrij) is. Je zou zeggen dat L'Oreal dan wel iets kan afkijken, maargoed. Dat is een andere discussie.

De enige dingen die ik van TBS heb op dit moment zijn een houten kam en houten borstel, :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_118297677
De bodybutter, heerlijk spul. Ik heb m in amandel :)
pi_118319465
O+ O+ O+
pi_118319653
Ik ben volgende maand jarig, dus dan mag ik een cadeautje uitzoeken! *O*. Eens even bedenken wat ik wil...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:41:06 #10
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_118333439
Mijn huid is gigantisch opgeknapt van de aloë veralijn van the bodyshop
pi_118333494
Ik baal dat ze de neroli jasmin producten vervangen door andere, ze ruiken niet hetzelfde meer en waren mijn favorite producten ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118334277
Een voeten verkoelingsbalsem, een flesje parfumolie en een flesje geurolie van jaren oud is het enige wat ik heb...ik wil wel kopen maar als ik de prijzen zie loop ik toch snel weer de winkel uit. :') Wil wel weer eens die parfumolie hebben....schijnt dat de white musk versie er weer is. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118334292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben volgende maand jarig, dus dan mag ik een cadeautje uitzoeken! *O*. Eens even bedenken wat ik wil...
Ik heb gehoord dat je moet betalen voor die klantenkaart, klopt dat? :P
Optimist tot in de kist
pi_118363731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat je moet betalen voor die klantenkaart, klopt dat? :P
Ja, de kaart kost een tientje.

Persoonlijk heb ik 'm er allang uit, alleen al door het 'cadeautje' in de maand van je verjaardag.
pi_118369912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, de kaart kost een tientje.

Persoonlijk heb ik 'm er allang uit, alleen al door het 'cadeautje' in de maand van je verjaardag.
Beetje sigaar uit eigen doos hè om het op je verjaardag dan terug te krijgen. :P Moet je die kaart wel blijven gebruiken om er winst uit te krijgen. :')
Optimist tot in de kist
pi_118369957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Beetje sigaar uit eigen doos hè om het op je verjaardag dan terug te krijgen. :P Moet je die kaart wel blijven gebruiken om er winst uit te krijgen. :')
Ja, als je al weet dat je verder nooit iets bij TBS koopt moet je die kaart niet nemen. Hij heeft mij al heel wat voordeel opgeleverd, maar dat zal niet voor iedereen zo zijn.
pi_118430541
Goed, vanmiddag toch even binnengelopen, ze hadden nog wat sale dingen liggen. :P Almond oil handcreme(zo'n pompflacon) voor 3,50 (was de laatste), bath/shower gel fuzzy peach voor 2,50 (ook al de laatste :') ) en een blikje vaste parfum Love etc. voor 3,50. Voor de rest waren er niet echt meer interessante dingen voor me, ja mini-bodybutters/bodylotions maar daar heb ik momenteel al zoveel van van andere merken dat ik me daar eerst maar eens doorheen moet smeren...met de winter op komst zal dat wel lukken. :')
Optimist tot in de kist
pi_118435313
Ik vond TBS altijd een goede winkel, totdat ik naar Duitsland ging: ROSSMANN & DM. Eigen natuurmerken van de laatste 2 genoemde zijn veel goedkoper en de bodybutter van DM is volgens mij een kwart van de prijs wat TBS vraagt. TBS is te duur vind ik.
pi_118435376
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:27 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vond TBS altijd een goede winkel, totdat ik naar Duitsland ging: ROSSMANN & DM. Eigen natuurmerken van de laatste 2 genoemde zijn veel goedkoper en de bodybutter van DM is volgens mij een kwart van de prijs wat TBS vraagt. TBS is te duur vind ik.
de cacaobodybutter van de DM is 100x lekkerder dan die van TBS !
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118435676
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

de cacaobodybutter van de DM is 100x lekkerder dan die van TBS !
Ik wou het niet meteen zeggen, maar die is echt zo fijn. Heb die macadamia butter.
pi_118441302
The Body Shop O+ Heb 2 bodybutters, voeten gel+zalf spul, ook zo'n 1liter douchegel met sinasappel O+ (maar die is nu op) en gebruik nu ook de bananen conditioner, die ruikt ook heerlijk! Maar vooral die bodybutters zijn erg fijn :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_118442338
I love TBS O+ Ik ben een grote fan van hun aloe vera lijn goed voor het huid :)
pi_118621508
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Ik baal dat ze de neroli jasmin producten vervangen door andere, ze ruiken niet hetzelfde meer en waren mijn favorite producten ;(
Je kunt het nu nog goedkoop op de kop tikken in de sale!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118621962
Damens, het is bijna sint en kerst tijd. Hebben jullie al iets op je verlanglijstje staan van TBS? :D
pi_118622177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef koekii het volgende:
Damens, het is bijna sint en kerst tijd. Hebben jullie al iets op je verlanglijstje staan van TBS? :D
Doen wij niet aan }:| maar ik ben in november wel jarig. O-)
Optimist tot in de kist
pi_118622960
De mango-douchegel is echt heerlijk! En ook de kokosvariant.

Ik vind de prijs van de douchegels wel meevallen, in die zin dat ik er ook behoorlijk lang(er) mee doe.
pi_118630945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef koekii het volgende:

Deze wil ik! Ik heb er al de exfoliator en cleanser van en die bevallen me heel goed.

En ik wil nog een nieuwe blush. Heb nu de kleur macaron en wil nog wel wat andere proberen. En een blusherkwast. En ik ben benieuwd naar de ginger sparkle body butter.
pi_119017480
I O+ sale en kortingspasjes! *O*.

Ik heb gekocht:

* Blusherkwast
* Seaweed clarifying night treatment
* Make-uptasje
* All-in-one Cheek Colour (kleur Marshmallow)
* Haircare kit Rainforest met shampoo, conditioner, haarboter en kam
* Hemp hand protector

Voor ¤32,40 in plaats van ¤64,-!
pi_119105448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef VGA4xZoom het volgende:
[ afbeelding ] O+ O+ O+
Ik vind hem zelf niet zo en heb een praktisch vol flesje staan (2x gesprayed), interesse :)?

Ik vind de Shea douchegel lekker. Wil ook eens Rainforest shampoo uitproberen, die schijnt sulfatenvrij te zijn.
pi_119108818
Die hemp hand protector vind ik zelf de beste handcreme voor mijn handen. Hij ruikt niet bijzonder, maar werkt echt goed.
pi_120350383
Kickje. :+.

Heeft iemand ervaring met de poederfoundation van The Body Shop? Ik gebruik nu Bare Minerals, gekocht in de VS, maar dat is hier nogal duur dus ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief (tips voor goedkope Bare Minerals mogen ook. :P).

zondag 16 december 2012 @ 20:01:47 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120386992
Ben dol op de shea body butter! Ik ben eergister langsgeweest, o.a. een klantkaart gehaald. Die was tijdelijk ¤5 in plaats van ¤10.
pi_120390306
Die All-In-One BB cream is echt een miskoop, krijg er een soort oompa loompa teint van ;(

Maar de bronzer poeder van Body Shop is echt geweldig
pi_120390571
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef Aventura het volgende:
Ben dol op de shea body butter! Ik ben eergister langsgeweest, o.a. een klantkaart gehaald. Die was tijdelijk ¤5 in plaats van ¤10.
Ik kreeg van de week een proefmonster van de Shea body butter. Héérlijk spul!
pi_120391844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Mijn huid is gigantisch opgeknapt van de aloë veralijn van the bodyshop
Helpt het ook tegen een droge huid?
  zondag 16 december 2012 @ 21:29:10 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120392078
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Lunaste het volgende:
Die All-In-One BB cream is echt een miskoop, krijg er een soort oompa loompa teint van ;(

Maar de bronzer poeder van Body Shop is echt geweldig
Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.

@dad, ikheb ook de douchegel van shea! Die is heerlijk. Sowieso zijn de producten met dit weer fijn. Ik heb sinds drie jaar in de winter vooral op mijn romp een kurkdroge huid met rode plekken. Ik smeer nu body butter s morgens en 's avonds, en ik merk dat het vochtinbrengend werkt en ook beschermt. Ik douche het er niet helemaal af als ik niet hard boen, en dat is in mijn geval goed.
pi_120393501
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.

@dad, ikheb ook de douchegel van shea! Die is heerlijk. Sowieso zijn de producten met dit weer fijn. Ik heb sinds drie jaar in de winter vooral op mijn romp een kurkdroge huid met rode plekken. Ik smeer nu body butter s morgens en 's avonds, en ik merk dat het vochtinbrengend werkt en ook beschermt. Ik douche het er niet helemaal af als ik niet hard boen, en dat is in mijn geval goed.
Ik heb inderdaad de lichtste kleur (1) uit die reeks...keek er eens in het daglicht naar, maar vond het een vreemde kleur hebben. Ik zal het van de week nog eens opsmeren zonder bronzer eroverheen, dan laat ik het resultaat wel weten
pi_120477553
Mijn vrouw heeft ook die kortingskaart en sindskort gebruik ik de shampoo, aftershave en dagcreme van TBS en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt.
pi_120820885
Op alle producten van de kerstlijn nu 50% korting en alle body butters voor ¤11 in plaats van ¤16!
pi_120821720
Had gehoopt op iets als in de US (50% korting sitewide) of UK (40% korting op al het andere met een code), maar helaas ;(
Wilde graag wat andere producten kopen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121218911
Ik heb laatst de Vanilla Bliss uit de seizoenslijn gehaald:

Hij ruikt echt heerlijk naar romige vanille.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:11:11 #42
444029 Danieljones
thebodyshop store
pi_152254855
-edit: spam is niet gewenst

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 04-05-2015 10:03:26 ]
pi_154170742
Ha, kortingscode + tijdelijk gratis verzenden + sale op XL-verpakkingen O+
23 euro in plaats van 52 oO<

Ik heb afgelopen vrijdag de Honeymania eau de toilette gekocht in de winkel (bad melt had ik al) en nu de body butter en douchegel XL online :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:49:59 #44
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_154170863
Mooie deal!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_154170959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:49 schreef automatic_ het volgende:
Mooie deal!
Echt wel O+
En nu denk ik de hele tijd, hmmm, had ik niet nog een extra eau de toilet moeten bestellen, want 30 ml is zo op....

:')

Alleen jammer dat de geur vrij snel vervliegt, maar hopelijk blijft het wat langer hangen als ik de bodybutter en douchegel erbij gebruikt. SMELL ALL THE HONEYYYYY :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:28:59 #46
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_154172145
Lush heeft een shampoobar in de honing geur *O* O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_154226488
Whoop, bestelling al binnen *O*
Helaas is de pot met de bodybutter half gescheurd bij de bodem :{
pi_154410560
30% korting op niet-afgeprijsde artikelen met 21807.

Twijfel over de bathmelt en nog een parfummetje :@
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:18:39 #49
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_154414416
(Y) cadeau set van de Argan serie gescoord en de mattifying seaweed lotion met SPF :). Scheelt dan toch best veel, 30% korting.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')